Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Luxy SR5 vs. 79
Свий
X
-
-
Така е. Според австралийците, трудно ще намериш толкова некомфортна кола, с различни следи, неработеща ръчна, лаком мотор и практически неуправляема. Бая трябва да развалиш Лъксито, за да го докараш в толкова лошо състояние като на заводска 79. Иначе да - относително здрава и Труупито става на добър кемпър като му резнеш покрива.Все пак си е камион.
-
-
Добър избор е направил човека , и добър съвет дава накрая .
Съгласен съм единствено с по-кофтия радиус на завой на 79 . По всичко останало е все едно да сравняваш 8цилиндровия ДВГ на 79 , с 4цилиндровия на Лукса (че и по разход ме съмнява , еле пък с ремарке) . Каквото и да му правиш по тоя ДВГ , само ще доближи (далечко) заводския осмак на 79 (а неговата горна граница е ....де да я знам , има пишещи тук с такъв , аз само от звука се изкефих ) .
В шаш бях и от твърдението му , че клиренса на Лукса е по-голям .... А всъщност , каквото и да му правят по предницата , повече от 35" няма как да влезнат , или ако влезнат , няма да е за 8 години и над 150 000 км., със и без ремаркета . До като 79 няма ограничение в клиренса-къвто пожелаеш ще е ,почти от завода .TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
След като кара 79 осем години накрая твърди, че Хилукса е по-добър. Защо ли? За клиренсът го обясни - идва от закриването на задните ресори. За разхода си казва неговите данни. Препоръчвам ти пак да го изгледаш и внимателно да го слушаш. И да помислиш защо на Хайлукса не му трябват 37ци примерно П.п. неговият двигател на 79 е от старите.Последно редактирано от NovemberCharlie; 26-04-21, 19:03.
-
-
Коментар
-
Тя и 79ката не е без щети за тия километри, като скъсан заден полувал, например.
-
За щети не говорим,няма как след такова ползване да е сълза, по-скоро ми е интересно мотор,трансмисия,Кардани, раздатка........на какво ще приличат след не 150,а тройно по-малко.
Как и да го смята с калема по натоварване на мост,обща маса,лифт.......а да я видим дали ще издраска и 50 000 и дали ще влачи това което влачеше джугана.
-
-
Ако някой ми каже ,че на жипа не му трябват големи гуми ,хеви дъти мостове , проверени ск.кутия и раздатка ,блокажи ,артикулация на мостовете,доста нютони в доста цилиндри (все неща дето Лукса ги няма) ....най-вероятно няма да му повярвам .
Ако някой ми каже ,че Лукса е по-евтин и гори по-малко някъде си , ще му повярвам
Кюиренса бих мерил не на най-ниското на ресорите ,а на двата дифа (дето при Лукса няма кво да се направи).
Извинете правописа ми ,шофираTLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Да, ама той мери на ресори щото там закоча и като закачи няма мърдане. Казах ти да му изглеждаш филмчетата. И явно, за начинът по който кар Рони, хевидютито не е от значение. Виж на Греъмот 24/7 Д-макса как върви с 31-ци. Практически наравно с другите освен когато наистина не му стига размер на чепиците и преден блокаж. А там говори за наистина зверски тракове.
-
-
#MoridinBG Статистиката ти не е съвсем вярна и пак да кажем Д макса е с 31ци , практически стоков, за разлика от всичко останало. Но както и да е. Аз не заемам позиция, просто споделям мнението на човек, който има повече опит в този област от целият форум взет на куп.Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.
Коментар
-
НЧ, ти не си уточнил, че човека трябва да има опит само със 79ки, и ето защо аз го разбирам като опит с ползване на 4х4 техника в тежки офроуд условия и за това ти казах, че подценяваш аудиторията. Виж ако стесним "скоупа" до само 79ки в Ози, сигурно си прав, няма спор, ама ти не си написал тия последните подробности
-
-
Тоя твя работи : разлайва ни ,чрез спорни теИ и го гледаме.
не му разбирам сичко ,ама май спомена ,че 70 е мислена за работа в мини ,а не за каранеTLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар