Чудя се дали да се захващам с това. От една страна така е най правилно и резултата ще е най добър, но пък е доста трудоемка работа. Интересува ме какво е съотношението на теглата на шасито + двигател+скорости+главно предаване+окачване (ресори) от една страна и купе (при свалени седалки и евентуално врати и капаци) от друга страна.
Става въпрос за ТЛК 60-ка с дизелов двигател 4000 кубика , дълга база е за който не е запознат. Смятам че теглото е 2200 кг. празна.
Интересува дали купето ще може да се вдигне от 8-10 човека или ще се наложи използването на кран.
Аз разсъждавам така :
двигател - 500 кг.
скорости+раздатка - 100 кг.
шаси+ресори - 400 кг.
мостове - 300 кг.
седалки - 100 кг.
акумулатори - 50 кг.
разни щанги, кардани, предпазни ламарини, брони, резервоари и други - още 200 кг.
Или общо 1650 кг. Като ги извадим от 2200, за купето остават 550 кг., които за 10 човека не са проблем.
Ама не знам дали са ми верни сметките.
Мисля че за отделянето на купето няма да се налага да се сваля двигателя.
Става въпрос за ТЛК 60-ка с дизелов двигател 4000 кубика , дълга база е за който не е запознат. Смятам че теглото е 2200 кг. празна.
Интересува дали купето ще може да се вдигне от 8-10 човека или ще се наложи използването на кран.
Аз разсъждавам така :
двигател - 500 кг.
скорости+раздатка - 100 кг.
шаси+ресори - 400 кг.
мостове - 300 кг.
седалки - 100 кг.
акумулатори - 50 кг.
разни щанги, кардани, предпазни ламарини, брони, резервоари и други - още 200 кг.
Или общо 1650 кг. Като ги извадим от 2200, за купето остават 550 кг., които за 10 човека не са проблем.
Ама не знам дали са ми верни сметките.
Мисля че за отделянето на купето няма да се налага да се сваля двигателя.
Коментар