Ей ме отново с питане...!
Малко хронология,която може да се окаже полезна:
-магарето(LJ-70,1988год.)го купих в началото на Март тази година,като температурите бяха около -6С тогава.Сутрин палеше с леко замисляне.като се постопли времето палеше от четвърт оборот.
-преди седмица-две реших да проверя подгр.свещи-ни една не беше читава.смених всичките с "Beru", и стартирането сутрин се промени коренно.
-и,така 3 дена...ама застудя,стана влажно и една сутрин давам контакт-лампата за подгрев присветна,като светкавица,а контролните лампи не светнаха изобщо!
Няколко пъти повторих упражнението-все тая!Накрая запалих без подгряване,оставих колата да поработи 1-2 минути,след което я загасих,и при стартирането всичко си беше ок-никакви проблеми!После цял ден няма грижа,ама сутрин,когато най-много трябва подгряване нещата се повтарят!Един колега беше писал за същия проблем...някой да има идея какво може да е...?
П.С. Вчера свалях и чистих релето за подгрев,както и това за рег.на напрежението на зареждане,но са перфектни...за всеки случай с шкурка 2000 позачистих,и загладих пъпките,ама бяха в учудващо добро състояние.

Малко хронология,която може да се окаже полезна:
-магарето(LJ-70,1988год.)го купих в началото на Март тази година,като температурите бяха около -6С тогава.Сутрин палеше с леко замисляне.като се постопли времето палеше от четвърт оборот.
-преди седмица-две реших да проверя подгр.свещи-ни една не беше читава.смених всичките с "Beru", и стартирането сутрин се промени коренно.
-и,така 3 дена...ама застудя,стана влажно и една сутрин давам контакт-лампата за подгрев присветна,като светкавица,а контролните лампи не светнаха изобщо!


П.С. Вчера свалях и чистих релето за подгрев,както и това за рег.на напрежението на зареждане,но са перфектни...за всеки случай с шкурка 2000 позачистих,и загладих пъпките,ама бяха в учудващо добро състояние.
Коментар