Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тежък волан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тежък волан

    Здравейте колеги!Имам гореописания проблем на Тойота Хайлукс 2015г,3.0D4D ,който продължава да присъства след няколко манипулации ,проверени са каретата на кормилния прът ,рециклирана е рейката ,сменено масло ,сменена хидравлична помпа и резултат никакъв ,дори минимален…..!Ще съм благодарен да споделите опита си и да разрешим проблема.

  • #2
    Тия манипулации ги направиха в сервиз, или ти сам?Аз съм имал случай с друг автомобил, прекалено обран луфт, от регулиращия болт.Преди не е била така, а от известно време волана е станал тежък?В компетентен сервиз би трябвало да разберат причината, може да е и лошо рециклирана рейка...Почни от винта, разхлаби малко, тествай пак...

    Коментар


    • тошо78
      тошо78 коментира
      Редактиране на коментар
      Всичко е правено в сервиз ,пробвахме да охлабим рейката никакъв ефект,проверени са и шарнирите дали няма грапирал.

  • #3
    Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
    ... лошо рециклирана рейка....


    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #4
      Коло ти взеха, ако не е тайна, за рециклиране.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • тошо78
        тошо78 коментира
        Редактиране на коментар
        350лв

    • #5
      Вдигни колата и на загасен мотор оцени дали волана се върти трудно.
      Качи колата на стенд за предница и с предните колела на техните основи виж как се върти без серво.
      Ако дотук всичко е наред - закачи манометър на високото налягане на хидравликата и виж дали промяната му отговаря на нужното.

      Може да имаш следните варианти:
      - ниско налягане на хидравликата;
      - износен хидравличен разпределител / големи загуби в него.
      - сменен торсион в хидравличния разпределител с неподходящ.

      Коментар


      • #6
        От първия пост на колегата личи , че преди рециклирането на рейката , е присъствал проблема и заради него е извършено "рециклирането " . Демек , не е от тая операция
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #7
          Ако разпределителя в рейката е бил развален? Рециклиране обикновено значи смяна на семеринги, уплътнения и евентуално втулки. Така разпределителя си остава калпав. ...и....пак е тежко на шофера
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #8
            Колега, здравей!Понеже хич не познавам модела, да попитам раздатката на таз бричка с какво се управлява-с лост или е електрическа с бутон/врътка на таблото?А също ако е с бутон/врътка имаш ли център диф и опции за контрола му-отключен/заключен?Щото ако е електрически управляема и има проблем с мотора/контролера за превключването ѝ, макар, че си избрал само задно(2WD) тя може да е всъщност на 4х4(part time-твърда връзка между пр. и зад. мостове) и това да ти създава усещане за стегнат(тежък) волан.A ако е с център диф и си избрал 4х4(full time)с отключен център диф, но той си е останал заключен(поради проблем с мотора/контролера му и си дефакто с твърда връзка между мостовете(part time)това пак ще ти създава таакова усещане във волана.
            Проверката дали имаш проблем в раздатката е лесна-вдигаш я на подемник, трансмисията на неутрална и с врътване на 1 задно колело ще разбереш.
            Може да ти звучи малко шантаво, но какви ли не работи се случват когато нещо се управлява с тоци
            Със здраве и успех!
            Мето
            1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

            Коментар


            • тошо78
              тошо78 коментира
              Редактиране на коментар
              Управлението на раздатката е с лост,сигурен съм че колата си изключва и включва нормално.

          • #9
            Не съм мерил налягане на хидравличната помпа ,но мисля че щом при сменена с нова такава проблема остава едва ли е там проблема.

            Коментар


            • #10
              Повдигни предницата и на загасен двигател завърти пълно ляво, пълно дясно 3-5 пъти. Ако не стане, търси причината в разпределителя.
              Питах колко ти взеха за ремонта. ..или е тайна?
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                350

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X