Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Land Cruiser - тест + снимки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota Land Cruiser - тест + снимки

    Списание OFFRADBG съвместно с екип на клуб OFFRoad-Bulgaria.com направиха в разстояние на 4 дни тестове на новият модел Toyota Land Cruiser. Автомобилът беше любезно предоставен от официалния вносител за България - TM AUTO. Моделът беше оборудван с почти всички екстри и един от най-добрите дизелови двигатели на Toyota.

    Автомобили беше тестван в разнообразни условия, сериозен оффроуд, нормален асфалт - дълги преходи, планински маршрути, преодоляване на водни препятствия и въобще всичко без лед и сняг - по обясними съображения : -)
    Очаквайте задълбочени анализи на страниците на списание OFFROADBG и нашият портал и освен тях няколко интересни откъса от филма който беше заснет. За да може обективно да бъде оценен автомобила по време на тестовете беше използван и автомобил УАЗ с който се сравняваха за тежкият оффроуд.

    Един от пилотите беше Валери Вушев, който успя да демонстрира максималните възможности на Toyota Land Cruiser, които са без преувеличение впечатляващи.

    Много скоро ще има повече информация.
    VPetrov.photography

  • #2
    Re: Тест на Toyota Land Cruiser

    Сега имам 2 въпроса?Първо под всички екстри включен ли е блокаж?и второ има ли някакво филмче защото както говорих с валери той ми каза че се е снимало.
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #3
      Re: Тест на Toyota Land Cruiser

      Първоначално публикуван от DJDAVEL
      Сега имам 2 въпроса?Първо под всички екстри включен ли е блокаж?и второ има ли някакво филмче защото както говорих с валери той ми каза че се е снимало.
      Да модела който тествахме имаше и принудителен ръчен блокаж, освен системата за автоматичен. Както съм споменал в основното съобщение скоро ще предоставим откъси от филма за теста...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        Филм

        Откъс от филма за оффроуд тестовете с някои интересни моменти...

        Внимание размер на файла 48 Мб ! : http://htftp.offroad-bulgaria.com/v_...st%20final.mpg
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          Re: Филм

          Това ли е целия филм?Или само интерестните моменти?Защото мисля че има и други.Иначе джипа вярно много добре се държи.Гумите го хлъзгаха но в добрите ръце ...
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • #6
            Re: Филм

            Първоначално публикуван от DJDAVEL
            Това ли е целия филм?Или само интерестните моменти?Защото мисля че има и други.Иначе джипа вярно много добре се държи.Гумите го хлъзгаха но в добрите ръце ...
            za6to gowori6 gluposti...
            toyota-ta se hlyzga6e imenno za6toto se kara6e negramotno...zabelevi 4e se hlyzga to4no kogato se udrqt spira4kite.pusnat li gi si wyrwi mnogo dobre.sega ne sym mnogo siguren dali ima sistema koqto pomaga pri spuskane(ne znam to4no kak se kazwa9no bi trqnwalo da ima.pomnq 4e takawa ima6e Frontera-ta kogato q pusnaha predi godini,ta i taq Toyota trqnbwa da ima.taka 4e kogato se natiska spira4kata,kakto w slu4aq samo se pre4i,no qwno gi e bilo malkpo strah da ne q obyrnat)))
            БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
            (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

            Коментар


            • #7
              za6to gowori6 gluposti...
              toyota-ta se hlyzga6e imenno za6toto se kara6e negramotno...zabelevi 4e se hlyzga to4no kogato se udrqt spira4kite.pusnat li gi si wyrwi mnogo dobre.sega ne sym mnogo siguren dali ima sistema koqto pomaga pri spuskane(ne znam to4no kak se kazwa9no bi trqnwalo da ima.pomnq 4e takawa ima6e Frontera-ta kogato q pusnaha predi godini,ta i taq Toyota trqnbwa da ima.taka 4e kogato se natiska spira4kata,kakto w slu4aq samo se pre4i,no qwno gi e bilo malkpo strah da ne q obyrnat)))
              Уважаеми "off-road"

              Мога да ви уверя, че в този момент, който дискутирате автомобила се управляваше от един от най добрите пилоти в България, казва се Валери Вушев, ако не го знаете кой е можете да попитате за него, където пожелаете. Ако пък искате да се уверите лично в неговите възможности ще ви уредим возене при него и задължителната лекарска помощ след това ще ви бъде безплатна.

