Обява

Свий
Няма добавени обяви.

1,8-l-vvt-i vs 1.8L (HV special) 18H

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 1,8-l-vvt-i vs 1.8L (HV special) 18H

    Здравейте,
    Някой може ли да ми каже разликата между английската версия на двигател 2024 год, 1,8-l-vvt-i и българската версия 1.8L (HV special) 18H
    И още защо дават в брошурата, че колата идва с e-cvt скоростна кутия, а в сайта е обявена като CVT само. Кое е лъжа.
    Става дума за Корола седан 2024 хибрид.
    В западните сайтове няма нито един седан от 2 години, а тук масова се предлагат, възможно ли е да са произведени за индийския и китайския пазар и да ни ги предлагат и в България, като държава от третия свят...
    И още в английския сайт Королата хечбек е посочена хибрид със CVT скоростна кутия, а в немския 1,8-l-VVT-i Hybrid: Benzinmotor 72 kW (98 PS), und Elektromotor, 70 kW (95 PS), Systemleistung 103 kW (140 PS). Какво е различното в und Elektromotor и защо в сайта на вносителите в бг не се споменава електромотор.
    Как мога да разбера я България , кой двигател с коя скоростна кутия идва и (или) електромотор.

  • #2
    Очевидно не знаеш какво е хибрид, отваряш си Гугъл и намираш всичките си отговори в Уикипедия.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Здравей колега!Както ти е казал cecoa1 по-горе, явно не знаеш какво е хибрид.На прост език това е кола с два двигателя-единият е ДВГ, а другият е ел мотор.Другото, което убягва на доста хора е, че най-добрите, дълготрайни и качествени Тойоти са тези правени в Япония, което значи VIN номерът им да започва с JT...(JapanToyota...).В допълнение, всички хибриди, както и всички ел автомобили трябва да имат добре видимо означение H(Hybrid) или EV(Electric Vehicle), освен отзад до означението на модела, но и на още места, което е за спасителните екипи в случай на катастрофа да знаят какви мерки да приложат поради батерията с голям капацитет.
      Това за което споменаваш какво пишело в брошурата или какво е обявено на сайта, не е критерии за нищо конкретно защото е създадено не от инженери или технически грамотни лица, а от маркетингови компании, наети от съответния дилър на Тойота.Имай предвид, че даже и да виждаш, че на дадена сграда пише Тойота, това, не значи, че Тойота лично ти продава даден продукт, защото Тойота не продава директно на публиката.Това е просто дилър платил една сериозна сума за да има логото на компанията на сградата си и той купува от Тойота колите и печели от препродажбата им на дребно..А и всеки дилър си организира по свое усмотрение маркетинговата си политика и Тойота не носи отговорност за това.В САЩ логото на Тойота в патентованите му вид и цветове струва 1 млн $ да го имаш на сградата си.
      Относно какви скоростни кутии се ползват, влез някъде в някой такъв дилър, отвори вратата на кола която те интересува и снимай ВИН-табелката.Там е указано всичко за тип двигател, скоростна кутия и доста други данни.Имай предвид също така, че Тойота произвежда един и същ модел с различни двигатели и силови задвижвания, както и с различни опции за различните пазари(в твоя случай Англия и Германия са напълно различни пазари) и даже различни конфигурации в една страна за различните ѝ климатични пояси.Както в САЩ например 4Ръннер се предлага по Западния бряг основно със задно задвижване и без отопляеми огледала, докато за Североизтока и Средния запад е на 100% 4Х4+cold package(по-мощен ел мотор на чистачки+отопляеми огледала+фарове за мъгла+ още куп опции поради особеностите на климата).В този смисъл Тойота произвежда и коли за пазари с по-ниска покупателна способност и/или с различни задвижвания поради законови изисквания.Може още доста да обяснявам, но все пак да не отнемам от обема на сървъра.
      Но най-важното ако ти се върти идея да купуваш въпросната кола, е да видиш с кои букви започва ВИН-а
      Със здраве и успех
      Мето
      1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

      Коментар


      • #4
        Баш тая Корола едва ли ще е правена в Япония. То даже е разработвана в Европа и за Европа. Правят ги май в Англия и Турция. Няма сто вида задвижвания, кутии и подобни - все си е CVT с електромотор. Просто от началото на 2023г променят някои неща при хибрида - по-добра и лека батерия, по-мощни бензинови и електрически мотори(това и при версията с двулитров мотор). Седана е спрян за някои пазари от 2022г, явно няма търсене, или по други маркетингови причини.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #5
          За Европа всички седани се правят в турския завод.Всички хечбеци и комбита - в английският.Единствено Corolla Cross си е японска.Факт е, че за различните пазари има различни спецификации.Но поточната линия за модела си е една.И това не значи, че щом е за германският пазар един автомобил е по-качествен, а щом е за българския не е толкова добър.
          Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
          0887/осемпет 66 4осем

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
            И това не значи, че щом е за германският пазар един автомобил е по-качествен, а щом е за българския не е толкова добър.
            Напротив,значи.😉 Към Германия прибави и Франция!

            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • kameno karp
              kameno karp коментира
              Редактиране на коментар
              Аз не твърдя,че има различни поточни линии за различните пазари!😉
              Предполагам ти е известно,че всеки един детайл се произвежда с някакви допуски. В коли за немския и френския пазар се влагат части,които са в долната част на допуска. За останалия запад се влагат части в средата на допуска. За източна Европа и останалия свят се влагат части от горната част на допуска.😉

            • Маркони
              Маркони коментира
              Редактиране на коментар
              Отново същото.Един детайл/възел/агрегат или покрива стандарта на Toyota, или не го покрива.Пак чисто логистично е много по-трудно да сортираш "по допуск" всеки един детайл/възел/агрегат спрямо пазара, където искаш да го пласираш.Много по-лесно е просто "допуска" да е в достатъчно тесни граници, за да не се налага да следиш и това.

            • kameno karp
              kameno karp коментира
              Редактиране на коментар
              Аз не пиша за Тойота,ама едва ли те изостават от останалия свят. И това което пиша не е теория а факт. Много по-трудно и скъпо е да свиеш допуска,отколкото да "кажеш" на робота,кои част на кой рафт да стифира и за коя кола от кой рафт да взема части.😉

          • #7
            Здравейте колеги!Моите наблюдения на Тойоти правени в Европа, Северна Америка и Япония, показват, че дизайнерските решения и качеството на изработените в Япония са в пъти над останалите.За причините това да е така може да се разсъждава и е доста обширна тема, където също имам наблюдения.В този смисъл няма универсално високо качество на Тойоти валидно за всички региони, то е различно и зависи от възможностите и политиките на всеки регион.
            В допълнение, защото се занимавам с поддръжка на печатни машини Кьониг&Бауер от Германия, това което съм забелязал при тях, но и в продукцията и на други немски и японски производители(то в света няма много или от други държави) е, че никой не може да избяга от действието на някои от основните закони в капитализма, а този който има най-голямо действие от тях е законът за сваляне себестойноста на продукт/услуга предложени на пазар в условия на истинска конкуренция.
            И по въпроса за допуските, понеже в машините на КБ допуските са много малки (<0.002 до 0.000) при изработка на критичните за качеството на печат детайли, се вижда, че факторът цена все повече взема връх с цел сваляне крайната цена на сглобената и готова за продаване машина.Това явление стана особено видимо в последните 15-на години и аз го наричам последното натягане на капиталистическото менгеме, което не може да се разхлабва, защото винтът му е еднопосоченТова засяга всички и всекиго и всичко което виждате да се случва в света е резултат от закона, посочен по-горе.
            Но темата е доста голяма и не бих имал времето да описвам мнението ми , а и такава тема не е по целите на този форум.
            С удоволствие бих участвал в разговори с всички вас при следваща среща в България, както имахме 2-3 такива на съборите на Средна гора и Плана планина!
            Здраве на всички с хубави празници занапред и безаварийно!
            Мето
            1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

            Коментар


            • #8
              Като бях млад работех в Африка, за пари. Карахме колите докато се счупят, после - нова. Но на никой не му пукаше, нали колите и обувките са за това! А сега какво време време дойде - "ЦивилизациЯ" в действие!
              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

              Коментар


              • krassitch
                krassitch коментира
                Редактиране на коментар
                И за коли, и за обувки, хората плащат с трудно изкарани пари.Очаква се някакво качество все пак, и да служат определено време.Това, че производители се изтарикатиха, и произвеждат некачествени продукти, трябва да не ни пука?И пак да си купим, за да върви бизнеса?Щом хората се притесняват за качествата на нова Тойота, нещата не са добре хич...А на мен, неотдавна се сцепиха нови, скъпи, италиански обувки "Геокс", нарочно произведени за кратък живот...Дали ще си купя някога пак от тази марка?

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X