Моля за информация отностно плюсовете и минусите за легендарният автомобил, за евентуално използване в експедиции!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ТЛК 80ка
Свий
X
-
До: ТЛЦ 80ка
Ако питаш за ТЛК 80, то използвай търсачката има много, много писано.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
-
До: ТЛК 80ка
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЕдинствения минус май е цената - собствената и на частите.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: ТЛК 80ка
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеИ е тежичка. Иначе е огън.ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: ТЛК 80ка
според мен минуси нема
и цената на частите не е толкова страшна,а и като се има предвид,че този автомобил не се чупи лесно.
колата е уникална,нема нужда да разтягаме локуми-изписано е доста по общите характеристики
ако все пак те интересува нещо по-конкретно,питай.TЛК 80-4.2ТД
ТЛК 73-2.4ТД
...................
Коментар
-
Re: ТЛК 80ка
По принцип предния мост го водят слаб, или по-скоро килцата му идват много...
Друго - проблеми с АБС-а от калта, проблеми с фабричните блокажи пак от калта.
По-дребни проблемчета - механизмите за вдигане на прозорците се прецакват, както и тези на ел. огледалата. Течове от люка.
Съединителя струва една камара пари, както и повечето други части."Човекът е човек тогава, когато е на път!"
Коментар
-
До: Re: ТЛК 80ка
Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнениеПо принцип предния мост го водят слаб, или по-скоро килцата му идват много...
Друго - проблеми с АБС-а от калта, проблеми с фабричните блокажи пак от калта.
По-дребни проблемчета - механизмите за вдигане на прозорците се прецакват, както и тези на ел. огледалата. Течове от люка.
Съединителя струва една камара пари, както и повечето други части.
Какви проблеми с АБС? На моя съм му махнал бушона,щото в кал на бързи (като не може да се изключи) и на наклон няма спиране,тя тая система според мен си е напълно излишна,а и не всеки я има.
С блокажите пък кви проблеми???Аз нямам никакви,много кал е изяла,много съм ги ползвал,няма проблем.
Проблемчета като ел.стъкла и огледала,камо ли пък с люка нямам,твоята да не е крива
А съединител нямами там е истината
ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: ТЛК 80ка
Първоначално публикуван от getdown Преглед на мнениеМоля за информация отностно плюсовете и минусите за легендарният автомобил, за евентуално използване в експедиции!LZ1HRD
Коментар
-
Re: ТЛК 80ка
За всички тия неща дето съм писал, бая съм прочел из нета, а с някои съм се сблъскал сам. Все пак повечето са 'козметични' дефекти. Все пак малко пояснения
...На предния мост му идва слаб дифа,което е решим проблем.
Аз със моя мост нямам проблеми, но съм чувал от майстори, както и съм виждал 80-ки със строшен мост. Може да е от многото килограми, знам ли.
...Какви проблеми с АБС? На моя съм му махнал бушона,щото в кал на бързи (като не може да се изключи) и на наклон няма спиране,тя тая система според мен си е напълно излишна,а и не всеки я има.
На АБС-а му заминават датчиците(скъпо), това е широко известен проблем при този модел. И при мене го има. Ама и аз съм и дръпнал бушона, щото не виждам файда от АБС за офроуд
...С блокажите пък кви проблеми???Аз нямам никакви,много кал е изяла,много съм ги ползвал,няма проблем.
Другата теория е, че дефектират, когато не са ползвани дълго време.Факт е, че и двата не ми бачкат. Единия не се пуска, другия като се пусне, не се изключва. Мисля за ARB, хем могат да заключват в движение.
...Проблемчета като ел.стъкла и огледала,камо ли пък с люка нямам,твоята да не е крива
Специално люка и шофьорското огледало си ги оправих за 1 час с подръчни материали. Огледалото като стане колата на много километри, почва да се люлее в рамката си. Люка по принцип на всяка стара кола може да протече."Човекът е човек тогава, когато е на път!"
Коментар
-
До: Re: ТЛК 80ка
Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнениеЗа всички тия неща дето съм писал, бая съм прочел из нета, а с някои съм се сблъскал сам. Все пак повечето са 'козметични' дефекти. Все пак малко пояснения
...На предния мост му идва слаб дифа,което е решим проблем.
Аз със моя мост нямам проблеми, но съм чувал от майстори, както и съм виждал 80-ки със строшен мост. Може да е от многото килограми, знам ли.
...Какви проблеми с АБС? На моя съм му махнал бушона,щото в кал на бързи (като не може да се изключи) и на наклон няма спиране,тя тая система според мен си е напълно излишна,а и не всеки я има.
...Проблемчета като ел.стъкла и огледала,камо ли пък с люка нямам,твоята да не е крива
Специално люка и шофьорското огледало си ги оправих за 1 час с подръчни материали. Огледалото като стане колата на много километри, почва да се люлее в рамката си. Люка по принцип на всяка стара кола може да протече.
виждам си писал за некой и друг проблем по колата.
за блокажите дето не ти работят,пробвал ли си да направиш профилактика на ел двигателчетата? в много случаи това е проблема,хубаво почистване WD-40 ,хубава гресчица и консервиране със силиконов спрей.има доста изписано в нета имам и линкове за ремонт на моторчето с указание на частите.
люка тече защото се запушват маркучите за отичане,това е много гадно нещо и аз страдах от него но го оправих
със прозорците проблема е глобаленособенно като застудее-оправия нема ,само псуваш и отваряш вратата. до колкото съм изчел в нета ,проблема е в материяла на уплътненията.
няма кола без кусури и слаби места,просто трябват грижи и внимание!
TЛК 80-4.2ТД
ТЛК 73-2.4ТД
...................
Коментар
-
До: ТЛК 80ка
Бях доста вдъхновен фен на 80-тката,но ми врътна едно мръсно номерче по пътя за морето омасли лява предна сфера и доста се поошашках,понеже път-много.Оказа се ,че семеринга на полуоската,който скоро сменях е заминал отново,но Пламен Кинекс0- ми каза да продължавам спокойно-нивото на дифа е доста под семеринга и няма възможност да изтече изцяло.След завръщането си от моретро отворихме сферата и се оказа бронзовата втулка(втората опорна точка на полуоската) е хлътнала навътре и не е на работното си място.Изработихме нова втулка от бронз и я набихме отвън(нямахме скоба,която да извади и фиксира оригинала)-семеринг,масло и ...on the road again.Сега съм доста по-вдъхновен фен,понеже не ме остави на пътя-все пак не са в първа младост камиончетата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар