Привет,
Моля за съвет за проблем с мощността на РАВ-ката (2.2 d4d 136ps).
От известно време стана доста мудна при потегляне и при преминаване от първа към втора предавка. Имам впредвид бавно или никакво ускорение в първите секунди, последващо от нормално/бързо ускорение до нормалните нива. Над 2000 оборота набира и работи безотказно. Проблема се задълбочава бавно, с времето и километрите.
Горивният филтър е на около 7000км след смяната му, в началото не съм усещал проблема с него;
Чистих ЕГР-а преди 1000км, не беше прекалено задръстен;
Една от дюзите е със завишени показатели, но нямам проблем с паленето, няма никакъв пушек;
Няма записани грешки в ТС.
Мисля си за турбото и въздушните пътища, но незнам как да ги проверя и отхвърля или не като възможност.
Интеркулера също нямам идея как да го проверя.
Ако вие са сещате или имате опит с подобен проблем и неговото отстраняване, моля да го споделите тук.
Поздрави!
Моля за съвет за проблем с мощността на РАВ-ката (2.2 d4d 136ps).
От известно време стана доста мудна при потегляне и при преминаване от първа към втора предавка. Имам впредвид бавно или никакво ускорение в първите секунди, последващо от нормално/бързо ускорение до нормалните нива. Над 2000 оборота набира и работи безотказно. Проблема се задълбочава бавно, с времето и километрите.
Горивният филтър е на около 7000км след смяната му, в началото не съм усещал проблема с него;
Чистих ЕГР-а преди 1000км, не беше прекалено задръстен;
Една от дюзите е със завишени показатели, но нямам проблем с паленето, няма никакъв пушек;
Няма записани грешки в ТС.
Мисля си за турбото и въздушните пътища, но незнам как да ги проверя и отхвърля или не като възможност.
Интеркулера също нямам идея как да го проверя.
Ако вие са сещате или имате опит с подобен проблем и неговото отстраняване, моля да го споделите тук.
Поздрави!
Коментар