Първо здравейте на всички. Аз сам новобранец тук и имам едно питане на което се надявам да получаотговор:
Та значи става въпрос за предавателното число на деференциала, някой колеги гледам го увеличават.Примерно от 4.11 на 4.88 (мисля че бяха такива цифрите) което според мен означава че досега ако си карал със 100км/h. и оборотомера е сочел 2000об/мин. То след промяната като караш пак със 100км/h. то оборотомера ще показва примерно 1700~1800об/мин. Което според мен води до загуба на мощност-а целта не е ли обратното-по голяма мощност? Ще се радвам някой колега да ми разясни целта на този "тунинг"
Та значи става въпрос за предавателното число на деференциала, някой колеги гледам го увеличават.Примерно от 4.11 на 4.88 (мисля че бяха такива цифрите) което според мен означава че досега ако си карал със 100км/h. и оборотомера е сочел 2000об/мин. То след промяната като караш пак със 100км/h. то оборотомера ще показва примерно 1700~1800об/мин. Което според мен води до загуба на мощност-а целта не е ли обратното-по голяма мощност? Ще се радвам някой колега да ми разясни целта на този "тунинг"
Коментар