              А сега по същество:

              Целта на това спускане беше да се проверят възможностите на системата за автоматична корекция на траекторията, когато автомобилът е на силен наклон. На мястото, където виждате наклонът е 40 градуса!!! - не процента. Нито веднъж пилота не е натиснал спирачката, блокажа на колелата беше от автоматичната система, която постоянно се опитваше да върне машината в "правилната" траектория.

              Системата за спускане на тази машина е много добра и работи перфектно - просто никой не е предвидил, че ще се намери някой, който да иска да прави зигзаг на такъв наклон.
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                не съм ти драг...

                ...гледай по-внимателно клипа...стоповете много добре показва както се е натискало и какво не.а колкото до това дали са искали да правят зиг-заг...мммммммммм.според мен искаха да видят как ще вземе страничният наклон...но нека дайат тия дето са били там какво са искали.
                а що се отнася до това кой е управлявал...всички правят грешки.и няма нужда да ми уреждаш каквото и да било.
                малко темата ми заприлича на заяждане...за което съжалявам.
                БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
                (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

                Коментар


                • #9
                  целта на теста

                  Няма никакво заяждане нали затова е този форум, а иначе клипа съм го снимал лично т.е. там бях. Зигзаг по този наклон е един от тестовете, който правим с всички машини. За грешка в случая не може и дума да става, такава беше целта. За сравнение може да погледнете как друга машина взема същото упражнение на същото място. Ако се загледате внимателно ще забележите, че спирачките се натискат в последствие (свети стоп сигнала), а не са причина за поднасянето.


                  Но както и да е: в случая можахме да видим и пробваме как работи тази прочута система за спускане. Ако забравим безумните действия които искахме да направим всъщност системата е много ценна придобивка за всеки собственик на такъв автомобил. Очакваме с нетърпение момента когато ще можем да я сравним с подобната и алтернатива с която е оборудван Range Rover. Идеята на подобни системи е да използват принципа на завиване на верижна машина и да коригират курса по този начин. Т.е. едните колела спират а другите не.

                  Лично аз смятам, че е много полезна за 99% от притежателите на оффроуд машини.
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    Системата наистина не е предвидена да работи в нещатни режими. Съгласно предписанията за използване на такъв тип системи е необходимо водача да следва избраната посока на движение като не извършва резки движения с волана и натиска спирачката или пък да подава рязко газ или сменя предавка, тъй като това може да доведе до опасни последици.
                    За неподготвен водач систематa оказва неоценима помощ и позволява безпроблемно преодоляване на места които са много трудни и опасни.
                    При работата си системата наистина преразпределя максимално ефективно (според заложения алгоритъм) двигателното и спирачно усилие т.е. на едните колела може да се предава двигателно усилие, а на други в същото време да се прилага спирачно усилие, с цел следване на оптималната траектория на движение. Рязко завиване или друго подобно действие при спускане на наклон се интерпретира от системата като започнало поднасяне и тя прави всичко възможно да вкара автомобила в първоначалната посока на движение и да го стабилизира.
                    Нормално е стоповете да светят при работа на системата без водача да е натиснал спирачката защото в момента в които системата започне да прилага спирачно усилие тя подава сигнал и към стоп светлините.
                    В противен случай ако се движите след автомобил с такава система и той започне да забавя движението си може да се изненадате неприятно, ако не сте предупреден чрез активиране на стоп светлините.
                    По същата причина на леките автомобили оборудвани със система за екстремно спиране (AFU), напр. Renault Megane при сработването и се включват автоматично освен стоп светлините и аварийните мигачи за периода на работа на системата.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X