До: ТЛК 120 - Тупване в автоматика при спиране до 0 км
Така момчета, днес получих импулс и се наврях под колата да гледам некъф маркуч дето ми висеше след последното ходене в ТМ в люлин. Тия са си Е.. Ма.. не го били пъхнали щот било трудно!!!
Та за друго ми е мисълта. Зяпайки от долу( за първи път лягам под тази кола) установих, че колата е направена много солидно все едно бях легнал под Газ 53 на кавито правихме основни ремонти като ученик в техникума. Тази кола може да се счупи само от некъдърен и несериозен майстор. Хубаво е да се запознаеме малко с основните положения по колата и ако се потдържа това добиче може да ни надживее.
Значи ..., въртящия момент се предава по едни валове които са телескопични, тоест разтягат се така както ако вадиш пълнител от химикала бик. Та те предполагам са свързани с шлицово съединение нуждаещо се от смазка за да не запече.
Имено за това се е получавало това тупване при спиране за което писах по горе. Като е спекло това съединение е необходимо голямо усилие да се преодолее осовото отклонение на шлицовото съединение и когато накрая това стане се чува и усеща това туп. Ако не се оправи на време след около 20 000 км при някое по голямо натоварване вала може да превърти и колата е до там.
За това моля ви гледайте си какво се прави по колите и дайте да си разменяме инфо за да се предпазим от нежелателни непредвидени ремонти.
Така момчета, днес получих импулс и се наврях под колата да гледам некъф маркуч дето ми висеше след последното ходене в ТМ в люлин. Тия са си Е.. Ма.. не го били пъхнали щот било трудно!!!
Та за друго ми е мисълта. Зяпайки от долу( за първи път лягам под тази кола) установих, че колата е направена много солидно все едно бях легнал под Газ 53 на кавито правихме основни ремонти като ученик в техникума. Тази кола може да се счупи само от некъдърен и несериозен майстор. Хубаво е да се запознаеме малко с основните положения по колата и ако се потдържа това добиче може да ни надживее.
Значи ..., въртящия момент се предава по едни валове които са телескопични, тоест разтягат се така както ако вадиш пълнител от химикала бик. Та те предполагам са свързани с шлицово съединение нуждаещо се от смазка за да не запече.
Имено за това се е получавало това тупване при спиране за което писах по горе. Като е спекло това съединение е необходимо голямо усилие да се преодолее осовото отклонение на шлицовото съединение и когато накрая това стане се чува и усеща това туп. Ако не се оправи на време след около 20 000 км при някое по голямо натоварване вала може да превърти и колата е до там.
За това моля ви гледайте си какво се прави по колите и дайте да си разменяме инфо за да се предпазим от нежелателни непредвидени ремонти.
Коментар