Обява

Свий
Няма добавени обяви.

RAV4, 2.2 d4d, липсва мощност/ускорение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • RAV4, 2.2 d4d, липсва мощност/ускорение

    Привет,

    Моля за съвет за проблем с мощността на РАВ-ката (2.2 d4d 136ps).

    От известно време стана доста мудна при потегляне и при преминаване от първа към втора предавка. Имам впредвид бавно или никакво ускорение в първите секунди, последващо от нормално/бързо ускорение до нормалните нива. Над 2000 оборота набира и работи безотказно. Проблема се задълбочава бавно, с времето и километрите.

    Горивният филтър е на около 7000км след смяната му, в началото не съм усещал проблема с него;
    Чистих ЕГР-а преди 1000км, не беше прекалено задръстен;
    Една от дюзите е със завишени показатели, но нямам проблем с паленето, няма никакъв пушек;
    Няма записани грешки в ТС.

    Мисля си за турбото и въздушните пътища, но незнам как да ги проверя и отхвърля или не като възможност.
    Интеркулера също нямам идея как да го проверя.

    Ако вие са сещате или имате опит с подобен проблем и неговото отстраняване, моля да го споделите тук.

    Поздрави!
    Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
    Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

  • #2
    дебитомер

    Коментар


    • ge2e
      ge2e коментира
      Редактиране на коментар
      Привет, има ли нещо специфично по почисването на MAF-a и какъв препарат използвате?

  • #3
    Добавям извадка от Техстрийма с живи данни. Виждате ли нещо притеснително в тях?
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от ge2e; 24-08-21, 12:45.
    Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
    Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

    Коментар


    • #4
      С дизели голям опит нямам. Скоро пак си купих дизел за временно ползване. Буквално 2 часа след покупката загуби мощност до степен трудно да вдига 100км./ч.. Грешки нямаше и всичко изглеждаше наред. След сума гледане и пипане сложихме дебитомер от друга кола за проба и се оправи. Чистенето не помогна. Стария собственик каза, че преди години му е правила същия номер и тогава се е оправила с чистене. Почисти го и ако няма ефект търси някой със същия дебитомер за проба преди да тръгнеш да купуваш, че не са малко пари.

      Другия вариант е някой вакуум да се губи от спукан маркуч или клапанче.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • ge2e
        ge2e коментира
        Редактиране на коментар
        Ще започна с Дебитомера, ще надникна в маркучите и ваккумчетата, може още един път ЕГР-а да почистя, дано това даде резултат. Мерси за предложението за пробата, ще потърся от колеги. Поздрав

    • #5
      Само да приключа темата: след сваляне на дебитомера установих, че има много нагар по него. Със спрей за почисване на дебитомери пръсках обилно на три серии. Изчисти се доста добре, но все пак не блести като ново. Бях прочел, че не трябва да се търкат, докосват контактите/изводите на дебитомера поради риск от повреда. След като изчистих дебитомера, почистих отново ЕГР-а, смених въздушен филтър, почистих основно гофрирания маркуч към турбото и резултата беше много добър - отново има тяга при ниски обороти, не прекъсва или замисля при рязко ускорение. Доволен съм от резултата, при условие че ме бяха засилили за смяна на дюзи 🧐😩.

      Благодаря на колегите, които се включиха в темата! 👍

      Поздрави и безаварийна!
      Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
      Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X