Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за 2AR-FE в Rav4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнение за 2AR-FE в Rav4

    Здравейте, тъста е харесал една американка с 2,5 литра мотор и автомат. От интернет разбирам, че мотора би трябвало да е 2AR-FE, който не е за Европа. Колата е много запазена, но какво може да се очаква? Автомат е, малко е бедно оборудвана, ще се газира.

  • #2
    Виж дали проявява признаци на теч антифриз (eвтин проблем) и дали превключва плавно всички скорости (скъп проблем).

    Коментар


    • #3
      Това ще го видя. Тойота дали преглеждат основно такива коли, които не са за Европа?

      Коментар


      • #4
        Не е до здравина, при "американките" проблема идва с екзотичността ако не е станала "бестселър" . Класическия форд"Ескорт" за ЕЮ и УСА са коренно различни. Тук отвреме на време преглеждах една съседска"Витара" за отвъдокеанско и беше ужас с частите и техническа информация кое къде и как, а се водеше "Витара" все пак.......
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          Не знам разрешено ли е линкове, но това е колата:
          https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...0&slink=jzeugo
          Не сме я виждали още на живо. Няма много екстри, но тъста така или иначе това не го вълнува много. До сега е карал Витара и не ще лека кола, друсането си му е свикнал, макар тази да е дълга база. Не съм сигурен има ли RAV, която не е 4х4 и не знам тази каква е. В Понеделник ще я гледаме.

          Коментар


          • #6
            За УСА пазара всичкото що е "жиБ" го има само с един двигателен мост (без значение дали е с предно или задно задвижване) та си отваряйте очите!Туй май трябва да е с предно по рождение и назад каквото дойде По-горе съфорумник беше писал да внимавате с превключването на автомата ъъъъъ запознати да кажат дали не е с безстепенен автомат .....
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              Поне това, което четох би трябвало да е с Айсин и да не е CVT. За газифициране като му четох характеристиките не би трябвало да е труден. Руснаците го хвалят като здрав мотор ако му се сипва масло по спецификация и навреме. Веригата изкарвала 200 000, но повечето я сменят на по-малък интервал.

              Коментар


              • #8
                Рав без 4х4, незнам какъв е смисъла. Голяма тежка, харчи много. На магистрала ще вози лошо и харчи, а на черно няма смисъл без 4х4
                Глупаво. По добре американска корола , хонда ...
                По принцип СУВ е компромис, ни кола ни джип. А това без 4х4 , дори не е компромис

                Коментар


                • #9
                  В обявата не е упоменато да е 4х4 , та много вероятно да е така . Доста хора срещам които карат СУВ , който не е с пълен привод и на въпроса ми защо , отговора е , че им е достатъчно клиренса .

                  Та ако 4х4 не е необходимо по задание , идете и вижте абтомобила , на място ще си покаже това ли е колата . Успех !
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
                    Поне това, което четох би трябвало да е с Айсин и да не е CVT. За газифициране като му четох характеристиките не би трябвало да е труден. Руснаците го хвалят като здрав мотор ако му се сипва масло по спецификация и навреме. Веригата изкарвала 200 000, но повечето я сменят на по-малък интервал.
                    Да купуваш кола от САЩ ако не си виждал тамошната обява си е бая риск ... особено ако е давена колата.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
                      В обявата не е упоменато да е 4х4 , та много вероятно да е така . Доста хора срещам които карат СУВ , който не е с пълен привод и на въпроса ми защо , отговора е , че им е достатъчно клиренса .

                      Та ако 4х4 не е необходимо по задание , идете и вижте абтомобила , на място ще си покаже това ли е колата . Успех !
                      Да, клиренса е достатъчен. Няма да се качва по-високо от бордюр и ще се движи на черен път последните 50 метра до вилата. Пътя е засипан с чакъл и няма коловози, минават всякакви коли. Ще я видим поне, не пречи. Радиото дали е с някакви странни честоти като е американка? Лично аз предпочитам бензиново C-RV пред RAV и даже не харесвам джипоподобни.

                      Коментар


                      • #12
                        Преди време много исках Камри. Има и за Европа, но основно са си домъкнати от щатите. Първо, бяха от завод там, Кентъки, ако не се лъжа. Второ, което много ме дразнеше и вероятно надали бих свикнал - честотите на радиото са някакви нечетни и не съвпадат с нашите. Мили на скоростомера и километража. Външна тепература по фаренхайт, както и вътрешната при настройката на климатроника. И какво ли още, което не знам, защото спрях да се занимавам.

                        Коментар


                        • Маркони
                          Маркони коментира
                          Редактиране на коментар
                          Съгласен с всичко, описано от Двигателист-а, и да допълня - различни къси светлини, шантави по цвят мигачи, увеличителни огледала за обратно виждане, евнтуални проблеми с намиране на карта за навигационните модули...

                      • #13
                        Сагата приключи с една Kia Stonic на 20 000 км, вече се вози, доволен е. Подкарах я, не е зле, двигателя е 1 литър турбо, директно впръскване, 120 коня.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X