Обява

Свий
Няма добавени обяви.

3.0i,V6 или 3.0 D

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: 3.0i,V6 или 3.0 D

    накратко ще опиша мойте вЧепетления от 3,0 ТД-то...
    Работи като стар бензинов двигател...демек можеш да излъжеш някой лаик че кара бензинова кола ако не е прочел табелките, много е силен в ниските обороти и се оказа че цяла зима е палил на 2 свещи без дори да се осъмня
    Спука си главата ...а може и да си е била спукана като го взех ... тих е и не създава грижи с ускорението за теглото на купето си.
    Обслужва се лесно, но не и евтино. Харчи си гориво, но като си решил да търкаляш такъв ЗИЛ трябва да си си направил сметка предварително. Колкото и да ми обясняват този двигател приключва като характеристики при скорост над 120. При рънера поне скорост над тази подсказва че прекаляваш и искаш от него нещо за което не е създаден.
    Всичките тея изводи са на база че за точно една година му врътнах 29 000 км. основно през уикендите и за разни импровизирани разходки. Ако си човек на който му трябва камила за събота и неделя ...това е двигателя

    Коментар


    • #17
      До: 3.0i,V6 или 3.0 D

      Здравейте! Възможно ли е да разширим малко темата и да споделите и впечатления за 2.4 и 2.5 дизелите? Аз лично също съм се насочил към рънъра и ми е трудно да реша все още бензин или дизел искам,въпреки че съм прочел почти всяка тема тук за рънъра. По принцип не разполагам с много средства и със сигурност не ме интересуват коли след 96та година . Доколкото знам 3 литровия дизел го слагат след 96та на рънерите. И в България все още не съм срещал обява за такав рънър. Което не значи, че няма де...Естествено най разпространените са 2.4 дизели - най слабия мотор. По принцип не съм имал възможността все още да покарам такова чудо, но си представям мудността на такъв двигател. По скоро ме интересува надежността, поддръжката и здравината на по малките дизели. Дилемата е сложна, защото при бензиновите да речем разхода в пари ще е по малък, но за сметка на това газовата бутилка отзад ще ми вземе важно място от товарното пространство. А ако както казва колегата, че газта не е много здравословна за клапаните...та така...просто търся още инфо за дизелите...

      Коментар


      • #18
        До: 3.0i,V6 или 3.0 D

        Първоначално публикуван от matanza Преглед на мнение
        Здравейте! Възможно ли е да разширим малко темата и да споделите и впечатления за 2.4 и 2.5 дизелите? Аз лично също съм се насочил към рънъра и ми е трудно да реша все още бензин или дизел искам,въпреки че съм прочел почти всяка тема тук за рънъра. По принцип не разполагам с много средства и със сигурност не ме интересуват коли след 96та година . Доколкото знам 3 литровия дизел го слагат след 96та на рънерите. И в България все още не съм срещал обява за такав рънър. Което не значи, че няма де...Естествено най разпространените са 2.4 дизели - най слабия мотор. По принцип не съм имал възможността все още да покарам такова чудо, но си представям мудността на такъв двигател. По скоро ме интересува надежността, поддръжката и здравината на по малките дизели. Дилемата е сложна, защото при бензиновите да речем разхода в пари ще е по малък, но за сметка на това газовата бутилка отзад ще ми вземе важно място от товарното пространство. А ако както казва колегата, че газта не е много здравословна за клапаните...та така...просто търся още инфо за дизелите...
        Ако ще е дизел,аз лично бих заложил на 3000сс.От дизели нищо не разбирам,но днес се натъкнах на един екземпляр и като чух работата на мотора просто останах очарован ... мощта и еластичността на ДВГ си личи и няма как да я подминеш.
        Моя "4рънър" е бензинов 3000сс ... просто без коментар.

        Коментар


        • #19
          До: 3.0i,V6 или 3.0 D

          Аз,както писах съм твърдо и само за дизел,независимо за каква марка и модел возило иде реч!
          Но се сетих,че трябва да се знае,че масло и филтри на дизела се сменяват по-често,отколкото на бензинка-на дизел на 8000км.(независимо дали маслото е минерално,или пълна синтетика),докато при бензина синтетиката се сменява спокойно на 15000км.Но след такъв пробег въздушния филтър ще е на дреб,та е добре да се смени по средата.

          П.С. Това е лично мое мнение,в което съм твърдо убеден,и никой не може да ме разубеди!Което не пречи всеки да се изкаже,и сподели!
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #20
            До: 3.0i,V6 или 3.0 D

            3.0 ТД на Рънър карах над 100 000 км. Маслото сменях на 10 000 км с минерално. Въздушният филтър зависи от това колко го караш по черно заради пепелта. Около 30% от тези км съм минал на черно. Аз специално ползвах три въздушни филтъра за година, като ги перях. Значи един изпран филтър кара около 3 месеца. Когато се запуши с пепел въздушният филтър колата губи мощност, става тромава и вдига разхода. Карах я само с хубава нафта, а не с обикновена, така че не съм имал никакви проблеми с двигателя. Колата ми гореше средно 10-11/100, като карах почти винаги до 120 км/час. Един път смених горивният филтър за тези км. Колата я продадох на 370 000 км. Последният и собственик още си я кара. За разлика от двигателя, с който пак повтарям не съм имал никакви проблеми, то по ходовата част смених и поправих доста неща, но пък проходимоста на колата е много добра.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #21
              До: 3.0i,V6 или 3.0 D

              Колегата вече си направи избора,спря се на 4Рънер 3.0ТД - бордо,и определено направи по добрия избор за джип.
              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X