Здравейте, тъста е харесал една американка с 2,5 литра мотор и автомат. От интернет разбирам, че мотора би трябвало да е 2AR-FE, който не е за Европа. Колата е много запазена, но какво може да се очаква? Автомат е, малко е бедно оборудвана, ще се газира.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мнение за 2AR-FE в Rav4
Свий
X
-
Не е до здравина, при "американките" проблема идва с екзотичността ако не е станала "бестселър" . Класическия форд"Ескорт" за ЕЮ и УСА са коренно различни. Тук отвреме на време преглеждах една съседска"Витара" за отвъдокеанско и беше ужас с частите и техническа информация кое къде и как, а се водеше "Витара" все пак.......0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Не знам разрешено ли е линкове, но това е колата:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...0&slink=jzeugo
Не сме я виждали още на живо. Няма много екстри, но тъста така или иначе това не го вълнува много. До сега е карал Витара и не ще лека кола, друсането си му е свикнал, макар тази да е дълга база. Не съм сигурен има ли RAV, която не е 4х4 и не знам тази каква е. В Понеделник ще я гледаме.
Коментар
-
За УСА пазара всичкото що е "жиБ" го има само с един двигателен мост (без значение дали е с предно или задно задвижване) та си отваряйте очите!Туй май трябва да е с предно по рождение и назад каквото дойде По-горе съфорумник беше писал да внимавате с превключването на автомата ъъъъъ запознати да кажат дали не е с безстепенен автомат .....0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Поне това, което четох би трябвало да е с Айсин и да не е CVT. За газифициране като му четох характеристиките не би трябвало да е труден. Руснаците го хвалят като здрав мотор ако му се сипва масло по спецификация и навреме. Веригата изкарвала 200 000, но повечето я сменят на по-малък интервал.
Коментар
-
Рав без 4х4, незнам какъв е смисъла. Голяма тежка, харчи много. На магистрала ще вози лошо и харчи, а на черно няма смисъл без 4х4
Глупаво. По добре американска корола , хонда ...
По принцип СУВ е компромис, ни кола ни джип. А това без 4х4 , дори не е компромис
Коментар
-
В обявата не е упоменато да е 4х4 , та много вероятно да е така . Доста хора срещам които карат СУВ , който не е с пълен привод и на въпроса ми защо , отговора е , че им е достатъчно клиренса .
Та ако 4х4 не е необходимо по задание , идете и вижте абтомобила , на място ще си покаже това ли е колата . Успех !Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнениеПоне това, което четох би трябвало да е с Айсин и да не е CVT. За газифициране като му четох характеристиките не би трябвало да е труден. Руснаците го хвалят като здрав мотор ако му се сипва масло по спецификация и навреме. Веригата изкарвала 200 000, но повечето я сменят на по-малък интервал.
Коментар
-
Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнениеВ обявата не е упоменато да е 4х4 , та много вероятно да е така . Доста хора срещам които карат СУВ , който не е с пълен привод и на въпроса ми защо , отговора е , че им е достатъчно клиренса .
Та ако 4х4 не е необходимо по задание , идете и вижте абтомобила , на място ще си покаже това ли е колата . Успех !
Коментар
-
Преди време много исках Камри. Има и за Европа, но основно са си домъкнати от щатите. Първо, бяха от завод там, Кентъки, ако не се лъжа. Второ, което много ме дразнеше и вероятно надали бих свикнал - честотите на радиото са някакви нечетни и не съвпадат с нашите. Мили на скоростомера и километража. Външна тепература по фаренхайт, както и вътрешната при настройката на климатроника. И какво ли още, което не знам, защото спрях да се занимавам.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар