До: 3.0i,V6 или 3.0 D
накратко ще опиша мойте вЧепетления от 3,0 ТД-то...
Работи като стар бензинов двигател...демек можеш да излъжеш някой лаик че кара бензинова кола ако не е прочел табелките, много е силен в ниските обороти и се оказа че цяла зима е палил на 2 свещи без дори да се осъмня
Спука си главата ...а може и да си е била спукана като го взех ... тих е и не създава грижи с ускорението за теглото на купето си.
Обслужва се лесно, но не и евтино. Харчи си гориво, но като си решил да търкаляш такъв ЗИЛ трябва да си си направил сметка предварително. Колкото и да ми обясняват този двигател приключва като характеристики при скорост над 120. При рънера поне скорост над тази подсказва че прекаляваш и искаш от него нещо за което не е създаден.
Всичките тея изводи са на база че за точно една година му врътнах 29 000 км. основно през уикендите и за разни импровизирани разходки. Ако си човек на който му трябва камила за събота и неделя ...това е двигателя
накратко ще опиша мойте вЧепетления от 3,0 ТД-то...
Работи като стар бензинов двигател...демек можеш да излъжеш някой лаик че кара бензинова кола ако не е прочел табелките, много е силен в ниските обороти и се оказа че цяла зима е палил на 2 свещи без дори да се осъмня

Спука си главата ...а може и да си е била спукана като го взех ... тих е и не създава грижи с ускорението за теглото на купето си.
Обслужва се лесно, но не и евтино. Харчи си гориво, но като си решил да търкаляш такъв ЗИЛ трябва да си си направил сметка предварително. Колкото и да ми обясняват този двигател приключва като характеристики при скорост над 120. При рънера поне скорост над тази подсказва че прекаляваш и искаш от него нещо за което не е създаден.
Всичките тея изводи са на база че за точно една година му врътнах 29 000 км. основно през уикендите и за разни импровизирани разходки. Ако си човек на който му трябва камила за събота и неделя ...това е двигателя
. Доколкото знам 3 литровия дизел го слагат след 96та на рънерите. И в България все още не съм срещал обява за такав рънър. Което не значи, че няма де...Естествено най разпространените са 2.4 дизели - най слабия мотор. По принцип не съм имал възможността все още да покарам такова чудо, но си представям мудността на такъв двигател. По скоро ме интересува надежността, поддръжката и здравината на по малките дизели. Дилемата е сложна, защото при бензиновите да речем разхода в пари ще е по малък, но за сметка на това газовата бутилка отзад ще ми вземе важно място от товарното пространство. А ако както казва колегата, че газта не е много здравословна за клапаните...та така...просто търся още инфо за дизелите...

Коментар