Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем след смяна на рейка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем след смяна на рейка

    Здравейте, наложи се да сменя кормилната рейка на Рав 4 95г, старата беше веднъж рециклирана, след около година текна яко, и реших да купя нова. Рейката е китайска, предполагам, nty мисля, че е марката. Въпросът е, че надясно хода на волана, съответно рейката е по малък , отколкото наляво . Пробвахме разни презацепвания на кормилния прът, но според мен излишно....ясно, че е менте, но все пак да попитам възможно ли е нещо да се направи по въпроса. Външно рейката е същата като старата, с нови вътрешни накрайници си върви, еднакви със старите..
    ​​​​​​

  • #2
    Този модел няма сензори, така че не виждам проблем да си я презацепиш. Просто трябва отгоре да си позиционирал прав волан, а рейката да е в средно положение и тогава ги съединяваш (карето на кормилния прът с входящия вал на рейката) и когато след това за проба въртиш ляво/дясно оборотите да са приблизително еднакви. Ако не са, презацепваш отново, но ако си позиционирал рейката в средно положение, дори и на око, преди да я съединиш с кормилния вал (прът), не би трябвало да има проблем.

    Коментар


    • #3
      Понякога един стенд решава проблемите...
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • #4
        Стенда е накрая, след като е сигурно, че рейката е монтирана правилно. Ако не е зацепена както трябва, стенда няма да реши проблема.

        Коментар


        • #5
          Да де , едва ли е сбъркана заводски, по скоро са изправили волана с кормилните накрайници и от там са различни радиусите на левия и десния завой.

          Пълен , ляв , пълен десен , броят се оборотите, поставя се по средата и се гледа на къде сочат гумите и волана как стои.
          Фиат Купе
          Опел Фронтера В
          Мицубиши Паджеро Пинин

          Коментар


          • #6
            В документацията на колата често има положение на монтаж и зацепване към пръта.
            Примерно отдясно вътрешния кормилен накрайник е на ХХ мм от кожуха на рейката и това е правото положение на волана.
            Монтирана така рейката, на стенда за предница волана се фиксира "хоризонтално" и с реглаж през кормилните накрайници се "изправят" колелата.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X