Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой с впечатления от 2001 4Runner 3.4L бензин, американското изпълнение?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой с впечатления от 2001 4Runner 3.4L бензин, американското изпълнение?

    Здравейте, колеги!

    Интересувам се дали някой има впечатления от 2001 4Runner бензиновия 3.4L (американско изпълнение, автоматик)?
    Предимно ме интересува какви ремонти и на каква стойност мога да очаквам, какъв разход на газ постига и колко трудно се намират части и консумативи за тази американска кола?

    Всякакви мнения и препоръки ще са ми от полза!

    Благодаря предварително!

  • #2
    впечатлен съм като цяло...
    X-UN T4R2000 TDI3000 1KZ-Ti, MT CDL/RDL3.9
    https://www.taharateq.com
    FB - Toyota 4Runner Bulgaria
    https://www.facebook.com/groups/1394416414101996/

    Коментар


    • Bando
      Bando коментира
      Редактиране на коментар
      Ако притежавате модела/двигателя, дали може да споделите нещо по въпросите, които съм писал?

  • #3
    Колега здравей!Накратко, Тойота 4Рънер си го бива.Ако успееш да намериш читав и поддържан правилно, ще ти се отплати с години вярна служба при това с минимална поддръжка с(изрично ще препоръчам) оригинални части.Нямам впечатления за разход на газ, по причина, че бензиновите Рънери от подписа ми засега ги карам в Щатите, където бензинът е достатъчно евтин.В България карам модела с 1KZT.
    В България има известен брой от т.нар. 3-то поколение и преди 2 седмици, благодарение на усилията на колега, се организира една сбирка на собственици с такива, като бяха представени и 3-те двигателя(3.4L 5VZ, 2.7L 3RZ и 3.0L 1KZT/1KZTE) монтирани на генерацията1996-2002.
    Ако питаш конкретно за 2001, това е само 3.4L 5VZ, само автомат, заводски без опция като блокаж на заден диф, има 4х4, но има и 4х2 за топлите региони на САЩ.4х4 са с мултимод раздатка, позволяваща само задно, 4х4 със заключен център(Part Time) за извън пътя и 4х4 с отключен център(FullTime)за движение с висока скорост по хлъзгави пътища.Иначе си е 100% японска направа и за отделните пазари в света се различават само по опциите.
    Понеже темата е доста обширна, обърни се към колегата от предишния пост, ако искаш наживо да ти обясни всичко за 4Рънер като плюсове и минуси.
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_4247.jpg Прегледи:0 Размер:265.0 КБ ID:6532573
    Със здраве и успех!
    Мето
    Последно редактирано от metotem; 03-12-19, 15:43.
    1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

    Коментар


    • Bando
      Bando коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря за написаното!

  • #4
    Пак здравей!
    Ще добавя съвсем накратко относно какви ремонти и на каква стойност можеш да очакваш.Ресурсът на този двигател при правилна поддръжка е мин 500К км преди ремонт.Аз съм виждал продаващи се тук в Североизтока на Щатите на по 450К мили, което даже надхвърля посоченото от мен и това не са единични бройки.Автоматът е прилично здрав, има едно слабо място което го касае и то не е в самия него.
    Всичко що се отнася до ремонти„ а не до поддръжка(предполагам правиш разликата между двете дейности), зависи от това какъв екземпляр ще намериш.Т.е. зависи от собственика преди теб как е поддържал колата.Моят лист е от около 70 точки и по време на огледа на тези неща, решавам дали ще купя даден Рънер.
    А стойността на поддръжката спрямо това което Рънера върши е направо смешна.Проблемът възниква като те прихване да го оборудваш с разни опции дето ги няма на тази, която си купил.Но на Тойотите хубавото е, че са като Лего-винаги можеш да добавиш още.Затова ние тук харесваме Тойота-заради възможностите, заради надеждността и за това че много се научава.
    Та колегата от горе може да ти даде съвет и в тази посока за какво да гледаш, ако си решил да купуваш Рънер.
    Успех с избора!
    Мето
    Последно редактирано от metotem; 06-12-19, 01:32.
    1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

    Коментар


    • #5
      Този двигател съм го карал на ТЛК95, която е сходна като маса и габарити, но не може да се спира фул тайма. При тези условия на газ средния разход ми беше 16.9 за едни 200 000км ползване като ежедневна кола в София и за трипове и лек офроуд уикендите.

