Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ново закупена ТЛК 120 с няколко проблема.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ново закупена ТЛК 120 с няколко проблема.

    Здравейте, имам нужда от съвет как да постъпя, скоро закупих от автокъща ТЛК 120 2007 г. къса база D4D 163 коня, колата е с регистрация, и естествено има доста проблеми по нея.

    Първия проблем е че когато натисна спирачка малко по-рязко започва силно теглене на дясно, спирачките са много силни, и цялата кола се засуква много опасно настрани, гумите са нови МТ за кал, забелязах че преден десен носач е със смачкани втулки и предполагам че е изместил геометрията на предния мост, и очаквах да дърпа леко на дясно, но не и в толкова голяма степен. Какво друго може да криви колата толкова силно, накладните са хубави, дисковете също, налягането на гумите съвършено еднакво ?

    Втория проблем е че няма абсолютно никаква ръчна спирачка, лоста се вдига до горе без никакво съпротивление, предполагам че вътрешните накладки на задните дискове са откачени или износени, или има скъсано въже, откачен кантар на въжетата, или нещо подобно ?

    Третия проблем е че шибидаха не работи, което не ме притеснява, но в дъжд капе в предната част, и трябва да мисля как да го уплътнявам, ако имате идея как става, или евентуално човек който се занимава с такива люкове, ще ми бъде от полза.

    Четвъртия ми проблем е как да закрепя горен багажник, нямам надлъжни рейки, какви варианти имам за закрепване ?

    Ще съм благодарен за всеки коментар и съвет !
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

  • #2
    За тегленето, може апарата единият да има заклинили водачи. Трябва да се ревизира. Познат наскоро смени 2 задни апарата защото почти не хващали.

    Коментар


    • #3
      Тест на спирачки на пункт за ГТП до сега никой не ми е отказал. 10-ина кинта беше последно. Там кристално ясно ще си проличи дали дърпането е заради спирачки или заради геометрия/неизправности по предницата.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        За шибедаха, прочисти дренажа. Може и сам да го направиш ако не те е страх.Само не мажи със силикон, хем нищо няма да ,,оправиш", хем ще се чудиш после как да го махнеш.
        Виден столичен ихтиолог

        Коментар


        • #5
          И си провери налягането в гумите. Може да дърпа и от различно налягане. На мен ми се е случвало.
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • бат'Марто
            бат'Марто коментира
            Редактиране на коментар
            Пише, че го е проверил.

          • NovemberCharlie
            NovemberCharlie коментира
            Редактиране на коментар
            Упс, чукча, писател, не читател.

        • #6
          Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
          За шибедаха, прочисти дренажа. Може и сам да го направиш ако не те е страх.Само не мажи със силикон, хем нищо няма да ,,оправиш", хем ще се чудиш после как да го махнеш.
          Понеже в момента боря точно шибидах, ако е с подобно малоумно устройство на уплътнението като тоя на Terrano, хич не е сигурно че е от дренажите. На картинка доста прилича.

          Хубаво огледай от къде тече. Ако подлизва под металната основа на стъклото или има следи от ръжда там, течащата в купето вода изобщо не стига до дренажите.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • бат'Марто
            бат'Марто коментира
            Редактиране на коментар
            Виж, за това не се бях сетил. Да и това го има. Ще си проличи, като свали тавана.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            По-лесно е (поне при мен) да се свали стъклото. При мен е на 4 болтчета и се сваля с поглед за 5 минути, без да се пипа нищо друго. Но следите от ръжда се виждат и без да се сваля, ако не отвътре, то отгоре - където е лепено за основата е боядисано черно. Ако отдолу има ръжда, тук-там се виждат петна, където иначе трябва да е черно.

            В момента, в който видях как е сътворено уплътнението позагубих вяра в човешкия потенциал изобщо. Няма такава гламавост, просто. Сякаш нарочно са го правили да е проблемно, баси!

        • #7
          За къс Cruiser 120 не съм сигурен дали въобще се продават надлъжни рейки.Сигурен съм обаче, че имаш на тавана 4 капачки, под които има куки, за които има предвидени напречни греди, които могат да носят товар.Виж или в Thule или ТМ - все нещо ще има.
          Успех с новата придобивка!
          Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
          0887/осемпет 66 4осем

          Коментар


          • #8
            Рейки ще намеря втора употреба, притеснява ме че каналите са пълни със силикон, и отгоре е залепена лайстна за фаянсови плочки, грозна картинка.

            Около шибидаха има дебел и напукан кит, нещо е правено по тавана, и са го маскирали с дебел кит, не знам какво да го правя ?

            Ръчната е откачена от към купето, ще разглобявам да видя къде, може и жилото да е скъсано. Тампоните на носачите са скъсани, днес ги сменям с нови оригинални, след това реглаж на преедницата, и се надявам да спирам нормално.

            Днес сменям тампоните на носачите с нови оригинални, после реглаж, и се надавам да спирам нормално.
            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Смени тампоните и на другия носач, да не се обади после и той, и тогава реглаж на предницата...

          • #9
            Добре де, ама като я купувА къде гледА?

            Коментар


            • ivo-police
              ivo-police коментира
              Редактиране на коментар
              """"Добре де, ама като я купувА къде гледА?"""""
              Цената !?

            • mishomishev
              mishomishev коментира
              Редактиране на коментар
              абе бат Пенчо...
              Според мен човека правилно си е гледал всичко.Приспаднати са му всички ремонти … Сиреч е взета без пари - защото идеята е той да си я прави.
              И сега я прави човека.

          • #10
            Гледах я доста обстойно колега, не ми позволиха да я карам, но на място видях всички забележки, и смачканите тампони, и тавана, но като я сравних с другите които гледах, тази беше най-слънчева и без ръжда, иначе не е чак без пари, към 23 000 лева, производство 07.2007 г., платил съм си я доста добре.

            Шибидаха ще го карам за ремонт в Княжево, при жиларите на " Макрон Доцев", там ремонтират и обслужват шибидаци, познавам ги, и ще им се доверя, дано успеят да помогнат, може да ги помоля да видят и жилата на ръчната, че не ми се занимава с разглобяването.

            Днес докато карах зад моята джипка към сервиза, забелязах че при рязко ускорение леко изпушва черен дим отзад, нямам опит с дизели, и ми трябва съвет как да постъпя с този проблем, казаха ми че дюзите са сменявани, и усещам че върви много добре, възможно е да има някакъв чип, само предполагам, от дизелджиите познавам "супер дизел" в Драгалевци, и се чудя дали да не му я закарам да и направи една диагностика ?

            Надлъжни рейки намерих чисто нови, напълно оригинални на чудесна цена, само че са в чужбина и ще ги внасям, тук са нереално скъпи.

            Дайте съвет къде да направя реглажа на предния мост, искам да имат опит с джипки, едно време Владиан в Горна баня ми ги правеше, но той вече не работи ? Най-лесно ми е да я закарам в Диана на околовръстното до Люлин, моя монтьор си изпраща там клиентите, и казва че са добри майстори.

            Вратите също ме дразнят, и трите висят и се затварят с типичното приплъзване, имате ли идея дали подлежи на реглаж, кой и как може да го поправи ?


            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

            Коментар


            • #11
              Реглажа на тия камиончета по нищо не се различава от реглажа на лека кола. Така че където правят добре едното ще правят добре и другото, няма какво да търсиш специално място. Само казвай че са сменяни тампоните щото обикновено там ръждясват болтовете във втулките и нямат развиване и като така реглажистите не искат да се занимават.

              Проблема може да е и от спирачни апарати. Ако са запазили схемата с 4-те бутала от предния модел, едното лек ода се замърси и да почне да излиза една идея по бавно и колата почва да криви на тая страна щото спира една идея по бавно там. Това на стенд не се хваща. След известно време се забелязва неравномерно износване на накладки от тая страна.

              Коментар


              • #12
                Смяната на тампоните беше диостатъчна да изчезне дърпането, волана е малко лгав, но след реглаж на предницата ще засти.

                Ръчната я натегнахме, но е за смяна на накладките, пак не държи.

                Направихме диагностика, всички грешки естествено са изтрити преди продажбата, има проблем с дюзите ( то кой дизел ги няма ), първата е нормална с нулева корекция, втора и трета са с 2,8 плюс корекция, а четвъртата е отлетяла на плюс 5 корекция, отзад изпушва черно при настъпване, питането ми е тези стойности фатални ли са, и трябва ли веднага да спра да я карам, или имам малко време за реакция, да не ми пробие някое бутало в следващите 100 километра ?

                Въпроса е и какво да правя с тези дюзи, чистене, баене, добавки, рециклиране, смяна с нови, всички ли се сменят в комплект, или мога поне едната читава да оставя ?

                Информацията от продавача е че дюзите са сменени, а всъщност е искал да ми каже че са за смяна....
                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                Коментар


                • #13
                  Ми разни дизели нямат проблеми с дюзите, ама точно тоя е емблематичен в това отношение, тъй че взимай мерки. Дали ще пробие бутало в следващите 100 1000 или 100000км, никой не може да каже.

                  Доколкото помня е редно да се направи и някаква профилактика на масления смукател в картера.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • aaabbcc323
                    aaabbcc323 коментира
                    Редактиране на коментар
                    За профилактиката има писано в общата тема с проблеми и въпроси за тлк120.

                • #14
                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Въпроса е и какво да правя с тези дюзи, чистене, баене, добавки, рециклиране, смяна с нови, всички ли се сменят в комплект, или мога поне едната читава да оставя ?

                  Информацията от продавача е че дюзите са сменени, а всъщност е искал да ми каже че са за смяна....
                  Ще съжаляваш за Jeep-ката май?
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #15
                    Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                    Смяната на тампоните беше диостатъчна да изчезне дърпането, волана е малко лгав, но след реглаж на предницата ще засти.

                    Ръчната я натегнахме, но е за смяна на накладките, пак не държи.

                    Направихме диагностика, всички грешки естествено са изтрити преди продажбата, има проблем с дюзите ( то кой дизел ги няма ), първата е нормална с нулева корекция, втора и трета са с 2,8 плюс корекция, а четвъртата е отлетяла на плюс 5 корекция, отзад изпушва черно при настъпване, питането ми е тези стойности фатални ли са, и трябва ли веднага да спра да я карам, или имам малко време за реакция, да не ми пробие някое бутало в следващите 100 километра ?

                    Въпроса е и какво да правя с тези дюзи, чистене, баене, добавки, рециклиране, смяна с нови, всички ли се сменят в комплект, или мога поне едната читава да оставя ?

                    Информацията от продавача е че дюзите са сменени, а всъщност е искал да ми каже че са за смяна....
                    Имах драма с дюзите на леката кола. Автомобила е ВАГина 1.6 ТДИ с пиезо дюзи, доста калпави уж. Добавки и баене не спасиха положението при мен . Препоръчаха ми Дани Дизел Сервиз Варна . Човека обяснява на разбираем език, работи бързо от днес за утре и на приемливи цени. Вече 50 000 км. карам нямам грижи.
                    Последно редактирано от bvp; 05-06-20, 09:50.
                    Suzuki Samurai SJ80
                    Suzuki Samurai SJ80
                    Toyota LC 70

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X