Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тенекия на ТЛК 73

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тенекия на ТЛК 73

    След като Тойотата премина през доста "джипски" тунинги струващи не малко пари тенекията острана непокътната ... до няколко тъпи инцидента в рамките на една седмица ... и се поразглоби, и излязоха следните изненади:
    Прикачени файлове
    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

  • #2
    До: Тенекия на ТЛК 73

    В интерес на истината, не е много, но колата външно нямаше никаква ръжда или следи от интервенции за отстраняването и. Наи зле е рамката на челното стъкло. И каквото може се разглоби ... но кофтито места си останаха от снимките по горе - рамка на челното стъкло, праг и основа на задни калници. Интересно беше обаче като се махна фабричната гума (при мрн няма мокет) Под нея се откри солиден пласт мокра кал ... а колата се намокри сериозно преди около месец!
    Извод: Колеги със 73-ки, ако си нямате много работа, разглобете си рамката на предното стъкло, понадигнете си гумата на пода, прегледайте си праговете .... и тавана не сваля толкова трудно, колкото ме плашеха
    Прикачени файлове
    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

    Коментар


    • #3
      До: Тенекия на ТЛК 73

      Тенекиите...!? Няма ли голяма част от тях да отпаднат? Жал ми беше да я гледам така "наоблечена" на Лазарово. Долната снимка ми харесва, представи си подкалника... да стане калник? Може ли да свалиш тавана малко надолу, като скъсиш колонките на предния джам и централните колони? Отзад какво ще я правиш?
      Поздрави!
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        До: Тенекия на ТЛК 73

        За сега идеята е калниците да са от стъклопласт. Чакам до седмица "донора" за да направят матриците. Тавана няма да е целия. Но още не знам дали ще режа моя или ще се направи нов от стъклопласт. Иначе до седмица тенекията ще е изпъната. Лошото е че няма време, иска ми се да караме в Ботево. И съединител трябва да се сменя ... Иначе идеи много ....
        BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

        Коментар


        • #5
          До: Тенекия на ТЛК 73

          Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
          За сега идеята е калниците да са от стъклопласт. Чакам до седмица "донора" за да направят матриците. Тавана няма да е целия. Но още не знам дали ще режа моя или ще се направи нов от стъклопласт. Иначе до седмица тенекията ще е изпъната. Лошото е че няма време, иска ми се да караме в Ботево. И съединител трябва да се сменя ... Иначе идеи много ....
          Тоя стъклопласт не е ли чуплив за калниците? Иначе самия калник не тежи, особенно като се ореже. Тежът роговете, подкалника, капака, абе цялата носеща конструкция отпред и вратите.

          Коментар


          • #6
            До: Тенекия на ТЛК 73

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Тенекиите...!? Няма ли голяма част от тях да отпаднат? Жал ми беше да я гледам така "наоблечена" на Лазарово. Долната снимка ми харесва, представи си подкалника... да стане калник? Може ли да свалиш тавана малко надолу, като скъсиш колонките на предния джам и централните колони? Отзад какво ще я правиш?
            Поздрави!

            Това,дето го обясняваш вече съм го правил .Ето снимки ...
            Прикачени файлове
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #7
              До: Тенекия на ТЛК 73

              Taране, евала братко!!!
              Тоя "вранглер" какво е всъщност?
              А аз се чудех кой ще помага, че на моя Патрул изхвърлих 90% от тенекиите.

              Коментар


              • #8
                До: Тенекия на ТЛК 73

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Taране, евала братко!!!
                Тоя "вранглер" какво е всъщност?
                А аз се чудех кой ще помага, че на моя Патрул изхвърлих 90% от тенекиите.
                Даихатсу F 50-същото като моето,но с дизелов ДВГ.От него останаха капака,вертикалния пояс и страниците на предния кош,и част от дъното.Другото са тръби,колена и ламарина .
                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                Коментар


                • #9
                  До: Тенекия на ТЛК 73

                  Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                  Даихатсу F 50-същото като моето,но с дизелов ДВГ.От него останаха капака,вертикалния пояс и страниците на предния кош,и част от дъното.Другото са тръби,колена и ламарина .
                  И аз съм оставил малко, но още не съм решил кое ще остане, че сега основно преработвам окачването и рамата.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Тенекия на ТЛК 73

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    И аз съм оставил малко, но още не съм решил кое ще остане, че сега основно преработвам окачването и рамата.
                    Оспамихме на колегата темата,да прощава за което...При тази преработка,се гонеше само визуален ефект,ходовата част не е променяна.То,като оправиш окачването,ще си покаже ...
                    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Тенекия на ТЛК 73

                      Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                      .... и ламарина ......
                      Хич не си я оспамил темата и аз си мисля че стъклопласт за в гората не е добра идея
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        До: Тенекия на ТЛК 73

                        Аз в случая нямам избор, нямам калници. Е, денсия може да се изчука, ама левия за нищо не става ... а втора употреба, няма. Ако последно сложа от стъклопласт, ще видим реално колко могат да издържат
                        BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Тенекия на ТЛК 73

                          От няколко дни си имаме калници от стъклопласт, но за съжаление никакво време за монтаж. Направена е само външната част (двоен е) и трябва малко да се обмисли монтажа. ако не стане, ще се прави и вътрешната част (ама най вероятно няма да се наложи). Това което мога да кажа е че е доста по лек от металния. Колко е по здрав - времето ще покаже
                          Прикачени файлове
                          BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Тенекия на ТЛК 73

                            Добра работа,но и за мене металния е по добрия вариант(освен ако не е специален проект само козметика да са калниците),много труд си вложил при полужение че ги има по моргите на сносни цени и лесно се отремонтира металния,и не дай си боже има удар,ако няма тръбна конструкция под стъклопластовите калници,няма да има добри отзиви,принципно ги използват за специализирани проекти да предадът крайната форма,но са само за айродинамика и визия поставени,което изобщо не обезсмисля труда ти де,зависи от експлоатацията на автомобила.
                            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X