Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лебедка-торсиони

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Лебедка-торсиони

    Първоначално публикуван от alex_bg777 Преглед на мнение
    Я така и така питам, какво ви е мнението за омортисьорите на Desert Fox. Нмирам един лифт кит, който е на много разумна цена, но първо искам да чуя вас.
    Само за амовете ли питаш, или за цялото окачване? Аз това лято сложих целия пакет +2.5 инча усилено окачване от roughtrax4x4.com - те тогава още продаваха пакета с пружини/торсиони Desert Fox и амове на Pro Comp, сега минаха на Desert Fox изцяло. При Фулдата първо монтирахме отпред само амовете, понеже торсионите се забавиха - и бях много доволен. После добавихме и торсионите на Desert Fox и - поне за моя вкус - предницата стана много твърда и скоклива. Сега леко се притеснявам, че предните гуми имат тенденция да отскачат от земята на всяка бабуна и камък, а Фулдата ме успокоява, че ще омекне За тебе сигурно всичко ще си дойде на място с лебедката - а аз ще трябва да почакам още с добавянето на тия пе'есе килца...

    Иначе Desert Fox се води австралийска фирма, но пружините и торсионите (а май че и амовете, не помня точно) се правят от Belton Industries в Малайзия. Същите компоненти влизат и в серията Dakkar на OME - просто всеки си слага различни лепенки.
    Последно редактирано от badeff; 13-10-09, 21:11.
    Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

    TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

    Коментар


    • #17
      До: Лебедка-торсиони

      Първоначално публикуван от badeff Преглед на мнение
      Само за амовете ли питаш, или за цялото окачване? Аз това лято сложих целия пакет +2.5 инча усилено окачване от roughtrax4x4.com - те тогава още продаваха пакета с пружини/торсиони Desert Fox и амове на Pro Comp, сега минаха на Desert Fox изцяло. При Фулдата първо монтирахме отпред само амовете, понеже торсионите се забавиха - и бях много доволен. После добавихме и торсионите на Desert Fox и - поне за моя вкус - предницата стана много твърда и скоклива. Сега леко се притеснявам, че предните гуми имат тенденция да отскачат от земята на всяка бабуна и камък, а Фулдата ме успокоява, че ще омекне За тебе сигурно всичко ще си дойде на място с лебедката - а аз ще трябва да почакам още с добавянето на тия пе'есе килца...

      Иначе Desert Fox се води австралийска фирма, но пружините и торсионите (а май че и амовете, не помня точно) се правят от Belton Industries в Малайзия. Същите компоненти влизат и в серията Dakkar на OME - просто всеки си слага различни лепенки.
      Не се притеснявай Митко правилно ти е казал,ще омекне имай малко търпение.

      Коментар


      • #18
        До: Лебедка-торсиони

        Да, именно за това окачване говоря. Това е хубаво, че имате отзиви точно за него. Цената според мен е разумна.
        Благодаря на всички за отговорите.
        LZ1AID

        Коментар


        • #19
          До: Лебедка-торсиони

          Първоначално публикуван от alex_bg777 Преглед на мнение
          Да, именно за това окачване говоря. Това е хубаво, че имате отзиви точно за него. Цената според мен е разумна.
          Благодаря на всички за отговорите.
          Цената наистина е много прилична - особено за твоето поколение Рънъри. Моят е по-стария модел, с пикаповите ресьори отзад, и нямаше как да мина с някой от готовите комплекти на roughtrax. Вярно, че е твърдичко окачването, но за парите доста си заслужава.

          Barry, стопанинът на roughtrax4x4, е много коректен - но явно са малък специализиран магазин, и не винаги имат всичко на склад. Аз чаках към месец и половина да им дойдат ProComp-овете от Щатите, и тъкмо реших да поръчам усилената версия на всичко - свършиха им торсионите, та още месец и нещо ги чаках тях. Единственият проблем е, че не се навиват да издадат ДДС-фактура и да не ти начисляват данъка, ако купуваш на името на фирма - много било сложно.

          За доставката използвах Еконт с новата им услуга за пазаруване от Англия - излезе към 200 и малко лева за всички железа. Сигурно има и по-евтини варианти, но с тях беше най-лесно.

          Хайде, успех!
          Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

          TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

          Коментар


          • #20
            До: Лебедка-торсиони

            Ти кога сложи твоите на джипа и кой вариант са /нормалния или с лифт/? Омекнаха ли вече или още си вози твърдо? Аз принципно мразя твърдата возия.
            Аз не съм с 4рърнър, а с пикап и направо ако взимам ще си взема целия комплект /заедно с ресьорите/.
            Последно редактирано от alex_bg777; 16-10-09, 07:19.
            LZ1AID

            Коментар


            • #21
              До: Лебедка-торсиони

              Здравей,

              Едва днес се прибрах от няколкодневно пътуване с камиончето - не съм влизал досега във форума.

              Ресьорите и всички амове са минали около 3-4 хиляди км., торсионите - около 1500-2000. Карани са около 90% на асфалт, 10% - извън пътя. Камиончето го карам основно по едни и същи две трасета, така че всеки път мога да сравнявам по коя бабуна и по кой завой как се променя поведението на всичко по него. Ресьорите след първите 1500 км леко омекнаха и задницата се смъкна с 2-3 см., сега усещам, че и торсионите влизат в нормален режим - вече не подскачам като дива коза и предните гуми не се опитват да отлитат от терена на всяка бабуна.

              Като цяло, с усиленото окачване (+2.5") возията е определено по-твърда, но и по-еластична отпреди, с напълно умрели амове и ресьори. Контролът над камиона е доста по-добър отпреди, а задният мост гази през всякакви речни камъни и дълбоки ями с кеф и без замисляне. За по-мека возия, доколкото съм се оглеждал в нета и разпитвал патилите, трябва да се замислиш за окачване от Trailmaster или TJM - но и цените там са доста по-различни.

              С лебедката отпред и малко товар отзад би трябвало да получиш много добро поведение и поносима возия на прилична цена. Всички екстри + мека возия = близо двойна цена. Изборът е твой!

              P.S. В някой светъл ден сигурно ще стигна и до подложки на носачите отпред, за да се увеличат ходовете и на предния мост - но засега съм щастлив и така, и искам известно време просто да си търкалям камиона, вместо само да тунинговаме. Като усетя недостиг на ходове, тогава.
              Последно редактирано от badeff; 19-10-09, 23:39.
              Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

              TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

              Коментар


              • #22
                До: Лебедка-торсиони

                Благодаря за отговорите!!!
                Желая ти само успехи и скорошно наджипосване на камиончето!!!
                LZ1AID

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X