Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 80ка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЛК 80ка

    Моля за информация отностно плюсовете и минусите за легендарният автомобил, за евентуално използване в експедиции!

  • #2
    До: ТЛЦ 80ка

    Ако питаш за ТЛК 80, то използвай търсачката има много, много писано.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      До: ТЛК 80ка

      Единствения минус май е цената - собствената и на частите.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: ТЛК 80ка

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Единствения минус май е цената - собствената и на частите.
        И е тежичка. Иначе е огън.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          До: ТЛК 80ка

          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          И е тежичка. Иначе е огън.
          Е само 2600 кг.
          ТЛК 80 4,2ТД-95г

          Коментар


          • #6
            До: ТЛК 80ка

            според мен минуси нема
            и цената на частите не е толкова страшна,а и като се има предвид,че този автомобил не се чупи лесно.
            колата е уникална,нема нужда да разтягаме локуми-изписано е доста по общите характеристики
            ако все пак те интересува нещо по-конкретно,питай.
            TЛК 80-4.2ТД
            ТЛК 73-2.4ТД
            ...................

            Коментар


            • #7
              Re: ТЛК 80ка

              По принцип предния мост го водят слаб, или по-скоро килцата му идват много...

              Друго - проблеми с АБС-а от калта, проблеми с фабричните блокажи пак от калта.

              По-дребни проблемчета - механизмите за вдигане на прозорците се прецакват, както и тези на ел. огледалата. Течове от люка.

              Съединителя струва една камара пари, както и повечето други части.
              "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

              Коментар


              • #8
                До: Re: ТЛК 80ка

                Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                По принцип предния мост го водят слаб, или по-скоро килцата му идват много...

                Друго - проблеми с АБС-а от калта, проблеми с фабричните блокажи пак от калта.

                По-дребни проблемчета - механизмите за вдигане на прозорците се прецакват, както и тези на ел. огледалата. Течове от люка.

                Съединителя струва една камара пари, както и повечето други части.
                На предния мост му идва слаб дифа,което е решим проблем.
                Какви проблеми с АБС? На моя съм му махнал бушона,щото в кал на бързи (като не може да се изключи) и на наклон няма спиране,тя тая система според мен си е напълно излишна,а и не всеки я има.

                С блокажите пък кви проблеми???Аз нямам никакви,много кал е изяла,много съм ги ползвал,няма проблем.

                Проблемчета като ел.стъкла и огледала,камо ли пък с люка нямам,твоята да не е крива

                А съединител нямам и там е истината
                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                Коментар


                • #9
                  До: ТЛК 80ка

                  Първоначално публикуван от getdown Преглед на мнение
                  Моля за информация отностно плюсовете и минусите за легендарният автомобил, за евентуално използване в експедиции!
                  getdown, буквално сте си отговорили сам с това си питане..
                  LZ1HRD

                  Коментар


                  • #10
                    Re: ТЛК 80ка

                    За всички тия неща дето съм писал, бая съм прочел из нета, а с някои съм се сблъскал сам. Все пак повечето са 'козметични' дефекти. Все пак малко пояснения

                    ...На предния мост му идва слаб дифа,което е решим проблем.

                    Аз със моя мост нямам проблеми, но съм чувал от майстори, както и съм виждал 80-ки със строшен мост. Може да е от многото килограми, знам ли.

                    ...Какви проблеми с АБС? На моя съм му махнал бушона,щото в кал на бързи (като не може да се изключи) и на наклон няма спиране,тя тая система според мен си е напълно излишна,а и не всеки я има.

                    На АБС-а му заминават датчиците(скъпо), това е широко известен проблем при този модел. И при мене го има. Ама и аз съм и дръпнал бушона, щото не виждам файда от АБС за офроуд

                    ...С блокажите пък кви проблеми???Аз нямам никакви,много кал е изяла,много съм ги ползвал,няма проблем.

                    Другата теория е, че дефектират, когато не са ползвани дълго време. Факт е, че и двата не ми бачкат. Единия не се пуска, другия като се пусне, не се изключва. Мисля за ARB, хем могат да заключват в движение.

                    ...Проблемчета като ел.стъкла и огледала,камо ли пък с люка нямам,твоята да не е крива
                    Специално люка и шофьорското огледало си ги оправих за 1 час с подръчни материали. Огледалото като стане колата на много километри, почва да се люлее в рамката си. Люка по принцип на всяка стара кола може да протече.
                    "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                    Коментар


                    • #11
                      До: Re: ТЛК 80ка

                      Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                      За всички тия неща дето съм писал, бая съм прочел из нета, а с някои съм се сблъскал сам. Все пак повечето са 'козметични' дефекти. Все пак малко пояснения

                      ...На предния мост му идва слаб дифа,което е решим проблем.

                      Аз със моя мост нямам проблеми, но съм чувал от майстори, както и съм виждал 80-ки със строшен мост. Може да е от многото килограми, знам ли.

                      ...Какви проблеми с АБС? На моя съм му махнал бушона,щото в кал на бързи (като не може да се изключи) и на наклон няма спиране,тя тая система според мен си е напълно излишна,а и не всеки я има.


                      ...Проблемчета като ел.стъкла и огледала,камо ли пък с люка нямам,твоята да не е крива
                      Специално люка и шофьорското огледало си ги оправих за 1 час с подръчни материали. Огледалото като стане колата на много километри, почва да се люлее в рамката си. Люка по принцип на всяка стара кола може да протече.
                      здравей,
                      виждам си писал за некой и друг проблем по колата.
                      за блокажите дето не ти работят,пробвал ли си да направиш профилактика на ел двигателчетата? в много случаи това е проблема,хубаво почистване WD-40 ,хубава гресчица и консервиране със силиконов спрей.има доста изписано в нета имам и линкове за ремонт на моторчето с указание на частите.

                      люка тече защото се запушват маркучите за отичане,това е много гадно нещо и аз страдах от него но го оправих
                      със прозорците проблема е глобален особенно като застудее-оправия нема ,само псуваш и отваряш вратата. до колкото съм изчел в нета ,проблема е в материяла на уплътненията.
                      няма кола без кусури и слаби места,просто трябват грижи и внимание !
                      TЛК 80-4.2ТД
                      ТЛК 73-2.4ТД
                      ...................

                      Коментар


                      • #12
                        До: ТЛК 80ка

                        Бях доста вдъхновен фен на 80-тката,но ми врътна едно мръсно номерче по пътя за морето омасли лява предна сфера и доста се поошашках,понеже път-много.Оказа се ,че семеринга на полуоската,който скоро сменях е заминал отново,но Пламен Кинекс0- ми каза да продължавам спокойно-нивото на дифа е доста под семеринга и няма възможност да изтече изцяло.След завръщането си от моретро отворихме сферата и се оказа бронзовата втулка(втората опорна точка на полуоската) е хлътнала навътре и не е на работното си място.Изработихме нова втулка от бронз и я набихме отвън(нямахме скоба,която да извади и фиксира оригинала)-семеринг,масло и ...on the road again.Сега съм доста по-вдъхновен фен,понеже не ме остави на пътя-все пак не са в първа младост камиончетата.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X