Здравейте колеги!Имам гореописания проблем на Тойота Хайлукс 2015г,3.0D4D ,който продължава да присъства след няколко манипулации ,проверени са каретата на кормилния прът ,рециклирана е рейката ,сменено масло ,сменена хидравлична помпа и резултат никакъв ,дори минимален…..!Ще съм благодарен да споделите опита си и да разрешим проблема.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тежък волан
Свий
X
-
Тия манипулации ги направиха в сервиз, или ти сам?Аз съм имал случай с друг автомобил, прекалено обран луфт, от регулиращия болт.Преди не е била така, а от известно време волана е станал тежък?В компетентен сервиз би трябвало да разберат причината, може да е и лошо рециклирана рейка...Почни от винта, разхлаби малко, тествай пак...
-
Вдигни колата и на загасен мотор оцени дали волана се върти трудно.
Качи колата на стенд за предница и с предните колела на техните основи виж как се върти без серво.
Ако дотук всичко е наред - закачи манометър на високото налягане на хидравликата и виж дали промяната му отговаря на нужното.
Може да имаш следните варианти:
- ниско налягане на хидравликата;
- износен хидравличен разпределител / големи загуби в него.
- сменен торсион в хидравличния разпределител с неподходящ.
Коментар
-
Ако разпределителя в рейката е бил развален? Рециклиране обикновено значи смяна на семеринги, уплътнения и евентуално втулки. Така разпределителя си остава калпав. ...и....пак е тежко на шофераФаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Колега, здравей!Понеже хич не познавам модела, да попитам раздатката на таз бричка с какво се управлява-с лост или е електрическа с бутон/врътка на таблото?А също ако е с бутон/врътка имаш ли център диф и опции за контрола му-отключен/заключен?Щото ако е електрически управляема и има проблем с мотора/контролера за превключването ѝ, макар, че си избрал само задно(2WD) тя може да е всъщност на 4х4(part time-твърда връзка между пр. и зад. мостове) и това да ти създава усещане за стегнат(тежък) волан.A ако е с център диф и си избрал 4х4(full time)с отключен център диф, но той си е останал заключен(поради проблем с мотора/контролера му и си дефакто с твърда връзка между мостовете(part time)това пак ще ти създава таакова усещане във волана.
Проверката дали имаш проблем в раздатката е лесна-вдигаш я на подемник, трансмисията на неутрална и с врътване на 1 задно колело ще разбереш.
Може да ти звучи малко шантаво, но какви ли не работи се случват когато нещо се управлява с тоци
Със здраве и успех!
Мето1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 1 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар