Искам да попитам запознатите с Ленд Крузър LJ-70 с 2-ЛТ двигател(88год.),доколко е притеснително омасляването на изхода на турбината?След около 200км.(по магистрала със скорост 95-100км/ч)забърсвам 2-3 капки масло(приблизително) на изхода на турбината-където е късото гофрирано гумено съединие.Също в края на металната никелирана тръба,където е следв. гумено съединение се получава макар и по-малък теч на масло.Тези съединения ми изглеждат много здрави и плътни,и никак не ми харесва,че успява да избие масло през тях...!
Та,какво ще кажете-да взимам ли мерки за турбината(ремонт,смяна),или....?
Дотук за около 2000км. съм долял 300грама масло(Мобил 10/40).
Пробега на возилото един Господ го знае само,но като цяло е много запазено-само дето остана да му сменя амовете и всичките втулки!
Засега....

Та,какво ще кажете-да взимам ли мерки за турбината(ремонт,смяна),или....?
Дотук за около 2000км. съм долял 300грама масло(Мобил 10/40).
Пробега на возилото един Господ го знае само,но като цяло е много запазено-само дето остана да му сменя амовете и всичките втулки!


Коментар