Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC HJ60...като феникс от пепелта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

    Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
    Спокойно имам рефлектори нови по 25лв
    И, поне при мен, светят по-добре от оригиналните ми фарове.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #47
      До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

      Първоначално публикуван от Цанко Преглед на мнение
      Рефлекторите на фаровете не съм ги възстановявал, въобще не знам дали ще могат да се разглобят. Бяха си добре отвътре, ако се прецакат ще търся нови или втора употреба.

      Бибитките от Тойотата на krasi_кros няма да станат , защото моите трябва да са 24 волта.
      Ми вържи две бибитки последователно! Ама гледай да са еднакви иначе едната няма да свири

      Коментар


      • #48
        До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

        С новото окачване и новите гуми е доста по добре:









        Взе да се чекне, преди не знаеше какво е това







        Другото което много ми хареса е стабилността при бързо каране по черно. Над 40 км спира да друса и човек се увлича, и без да се усети вече лети с 80, което хич не е малко. Вече не се чудя Маджо как летеше с неговия Патрол.

        Коментар


        • #49
          До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

          Единствения проблем е , че предните гуми опират в предната част на калниците в завой и ход на гумата нагоре. Ако не се бара волана гумите си влизат хубаво в калниците, но при завъртане на волана външния край на гумата опира , защото при при натиск ресьора се изправя обиците се обръщат и гумата отива нагоре и напред.
          Та или трябва да режа от калниците, или боди лифт. Първо реших да е боди лифта и тогава, ако опира вече ще се реже. Естествено мога да сложа по дълги бъмп тампони и да огранича хода нагоре, но това е последен вариант.
          Вече купих полиамид и по дълги болтове, утре ще струговам и ще монтирам. Ако някои е имал проблеми с окъсели елементи или друго , моля да сподели. Забравих да спомена - реших подложките да са 4 см.

          Коментар


          • #50
            До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

            Аз реших проблема с 6см боди лифт

            Коментар


            • #51
              До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

              Вече съм с 4 см боди лифт, но пак опира. Трябва да реша дали да режа калника или да огранича хода. Единствения проблем , който възникна вследствие от боди лифта е , че сега не мога да включа Н4 и L4. Лоста на раздатката опира в отвора на купето и не може да иде назад. Първоначално се виждат две решения:
              1. Да се изрязва ламарината докато лоста спре да опира, но така няма да може да се монтира после маншона, както трябва и ще влиза мизерия.
              2. Да се свали лоста и да се огъне.

              Яворе при теб имаше ли подобни проблеми?

              Коментар


              • #52
                До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

                Първоначално публикуван от Цанко Преглед на мнение
                Вече съм с 4 см боди лифт, но пак опира. Трябва да реша дали да режа калника или да огранича хода. Единствения проблем , който възникна вследствие от боди лифта е , че сега не мога да включа Н4 и L4. Лоста на раздатката опира в отвора на купето и не може да иде назад. Първоначално се виждат две решения:
                1. Да се изрязва ламарината докато лоста спре да опира, но така няма да може да се монтира после маншона, както трябва и ще влиза мизерия.
                2. Да се свали лоста и да се огъне.

                Яворе при теб имаше ли подобни проблеми?
                Винаги изникват подобни проблеми. Според мен е по-добре да огънеш лоста без да режеш ламарините, и за калниците съм против да ги режеш, вече си боядисал колата и ще си отвориш двойна работа.

                Коментар


                • #53
                  До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

                  Цанко, какъв размер гуми си сложил? 33"? 285/75/16?

                  Коментар


                  • #54
                    До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

                    Удължи лоста с 40мм над шарнира и с 30мм под шарнира за да не режеш и променяш маншона ,като самия шарнир отива с 30мм нагоре.
                    FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                    BJ42 04 1982
                    FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                    LZ 2 BHB

                    Коментар


                    • #55
                      До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

                      Не разбрах, как да го удължа и защо, няма ли да е достатъчно да сваля лоста , да го нагрея и да го огъна.

                      Коментар


                      • #56
                        До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

                        Не понеже ходът му на 40мм по-високо е по голям ,а за да запазиш маншона ходът трябва да стане както преди боди лифта.Като направиш по дълго рамо от долната страна и по дълго от горната ще се запази усилието при превключване .Лоста е от стомана и е по лесно да направиш нов,който после да се закали.
                        FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                        BJ42 04 1982
                        FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                        LZ 2 BHB

                        Коментар


                        • #57
                          До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

                          Огънах лоста. От втория път се получи, но не стана само с огъване, понеже опираше наляво и надясно в ламарината на купето, та малко е поизрязах с флекса. Маншона си пасва като преди. Удължаването на лоста няма да реши проблема, защото наистина на 40 мм нагоре хода е друг и това няма как да се промени без да се реже ламарината на купето или по някакъв начин да се свали надолу.
                          Бъмп тампоните от УАЗ, които сложих не стават, поне за отпред, за отзад може и да станат. Много са остри и не опират където трябва.

                          Коментар


                          • #58
                            До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

                            Ето къде се оказват тампоните при почти максимално сгънато положение на окачването (ако моста е в положение близко до хоризонталното може и да вършат работа)






                            Окачването т.е. ресьорите са предвидени за товарене и лебедка отпред, но в същото време са много еластични. Огъват се и се усукват, както си искат. В резултат се получава максимален ход на окачването. При последната снимка има още около 3 см до крайното положение на амортисьора.
                            Ето как се усукват:


                            Коментар


                            • #59
                              До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

                              Направих си една рампа от палети в двора, и качих предна , а после и задна гума на почти 70 см. Мисля , че може още малко, но ме беше страх, а и трябваше да правя друга конфигурация на палетите.













                              Коментар


                              • #60
                                До: TLC HJ60...като феникс от пепелта

                                Браво ,навлизаш в последната фаза на изпитания в бокса.После са едни разходки .....
                                Кога ли и аз ще пиша за това изпитание на ходовете.
                                FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                                BJ42 04 1982
                                FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                                LZ 2 BHB

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X