Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 90 2000г.125к.Биене вибрации в волана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЛК 90 2000г.125к.Биене вибрации в волана

    Здравейте колеги реших да пиша с надеждата някой е се е спречквал с този проблем да помага.Извинявам се ако темата я има но търсих в форума и не открих нищо.При каране по черен път има много силни вибрации /чукане/ в волана.Изпратих рейката за рециклиране но проблема си остана,закупих друга рециклирана от Чехия и проблема отново го има в рейката луфт няма.Тръгнах да търся проблема нагоре по кормилния прът и се натъкна на две карета кото са здрави но са свързани с една пластмаса по между им смених я и нея имаше разлика с 2 милиметра от моята но въпросното чукане в волана си остана.Моля ако има някой който си е изпатил да сподели мнение.
    Ако бях това, което исках, щях да мечтая да бъда това, което съм

  • #2
    Има едни пластмасови втулки. на кормилния прът.
    Гледах някъде в тубата как се сменят и не ми хареса - много разглобяване.
    Ще потърся. поне помня автора.

    Клипът се казва "Стук в рулевой колонке" в тубата.
    Последно редактирано от mitkochanev; 04-07-20, 11:31.
    Life is too short to drive dull cars!

    Fight global warming !
    ... turn on your A/С !

    Коментар


    • #3
       
      Life is too short to drive dull cars!

      Fight global warming !
      ... turn on your A/С !

      Коментар


      • #4
        Здрасти колега!Не съм 100% сигурен, но мисля, че колегата jja беше описал подобен проблем на 90-ка в една чужда тема.А той има доста опит с тези Крузери.
        Аз мога да кажа за Рънерите от същите години, че не съм чел за подобен проблем тук, на американския пазар.А и не ни се е случвало на Рънерите които караме в смейството.
        Опиши все пак какви са вибрациите/чукането във волана.Дали са по оста на кормилния прът или са в едната от двете посоки на въртене, както е например с криви дискове при спиране.
        Може и да се окаже това, за което колегата mitkochanev ти е пратил видеото по-горе.
        Успех с намирането на проблема!
        Мето
        Последно редактирано от metotem; 04-07-20, 18:12.
        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

        Коментар


        • #5
          При промяна положението на волана ( нагоре и надоло) променя ли чукането ?
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • #6
            Ако има и вибрации това вече е по-интересно. Пробвай първо да дигностицираш чукането, това трябва да е по лесно. Накарай някой да държи с ръка кормилната щанга преди карето а ти лашкай волана и слушай за чукане. След това вдигате предницата, той държи след карето ти лашкаш гумите на завиване.

            Рейката щом си сменял допускам да не е тя но има някакъв шанс да си теглил късата клечка два пъти. Има вариант гребена да блъска в тялото на рейката отвътре. Може да свалиш маншоните на вътрешните накрайници и докато някой върти волана на място ти да гледаш гребена дали се движи нагоре надолу освен навън навътре


            Коментар


            • #7
              Ремонтирах една 120-ка със подобен дефект , но собственика беше забелязал , че при нагласяне на положението на волана чукането се променя до изчезване. Оказа се изкочил зегер на кормилния прът.
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #8
                Благодаря за отговорите колеги,като хвана волана нагоре,надолу,наляво ,надясно няма никакъв луфт.Чукането се усеща най силно когато автомобила се движи направо.Остана да сменя частта която мисля че е за чупещия волан там има една пластмаса която свързва горната и долната част на кормилния прът,макар че бях я свалил и нямаше луфт.Дано да я има някой ако знае магазин за части за ТЛК нека го сподели
                Ако бях това, което исках, щях да мечтая да бъда това, което съм

                Коментар


                • New hope
                  New hope коментира
                  Редактиране на коментар
                  Има зегер на механизма за чупещия волан и точно той излиза от канала . Разгоби и го огледай добре преди да поръчваш.

              • #9
                Ок първо ще го сваля и прегледам отново
                Ако бях това, което исках, щях да мечтая да бъда това, което съм

                Коментар


                • metotem
                  metotem коментира
                  Редактиране на коментар
                  Понеже моя съвет е да ползваш оригинални части, свържи се s Patrol fen тук във форума и му поръчай каквото ти трябва.

              • #10
                Има ли развитие? Измисли къде да добавиш демпфер към кормилната щанга .Няма да навреди
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • #11
                  Все още няма развитие поръчал съм двата лагера и пластмасата която е чупещия волан и ще пиша
                  Ако бях това, което исках, щях да мечтая да бъда това, което съм

                  Коментар


                  • #12
                    След смяна на двата лагера и пластмасата на чупещия волан всичко е ОК
                    Ако бях това, което исках, щях да мечтая да бъда това, което съм

                    Коментар


                    • #13
                      Първоначално публикуван от TRANSPORTIOR Преглед на мнение
                      Здравейте колеги реших да пиша с надеждата някой е се е спречквал с този проблем да помага.Извинявам се ако темата я има но търсих в форума и не открих нищо.При каране по черен път има много силни вибрации /чукане/ в волана.Изпратих рейката за рециклиране но проблема си остана,закупих друга рециклирана от Чехия и проблема отново го има в рейката луфт няма.Тръгнах да търся проблема нагоре по кормилния прът и се натъкна на две карета кото са здрави но са свързани с една пластмаса по между им смених я и нея имаше разлика с 2 милиметра от моята но въпросното чукане в волана си остана.Моля ако има някой който си е изпатил да сподели мнение.
                      Моята рейка на 120ката капе. Ще ме ориентираш ли за цени на рециклирането и готовата рециклирана рейка, предполагам са доста сходни в двата модела, в предвид че единия се явява веолюция на дугия.
                      Не съм проверявал, може да нямат нищо общо конкретните възли.. но да съм ориентиран.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X