Обява

Свий
Няма добавени обяви.

3.0i,V6 или 3.0 D

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 3.0i,V6 или 3.0 D

    Понеже си продадох любимата,реших да си вземам 4 рънър.Двоумя се между два модела 3.0-бензин или 3.0 дизел.
    Някой ако има да сподели впечатления от двата модела?
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  • #2
    До: 3.0i,V6 или 3.0 D

    По принцип избери по-поддържаната и запазена машина-за возило втора употреба,еле пък"жипка" тва е правилото(според мен)
    При равни други условия аз съм твърдо за нафтовата печка!Стига да не е издухала,де...
    Успех в избора и не бързай!
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #3
      До: 3.0i,V6 или 3.0 D

      Първоначално публикуван от broker111
      винаги бензин и нокога нафтова печка, особено когато е 20 годишна
      И защо нокога?

      Коментар


      • #4
        До: 3.0i,V6 или 3.0 D

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        И защо нокога?
        И аз това бих искал да попитам
        Сегашната ми ТЛК-70 е на 22години,и мотора е много добър.Имал съм и дизелов Мерцедес 123-ка на 20 години,и 124-ка на 15 години,и с моторите не е имало проблем.Има си симптоми за износване на двигателя,които задължително трябва да се проверят-това е.Да не говорим,че за "жипка" дизелът има много плюсове,но не искам да влизам във спорове!Самият факт,че колегата пита дизел,или бензин означава,че никога не е имал дизелова жипка,и няма нафта в кръвта си!
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • #5
          До: 3.0i,V6 или 3.0 D

          Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
          Понеже си продадох любимата,реших да си вземам 4 рънър.Двоумя се между два модела 3.0-бензин или 3.0 дизел.
          Някой ако има да сподели впечатления от двата модела?
          Колега вземай 1кз-т мотора демек 3.0лт нафа и си решаваш проблемите от 120 до 160 гори 12-13лт на 100 супер комфорт

          Коментар


          • #6
            До: 3.0i,V6 или 3.0 D

            Добре ли ускорява с този мотор?Не са ли малко 120кс за това купе?
            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

            Коментар


            • #7
              До: 3.0i,V6 или 3.0 D

              Много добре си ускорява . Според мен много добър и еластичен двигател , от 70 до 160 можеш да си го караш на 5-та . Няма турбо дупка , не е необходимо да го вкарваш в обороти за да тръгне . Разходът които ми дава е 10л. - извънградско (до 120км.ч.), 14л.-градско с включен климатик . Този ми е първия дизелов автомобил и съм много доволен .
              С бензиновия такъв , не съм запознат .
              ‎По 2 литра са само млякото и сока !
              WJ 4.7

              Коментар


              • #8
                До: 3.0i,V6 или 3.0 D

                Извинявам се предварително за намесата си, но:

                Въпросът на колегата е съвсем конкретен.
                Не видях никъде, някой да прави сравнение между двата мотора.
                Всеки хвали собствения си, без да има преки впечатления от другият.
                Вероятно никой от изказалите се, няма наблюдения върху двата.

                Може би Джамбазов, или друг колега, с опит и с двата мотора, трябва да даде съвет... или по-скоро да направи сравнение, предимства/недостатъци, за да може колегата, задал въпроса, да направи правилния избор.
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #9
                  До: 3.0i,V6 или 3.0 D

                  Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                  Извинявам се предварително за намесата си, но:

                  Въпросът на колегата е съвсем конкретен.
                  Не видях никъде, някой да прави сравнение между двата мотора.
                  Всеки хвали собствения си, без да има преки впечатления от другият.
                  Вероятно никой от изказалите се, няма наблюдения върху двата.