      Частите на това нещо са скъпи и предимно оригинални. Също така в България се чакат на поръчка осоено тези за двигателя защото бензиновия е рядък.

      Изработено е много добре от висококачествени материали и е силно ремонтопригодно. Но ако е старо ремонти ще има, не си мисли че ще е безпроблемно.

      Коментар


      • #6
        Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
        Този двигател съм го карал на ТЛК95, която е сходна като маса и габарити, но не може да се спира фул тайма. При тези условия на газ средния разход ми беше 16.9 за едни 200 000км ползване като ежедневна кола в София и за трипове и лек офроуд уикендите.

        Частите на това нещо са скъпи и предимно оригинални. Също така в България се чакат на поръчка осоено тези за двигателя защото бензиновия е рядък.

        Изработено е много добре от висококачествени материали и е силно ремонтопригодно. Но ако е старо ремонти ще има, не си мисли че ще е безпроблемно.
        Благодаря за коментара!

        Някой да има опит с внос на 4runner от Щатите?
        Интересувам се от варианта с корабен транспорт до пристанище Бременхафен в Германия, където според колеги митницата се слувала на едно гише в рамките на 20 минути. След което колата вече се внася в България, като немска?

        Коментар


        • #7
          Bando здравей!Това го чух скоро за българин тука че се занимава с вкарване на коли от САЩ през митницата в Бременхафен, ставало много по-лесно от София и наистина след това колата влиза като немска в България.Всъщност най-вероятно както би следвало да става и у нас, ама не.Факт е, че на мобилето и аутоскаута в Германия често има Рънери.
          Засега аз не съм вкарвал, макар че възнамерявам.
          Но ако гледаш за Рънер от САЩ, търси от Калифорния(без северна, където е Сан Франциско) и Аризона.Двата са изключително сухи щати и Рънерите са напълно запазени откъм рами и ламарини.Остава да гледаш двг-то да е читаво, да не е прецакано от тъпи собственици, че тук има много такива.
          Купувал съм Рънери по един от Тексас(Хюстън) и Флорида и 2 бр от Калифорния+ 1 пикап Т100(ЛА и Сан Диего).На тези от Флорида, която е тесен щат и от двете страни с океан и много влага, си им личи и този, който взех не прави изключение, та го жертвам за бачкане в солта на Североизтока.
          Не че не можеш да намериш и от други южни щати запазен, но отнема време, а и ако е от дилър, ще те натовари сериозно с неговият процент.Контейнер 40фута(12Дх2.33Шх2.37В отвътре в метри) от Ню Йорк до Варна е около 3500$, влизат 2бр вътре и остава още около 2м за друг багаж, а ако се ползват рампи, може би да влязат 3бр, но не са много компаниите които товарят с рампи. Но ще трябва да добавиш и застраховка, задължителна е и е процент от декларираната стойност на товара.Обаче това се описва в товарителницата(bill of lading) която пък се представя пред митницата, защото ДДС се начислява върху стойността на колата+транспорта.
          Другият вариант е само колата на ро-ро кораб, но за такъв начин не съм проучвал цени.
          Ако се сетиш за нещо, пиши.
          Мето
          Последно редактирано от metotem; 19-02-20, 04:01.
          1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

          Коментар


          • #8
            Прибави и Невада,добре запазени и на нормална цена.

            Като цяло цена/състояние цели Аризона,за моето комби карах 5 часа за да си го взема от там та и екстра хилядарка дадох за регистрация тук и пак си заслужаваше.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X