Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Luxy SR5 vs. 79

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Luxy SR5 vs. 79

    Enjoy https://youtu.be/yUvqI-YWH_A
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

  • #2
    С мноого "тининг" , ще докараш състочнието на Лукса до заводското на 79
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      Така е. Според австралийците, трудно ще намериш толкова некомфортна кола, с различни следи, неработеща ръчна, лаком мотор и практически неуправляема. Бая трябва да развалиш Лъксито, за да го докараш в толкова лошо състояние като на заводска 79. Иначе да - относително здрава и Труупито става на добър кемпър като му резнеш покрива.Все пак си е камион.

  • #3
    Хохохо , поизгледах го със звук . Шегобийци
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      Точно Рони Дал не бих го нарекъл шегобиец на тема офроуд..... Поизгледай му портфолиото. 79-та я търкаля по чукари, плажове от 8 години и над 150 000 км., със и без ремаркета.

  • #4
    Добър избор е направил човека , и добър съвет дава накрая .
    Съгласен съм единствено с по-кофтия радиус на завой на 79 . По всичко останало е все едно да сравняваш 8цилиндровия ДВГ на 79 , с 4цилиндровия на Лукса (че и по разход ме съмнява , еле пък с ремарке) . Каквото и да му правиш по тоя ДВГ , само ще доближи (далечко) заводския осмак на 79 (а неговата горна граница е ....де да я знам , има пишещи тук с такъв , аз само от звука се изкефих ) .
    В шаш бях и от твърдението му , че клиренса на Лукса е по-голям .... А всъщност , каквото и да му правят по предницата , повече от 35" няма как да влезнат , или ако влезнат , няма да е за 8 години и над 150 000 км., със и без ремаркета . До като 79 няма ограничение в клиренса-къвто пожелаеш ще е ,почти от завода .
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      След като кара 79 осем години накрая твърди, че Хилукса е по-добър. Защо ли? За клиренсът го обясни - идва от закриването на задните ресори. За разхода си казва неговите данни. Препоръчвам ти пак да го изгледаш и внимателно да го слушаш. И да помислиш защо на Хайлукса не му трябват 37ци примерно П.п. неговият двигател на 79 е от старите.
      Последно редактирано от NovemberCharlie; 26-04-21, 19:03.

  • #5
    Като/ако направи 50 000 пак си говорим
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      Тя и 79ката не е без щети за тия километри, като скъсан заден полувал, например.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      За щети не говорим,няма как след такова ползване да е сълза, по-скоро ми е интересно мотор,трансмисия,Кардани, раздатка........на какво ще приличат след не 150,а тройно по-малко.
      Как и да го смята с калема по натоварване на мост,обща маса,лифт.......а да я видим дали ще издраска и 50 000 и дали ще влачи това което влачеше джугана.

  • #6
    Ако някой ми каже ,че на жипа не му трябват големи гуми ,хеви дъти мостове , проверени ск.кутия и раздатка ,блокажи ,артикулация на мостовете,доста нютони в доста цилиндри (все неща дето Лукса ги няма) ....най-вероятно няма да му повярвам .
    Ако някой ми каже ,че Лукса е по-евтин и гори по-малко някъде си , ще му повярвам
    Кюиренса бих мерил не на най-ниското на ресорите ,а на двата дифа (дето при Лукса няма кво да се направи).
    Извинете правописа ми ,шофира
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      Да, ама той мери на ресори щото там закоча и като закачи няма мърдане. Казах ти да му изглеждаш филмчетата. И явно, за начинът по който кар Рони, хевидютито не е от значение. Виж на Греъмот 24/7 Д-макса как върви с 31-ци. Практически наравно с другите освен когато наистина не му стига размер на чепиците и преден блокаж. А там говори за наистина зверски тракове.

    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      Д-макса повече от половината препятствия или ги заобикаля или излиза на лебедка. Абе направо да спират да ги правят крузерите.

    • large
      large коментира
      Редактиране на коментар
      Зашофиране, ако е толкова важно, Андоридите имат един бутон в клавиатурата, за гласово въвеждане на текст.
      Не е активен стандартно, но можеше да се настрои да се вижда.

  • #7
    #MoridinBG Статистиката ти не е съвсем вярна и пак да кажем Д макса е с 31ци , практически стоков, за разлика от всичко останало. Но както и да е. Аз не заемам позиция, просто споделям мнението на човек, който има повече опит в този област от целият форум взет на куп.
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      НЧ, ти не си уточнил, че човека трябва да има опит само със 79ки, и ето защо аз го разбирам като опит с ползване на 4х4 техника в тежки офроуд условия и за това ти казах, че подценяваш аудиторията. Виж ако стесним "скоупа" до само 79ки в Ози, сигурно си прав, няма спор, ама ти не си написал тия последните подробности

    • didooo
      didooo коментира
      Редактиране на коментар
      Брои ли се , ако имам 70ки (поне по една ) , от към 2000г. и над 150к км ,половината без асфалт ? Башка друга Йота и тя близка до 79 , пак с цели мостове .

    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      Брои се

  • #8
    Тоя твя работи : разлайва ни ,чрез спорни теИ и го гледаме.
    не му разбирам сичко ,ама май спомена ,че 70 е мислена за работа в мини ,а не за каране
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      Те точно за това я продават и то зверски скъпо.

  • #9
    Някой може ли да изрови данни за предния диф на Лукса ,подозирам че е декоративен
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X