Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LJ-70 регулира ли се напрежението на заряд?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
    Абе щях да му запиша номера,ама като ливна онова ми ти масло,пък купувай друго,сипвай,затягай....и се стъмни съвсем...!После хайде на пароструйка ....Утре сутринта обаче ще си го запиша!
    Ти по-добре ела да ти сложа едно електронно за проба...

    Коментар


    • #32
      До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

      Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
      Ти по-добре ела да ти сложа едно електронно за проба...
      Направо отивай при Митко. Ако е релето, тутакси всичко ще си дойде на мястото.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

        Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
        Ти по-добре ела да ти сложа едно електронно за проба...

        До колкото се сещам ..... заместника (електронния вариант) на РР380 ....
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #34
          До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

          последна информация по темата:
          алтернаторът е оправен.
          проблемът е в релето, което освен че регулира напрежението, участва и в подгряването на свещите, както и на половината уреди по таблото.
          ако оригиналното реле се смени с каквото и да е друго, няма да имам подгряване на свещите и повечето индикаторни лампи на тяблото няма да светят.
          затова търся оригинално реле. на сегашното има 2 номера, които записах:
          27 700 - 15030
          026000 - 4200
          сега релето държи перфектно напрежение под товар и малко по-високо без.
          хубава вечер и наздраве!
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #35
            До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

            Ще опитам да изровя нещо по въпроса. От чисто техническа гледна точка е някак странно решение. Не знам дръпнатите какво са искали да направят с това.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Ще опитам да изровя нещо по въпроса. От чисто техническа гледна точка е някак странно решение. Не знам дръпнатите какво са искали да направят с това.
              А,де...Ама така са го извъртяли.И моя човек след известно заничане,и почесване стигна до този извод,и Митко-Фулдата го потвърди.
              Предполагам,че не е невъзможно да остане старото реле,заради подгряването,и заради контролните крушлета,а стабилизирането на напрежението да е отделно.
              Вчера Митко подключи едно електронно реле и напрежението се "закова".

              Покрай релето изскочиха още екзотични решения свързани с подгряването,ама са за отделна тема.Тия стари магарета изобщо не са за подценяване!
              Последно редактирано от mbenz; 30-09-09, 09:17.
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #37
                До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                Вчера Митко подключи едно електронно реле и напрежението се "закова".
                Еми оставете го подключено де. Електронното си е отвсякъде по-добре от механично.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Еми оставете го подключено де. Електронното си е отвсякъде по-добре от механично.
                  Трябва да се преправя инсталацията,за да се отдели само частта от ориг.реле,която е за подгрева,а да остане другата....ако не са навързани,като свински черва!
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #39
                    До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                    Ей го:
                    http://cgi.ebay.com/Toyota-Land-crui...m63.l1177#shId

                    А ето и други, ако това горе не е твойто:
                    http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=Toy...sacat=0&_rdc=1
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Ей го:
                      http://cgi.ebay.com/Toyota-Land-crui...m63.l1177#shId

                      А ето и други, ако това горе не е твойто:
                      http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=Toy...sacat=0&_rdc=1
                      Мойто е тВа от първия линк(така ли се казва?)-номерата съвпадат напълно,а и цената му е никаква!И на втория линк го има-третото от горе надолу.
                      Сега трябва да търся,някой,който е светнат с и-бей,за да ми го купи-срещу съответно възнаграждение,черпене,и т.н.!
                      Забравих да спомена,че оригиналната диодна плочка на алтернатора струвала малко над 400лв.?!Някои съвсем са изперкали!
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #41
                        До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                        Сега трябва да търся,някой,който е светнат с и-бей,за да ми го купи-срещу съответно възнаграждение,черпене,и т.н.!
                        Намери го.

                        Току що питах колко ще е шипинга до тук.


                        Това е втора ръка. Затова цената му е такава.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                          Първоначално публикуван от cvetan LJ73 Преглед на мнение
                          Здравейте.Вчера следобед и аз взимах моя алтернатор от майстора/проблемите са сходни с колегата mbenz/. Майстора го беше разглобил целия. Здрав диоден блок, здрав статор/беше свален/, здрави четки. След това го беше сглобил и качил на стенда. Резултата- работи перфектно без товар и под товар. Снощи го качих по тъмно на джипа и единственото, което замерих бе- на празен ход 13.25V с товар и без товар напрежението не мърдаше. Отварях и релето- на едното болче имаше пломба-вътре е като ново. Дали може да има проблем с акумулаторите?
                          Колега,13.25 В е ниско напрежение на заряд-трябва да е от 13.8 до 14.2В."Монбат" пък имат теория,че трябва да е 14-14.4В.Нов,читав и добре зареден акумулатор дава това напрежение-13.2 до 13.5В.
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #43
                            До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                            Здравейте. Искам първо да се извиня на колегата mbenz, че му ползувам темата. Дано да няма нищо-против, но проблема ни е еднакъв и... трябва да си помагаме. Та по темата- следобят бях при моя майстор с джипа. Замери на место как зарежда, но пак не му хареса. Най-накрая се реши да отвори релето/хич не му се пипаше там, че като се разбъзика...../ и проблема се оказа в него. С едни малки извити клещи си игра един час да го регулира и резултат имаше.
                            2500обр./мин. 14.8В без товар
                            2500обр./мин. 13.8В с товар- фарове + 4 бр. халогени и парно
                            800обр./мин. 13.8 - 14В без товар
                            Така мисля, че е добре и нещата се оправят. След 15- 20 мин. каране замерих напрежението на акумулаторите у дома-13.5V ,а преди беше 12.9V. Ще покарам няколко дни без да пипаме релето и после пак ще мерим

                            Коментар


                            • #44
                              До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                              Първоначално публикуван от cvetan LJ73 Преглед на мнение
                              Здравейте. Искам първо да се извиня на колегата mbenz, че му ползувам темата. Дано да няма нищо-против, но проблема ни е еднакъв и... трябва да си помагаме. Та по темата- следобят бях при моя майстор с джипа. Замери на место как зарежда, но пак не му хареса. Най-накрая се реши да отвори релето/хич не му се пипаше там, че като се разбъзика...../ и проблема се оказа в него. С едни малки извити клещи си игра един час да го регулира и резултат имаше.
                              2500обр./мин. 14.8В без товар
                              2500обр./мин. 13.8В с товар- фарове + 4 бр. халогени и парно
                              800обр./мин. 13.8 - 14В без товар
                              Така мисля, че е добре и нещата се оправят. След 15- 20 мин. каране замерих напрежението на акумулаторите у дома-13.5V ,а преди беше 12.9V. Ще покарам няколко дни без да пипаме релето и после пак ще мерим
                              Така е добре! Не пипайте, ако не се променят тези стойности.
                              С колко акумулатора си?

                              Коментар


                              • #45
                                До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                                Първоначално публикуван от cvetan LJ73 Преглед на мнение
                                Здравейте. Искам първо да се извиня на колегата mbenz, че му ползувам темата. Дано да няма нищо-против, но проблема ни е еднакъв и... трябва да си помагаме. Та по темата- следобят бях при моя майстор с джипа. Замери на место как зарежда, но пак не му хареса. Най-накрая се реши да отвори релето/хич не му се пипаше там, че като се разбъзика...../ и проблема се оказа в него. С едни малки извити клещи си игра един час да го регулира и резултат имаше.
                                2500обр./мин. 14.8В без товар
                                2500обр./мин. 13.8В с товар- фарове + 4 бр. халогени и парно
                                800обр./мин. 13.8 - 14В без товар
                                Така мисля, че е добре и нещата се оправят. След 15- 20 мин. каране замерих напрежението на акумулаторите у дома-13.5V ,а преди беше 12.9V. Ще покарам няколко дни без да пипаме релето и после пак ще мерим
                                Темата не е моя,а обща,така че няма проблем!
                                И аз видях,че с тънки клещички се криви плоската пружина на едната намотка,което променя напрежението,което обаче не може да се закове на дадена стойност,и това е!Нещата са много навързани електрически,та ще е добре,ако може някой да изрови ел. схемата на тез магарета!М/у другото в подгряването участват 3 релета...кво ще кажете...?В релето регулиращо напрежението просто не виждам какъв би могъл да бъде проблема...?!Няма да се учудя,ако изскочи кой-знае откъде!
                                Преди малко,като се прибрах пипнах корпуса на релето,и ми се видя доста топъл-дали е нормално?

                                П.С. 14.8 В вече е високо напрежение,което най-добре съсипва акумулатора,затова бих предпочел да не ми дозарежда,отколкото да презарежда.И при мен стойностите са много сходни,та вкл. фаровете,когато съм на по-високи обороти.Предстои ми пътуване по светло тези дни,та ще си поиграя с клещичките,за да намаля напрежението.
                                много автомати-слаби резултати!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X