Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с деференциал на ТЛК 70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с деференциал на ТЛК 70

    Здравейте,
    Извинявам се ,че Ви притеснявам така директно.
    Нов съм във форума , но имам въпрос ( проблем ) с заден деференцирал на Тойота Ланд Крузер LJ 70 , 2LT . В сервиз ми разглобиха деференциала защото имаше луфт и теч след ,като откачиха задния кардан отвориха да видят лагера и семеренга се оказа за смяна . Но сега ми казаха , че имало някаква “втулка” която трябвала да се смени заедно с лагера . И не могат да сглобят обратно всичко тъй , като трябвало специален инструмент за да се стегне гайката на определени килограми . Знаете ли къде може да изпратя целия мост или деференциал за да ми направят качествено ремонта . Извинявам се за обяснението може да не точно и правилно обяснението за проблема . Ще Ви бъда Благодарен , ако можете да помогнете . Благодаря Предварително

  • #2
    Здравей колега!Надявам се, да не се засегнеш, че направо ще ти кажа няколко неща.Първата и най-голяма грешка е у теб,че преди да започнеш това упражнение не си поразпитал по-опитни хора тук във форума, които щяха да ти дадат съвет и да те насочат към сервиз или човек, който да свърши работа.Второто е, за сервиза който си ползвал да ти разглобят диференциала и който сервиз даже няма динамометричен ключ и в допълнение към това, даже не са предвидили да си набавят въпросната деформируема втулка необходима при ремонт на повечето дифове на Тойота-най-добре стой далеч от този ''сервиз''
    Сега за проблема ти.Личното ми мнение като механик на печатарски машини в последните 45г е, че не обичам да продължавам работа, която някой друг е започнал.По причина че най-важната ѝ част -т.е. разглобяването е извършено от човек, явно нямащ си представа за какво иде реч и че не мога да видя следите за износване на всички части по реда на изваждането им, които следи биха ми помогнали да направя правилна оценка на повредите и износването и така да взема правилно решение за ремонта от който се нуждае въпросния механизъм(в случая дифа ти).В допълнение аз, а мисля, че и всеки уважаващ себе си механик с отговорност към клиентите си(значи и към инструментите си), няма току-така да си даде динамометричния ключ на човек, който се хваща да разглобява диференциал и няма такъв ключ, а може би и друг специализиран инструмент за да завърши успешно ремонта.Доста хора могат да разглобят диференциал на Тойота, трудното е да го сглобят и да работи както е от завода.
    При положението което описваш, ако съм в България и се рзберем да ти ремонтирам дифа, бих започнал от начало-т.е. от нула.Което значи, че ще ти е значително по скъпо, защото ще трябва да закупиш всички необходими части, отбелязани в инструкцията на Тойота като консумативи(т.е. неизползваеми втори път) и то при условие, че корпусът, короната, пиньона и зъбчатките в касетата са здрави.Лагерите на пиньона, короната и касетата, смачкващата се втулка, някои от болтовете и шайбите, дистанционни шайби и семеринг ще трябва да са нови и оригиналниЗащото само така ще съм сигурен, че резултатът ще е както трябва.Но понеже засега не изглежда да се връщам, тези неща ти ги казвам, за да имаш представа какво да очакваш ако намериш сериозен механик да ти свърши този ремонт.
    Надявам се някои от колегите да хвърли поглед и да ти даде насока към кого да се обърнеш.
    Ако имаш каквито и да са въпроси за Тойота, ще се опитам да ти помогна, макар и от растояние!Не забравяй, че за да решиш успешно дадена задача най-важно си остава предварителното проучване!.
    Със здраве и успех!
    Мето
    Последно редактирано от metotem; 01-12-24, 02:46.
    1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Мето е прав на 100% и потвърждавам, че малцина са наистина можещите да ремонтират и сглобят диф, който после да работи адекватно и дълго време.

      Не е космическа технология но изисква специализирани инструменти + четене и ползване на хубави нови части, защото там допуските са малки и грешките бързо си проличават заради натоварването.

      И по-неприятната част за клиента и механиците е, че всяка марка си има спецификите + специалните инструменти и значителни разлики в процедурите по сглобяване и настройка, което = на много четене и инвестиции, все неща, които не са привлекателни за редовия малък сервиз.

      Най-голям шанс има за успешен ремонт от сервиз специализиран за скоростни кутии, особено автоматици, поне в чужбина това е моето впечатление. Механиците там не могат да не внимават и няма как да работят без правилен инструмент и много четене на инструкции на производителя.

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X