                  Може би Джамбазов, или друг колега, с опит и с двата мотора, трябва да даде съвет... или по-скоро да направи сравнение, предимства/недостатъци, за да може колегата, задал въпроса, да направи правилния избор.
                  Точно написано!!!
                  OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                  Коментар


                  • #10
                    До: 3.0i,V6 или 3.0 D

                    Аз съм за дизела конкретно в този случай. Има по голям ресурс, има повече мощност в ниските, по устоичив е при преминаване на водни препятствия, и е значително по разпространен. И двата мотора страдат от прегряване и трябва да се внимава за пукнати глави или издухани гарнитури. Колегите по горе са писали за разхода на дизела. Ако на бензиновия се монтира газ разхода в пари става съотносим, но клапаните не издържат много на работа с газ при неправилна настройка на газовото.
                    Аз лично не го харесвам като концепция 4рънъра, но иначе си е хубава машинка.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #11
                      До: 3.0i,V6 или 3.0 D

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      Аз съм за дизела конкретно в този случай. Има по голям ресурс, има повече мощност в ниските, по устоичив е при преминаване на водни препятствия, и е значително по разпространен. И двата мотора страдат от прегряване и трябва да се внимава за пукнати глави или издухани гарнитури. Колегите по горе са писали за разхода на дизела. Ако на бензиновия се монтира газ разхода в пари става съотносим, но клапаните не издържат много на работа с газ при неправилна настройка на газовото.
                      Аз лично не го харесвам като концепция 4рънъра, но иначе си е хубава машинка.
                      Колега, тъй като в един момент се бях запалил да купувам бензинов рънър поизчетох доста за въпросният двигател, но не срещнах никъде писано за споменатите от теб проблеми.Би ли пояснил- каква е причината да прегрява бензиновият шестак, защо разхода на газ би бил съотносим с този на дизела(при условие, че и на бензин едва ли би харчил повече от литър-два над дизела, на газ би трябвало да е доста от долу), но най-вече защо газта ще разкаже играта на клапаните?
                      Не, че ще купувам сега ново возило или ще слагам газ на моето, но ми е интересно мнението ти като човек ползвал и двете машини.
                      08седемшест5едно513четири

                      Коментар


                      • #12
                        До: 3.0i,V6 или 3.0 D

                        Не съм ги ползвал, а имам наблюдения върху повече такива коли. Както написах, не ги харесвам.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          До: 3.0i,V6 или 3.0 D

                          Първоначално публикуван от broker111
                          винаги бензин и нокога нафтова печка, особено когато е 20 годишна
                          Интересна констатация остава да се обосновеш!

                          Коментар


                          • #14
                            До: 3.0i,V6 или 3.0 D

                            Карам бензинов Рънър с обикновена газова 25000 км. Не съм имал никакви проблеми свързани с газта. Относно разхода може да посмятаме. Извънградско 13-14 л. газ или около 13.50 лева.
                            При дизела 10 л. или 18 лева.
                            В гората 16-18 л.газ или 18 лева.
                            Дизела в гората 14-15 л. или около 26 лева.

                            Коментар


                            • #15
                              До: 3.0i,V6 или 3.0 D

                              Да уточним най напред дизеловия мотор. Той трябва да е 3,0 ТД / 1KZ-T или 1KZ - TE/ От този мотор имам само добри впечатления. Писано е за него из форума. Слагат го на ТЛК 70, ТЛК 90, Рънър. Бензиновия го слагат само на Рънъри и се слави с прегряване (така съм чувал) Според мен е малко муден за конските сили които има.
                              Като характеристики мога да напиша:
                              3,0 ТД -к.с. 125/130, макс. върт. момент 300/295 Н.м. слага се от 1994г.
                              3,0 v6 -к.с. около 150, макс. върт. момент 240 Н.м. слага се до 1996г.
                              Аз лично бих избрал дизеловия - пишат че е по надежден; на повече модели се слага; по ново поколение; по голям върт. момент; по икономичен....
                              Карал съм ТЛК 95 3,0 ТД и Рънър 3,0 v6. Всички плюсове са за 3,0 ТД
                              BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X