Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ново закупена ТЛК 120 с няколко проблема.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Врана или Варна?

    Коментар


    • bvp
      bvp коментира
      Редактиране на коментар
      Варна. Редактирах се, благодаря !

  • #17
    Тегленето може да е от тампони на носача.
    8)

    Коментар


    • #18
      Новите оригинални дюзи ги намрих на 750 лева бройката, 3000 са четирите, най вероятно ще ги сменя с нови.

      Люка е залепен със силикон, тавана е изправян и китосан дебело, рамката на шибидаха е крива, и няма как да паснат правилно, всякаква профилактика е невъзможна, за да спре да ми тече го залепих с алуминиева лента, и така ще си го карам.

      След смяната на втулките на долните носачи с оригинални, и реглаж на предницата, тегленето настрани изчезна.

      TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

      Коментар


      • #19
        Задната врата ми висеше жестоко, и при затваряне се блъскаше със страшен удар, провисването беше 4-5 мм.

        Изправих я много лесно, сега се затваря като чисто нова.

        Отначало опитах да регулирам с горната панта, но се оказа че няма достатъчно ход за да повдигне вратата, затова демонтирах пантата, и разпилих четирите дупки за болтовете които я захващат към купето.

        Монтирах я обратно, и регулирах нивото спрямо ключалката, за да идва точно към куката в която заключва, малко смазване, и сега при всяко затваряне изпитвам удоволствие от звука.

        Нужни са 20-30 минути, и един помощник, стига да знаеш какво на направиш.
        Прикачени файлове
        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

        Коментар


        • #20
          Ако пантите са еднакви и проблема е в самите панти, размяната на горна и долна понякога също върши работа, както и реглаж и с двете.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #21
            Исках да сменя пистовия ремък заедно с трите ролки и обтегача, проблема е че обтегача е прекалено скъп, ще бъде ли проблем ако сменя само трите ролки, и оставя стария механизъм за обтегане, който е в отлично здраве ?

            За маслото на автоматичните скорости също имам питане, къде да отида за да ми го сменят както трябва, искам да изтеглят с машина всичкото масло, а не познавам такъв сервиз с София ?
            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Отлично здраве на обтегача ако не си механик и видял и сменил поне няколко, трудно ще установиш. Ако наистина е ок на вид, хода му е пълен, ремъка не вибрира странно, няма луфт, звуци и други очевидни симптоми сигурно може и да отложиш във времето но все пак тия консумативи са си основни и важни неща.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Продава се и само ролка, на цена между 50 и 80лв. Скъпото е комплект цялата стойка на алтернатора, барабар с 1 или 2 ролки. Сменяй ролката и си свиркай, ако няма вибрации по ремъка. В сервизното вероятно пише каква е дисгностиката за годност.

            • piron45
              piron45 коментира
              Редактиране на коментар
              В Джемини имат машина за маслото, това е по пътя за Божурище в ляво. Моето впечатление е че работят добре, поне аз останах доволен.

          • #22
            Може и само втулката на ролката да се смени то на самата ролка какво да и стане , май става и от Москвич
            088455338две
            "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
            Джамбазов 2010г..

            Коментар


            • #23
              Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
              Новите оригинални дюзи ги намрих на 750 лева бройката, 3000 са четирите, най вероятно ще ги сменя с нови.

              Люка е залепен със силикон, тавана е изправян и китосан дебело, рамката на шибидаха е крива, и няма как да паснат правилно, всякаква профилактика е невъзможна, за да спре да ми тече го залепих с алуминиева лента, и така ще си го карам.

              След смяната на втулките на долните носачи с оригинални, и реглаж на предницата, тегленето настрани изчезна.
              Около 450 лв варират, зависи от намалението. (В БГ не познават парите).

              Ако не си взел още звънни ми.
              0887 758 991
              TOYOTA LAND CRUISER 120
              OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
              YAMAHA TDM 850 4TX

              Коментар


              • #24
                Първоначално публикуван от caesar77 Преглед на мнение

                Около 450 лв варират, зависи от намалението. (В БГ не познават парите).

                Ако не си взел още звънни ми.
                0887 758 991
                Дай повече инфо?

                Коментар


                • #25
                  Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение

                  Дай повече инфо?
                  Нали тук са забранени препратки към електронни магазини, защото се третира като реклама. Затова си оставих телефона.
                  Не ги предлагам аз. Просто съм купувал.
                  TOYOTA LAND CRUISER 120
                  OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
                  YAMAHA TDM 850 4TX

                  Коментар


                  • #26
                    Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                    Смяната на тампоните беше диостатъчна да изчезне дърпането, волана е малко лгав, но след реглаж на предницата ще засти.

                    Ръчната я натегнахме, но е за смяна на накладките, пак не държи.

                    Направихме диагностика, всички грешки естествено са изтрити преди продажбата, има проблем с дюзите ( то кой дизел ги няма ), първата е нормална с нулева корекция, втора и трета са с 2,8 плюс корекция, а четвъртата е отлетяла на плюс 5 корекция, отзад изпушва черно при настъпване, питането ми е тези стойности фатални ли са, и трябва ли веднага да спра да я карам, или имам малко време за реакция, да не ми пробие някое бутало в следващите 100 километра ?

                    Въпроса е и какво да правя с тези дюзи, чистене, баене, добавки, рециклиране, смяна с нови, всички ли се сменят в комплект, или мога поне едната читава да оставя ?

                    Информацията от продавача е че дюзите са сменени, а всъщност е искал да ми каже че са за смяна....
                    Колега, къде направи диагностиката?
                    Трудно е да си мъж на днешно време! Доста се отказаха.
                    "Никой не бива да се шегува с руския президент. Особено на тема война." Бойко Борисов, 30.11.2018 г.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X