Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Омасляване на изхода на турбото на 2-LT

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Омасляване на изхода на турбото на 2-LT

    Искам да попитам запознатите с Ленд Крузър LJ-70 с 2-ЛТ двигател(88год.),доколко е притеснително омасляването на изхода на турбината?След около 200км.(по магистрала със скорост 95-100км/ч)забърсвам 2-3 капки масло(приблизително) на изхода на турбината-където е късото гофрирано гумено съединие.Също в края на металната никелирана тръба,където е следв. гумено съединение се получава макар и по-малък теч на масло.Тези съединения ми изглеждат много здрави и плътни,и никак не ми харесва,че успява да избие масло през тях...!
    Та,какво ще кажете-да взимам ли мерки за турбината(ремонт,смяна),или....?
    Дотук за около 2000км. съм долял 300грама масло(Мобил 10/40).
    Пробега на возилото един Господ го знае само,но като цяло е много запазено-само дето остана да му сменя амовете и всичките втулки!Засега....
    много автомати-слаби резултати!

  • #2
    До: омасляване на изхода на турбото на 2-LT

    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
    Искам да попитам запознатите с Ленд Крузър LJ-70 с 2-ЛТ двигател(88год.),доколко е притеснително омасляването на изхода на турбината?След около 200км.(по магистрала със скорост 95-100км/ч)забърсвам 2-3 капки масло(приблизително) на изхода на турбината-където е късото гофрирано гумено съединие.Също в края на металната никелирана тръба,където е следв. гумено съединение се получава макар и по-малък теч на масло.Тези съединения ми изглеждат много здрави и плътни,и никак не ми харесва,че успява да избие масло през тях...!
    Та,какво ще кажете-да взимам ли мерки за турбината(ремонт,смяна),или....?
    Дотук за около 2000км. съм долял 300грама масло(Мобил 10/40).
    Пробега на возилото един Господ го знае само,но като цяло е много запазено-само дето остана да му сменя амовете и всичките втулки!Засега....
    Виж това дето казваш за омасляването е тревожно - не би следвало да го има ако турбото е наред, но има вероятност да е от отдушника за картерните газве - с времето и километрите част от компресията минава от цилиндрите в катрера и като излиза през отдушника овлича малки капки масло, оттам в турбото (ако е това ще имаш омасляване и на входа на турбото).
    Я най - добре махни маркуча на входа на турбината, хвани оста и виж какъв луфт има и приблизително колко милиметра е.
    Другото което е - по - добре сложи масло 15/40 даже 15/50 най-добре, а 10/40 е много тънко за двигател на тия години и тия километри и затова го гори.
    Don't hunt IF you can't kill
    първо 0883 после 333 накрая 448

    LZ1BGD

    Коментар


    • #3
      До: омасляване на изхода на турбото на 2-LT

      Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
      Виж това дето казваш за омасляването е тревожно - не би следвало да го има ако турбото е наред, но има вероятност да е от отдушника за картерните газве - с времето и километрите част от компресията минава от цилиндрите в катрера и като излиза през отдушника овлича малки капки масло, оттам в турбото (ако е това ще имаш омасляване и на входа на турбото).
      Я най - добре махни маркуча на входа на турбината, хвани оста и виж какъв луфт има и приблизително колко милиметра е.
      Другото което е - по - добре сложи масло 15/40 даже 15/50 най-добре, а 10/40 е много тънко за двигател на тия години и тия километри и затова го гори.
      Значи мАтората почти няма картерни газове-на работещ двигател,и при отворена капачка за доливане на масло на капака на клапаните няма никакво духане-без значение на студен,или на загрял двигател.Според мен това е много показателен тест...и елементарен!
      Инак благодаря за съветите,ама нито го знам де е отдушника за картерни газове,нито смея да пипам около турбото...докато не видя някой,който е в час как го прави!
      А,за маслото не съм съгласен-и минералното,и пълната синтетика при загрял двигател са с еднакъв вискозитет.Ще го видя как ще се държи по-натам турбото,и ако заслужава в началото на зимата ще го поглезя със синтетика 5/40,или 5/50!
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #4
        До: омасляване на изхода на турбото на 2-LT

        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
        Значи мАтората почти няма картерни газове-на работещ двигател,и при отворена капачка за доливане на масло на капака на клапаните няма никакво духане-без значение на студен,или на загрял двигател.Според мен това е много показателен тест...и елементарен!
        Инак благодаря за съветите,ама нито го знам де е отдушника за картерни газове,нито смея да пипам около турбото...докато не видя някой,който е в час как го прави!
        А,за маслото не съм съгласен-и минералното,и пълната синтетика при загрял двигател са с еднакъв вискозитет.Ще го видя как ще се държи по-натам турбото,и ако заслужава в началото на зимата ще го поглезя със синтетика 5/40,или 5/50!
        Тези двигатели изобщо не са за пълна синтетика 5/40,или 5/50Само на комонреал се препоръчватОтдушника на картера се явява и маслопровод на маслото което минава през турбото и след това се отича във картера .Те са две тръбички към турбото -едната тънката е за високото налягане което постъпва във турбото а другата по дебелата е тази за кято ти писах по на горе.

        Коментар


        • #5
          До: Омасляване на изхода на турбото на 2-LT

          Има си отдушник за картерните газове на капака на клапаните,влиза в маркуча от турбото към всмукателния колектор! имах го на 4-рънера(2l-t efi ,93г) имам го и на 73ката(2l-t,87г). това че турбото църка малко масълце не е толкова фатално,баща ми кара 6 години така и нема ядове. на годинките и километрите на които са тия баби яги,не може всичко да блести

          не ти трябват пълна синтетика масла,колегите са прави! аз съм много доволен от 15w-40 на кастрол. на 80ката слагам 10w-40 magnatec.
          Последно редактирано от veilside; 30-05-09, 00:30. Причина: грешка:)
          TЛК 80-4.2ТД
          ТЛК 73-2.4ТД
          ...................

          Коментар


          • #6
            До: Омасляване на изхода на турбото на 2-LT

            Дотук добре,ама това със синтетичното масло и минералното много ги бъркате нещата,той колегата си знае че синтетиката е по-добра,вие ще вземете да го разубедите.
            Какво значи по-тънко масло?
            Кое има по-добри мазителни качества при температура на въздуха 35-40 градуса и работна температура на двигатела 85-95 градуса?
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • #7
              До: Омасляване на изхода на турбото на 2-LT

              Просто му казвам че такова масло 5W40 -5W50 изобщо не е за старите дизели-пък и като се има на предвид че са над 100 000 км!Ето тук може веднага да провери всичките масла на целият автомоби и да се увери какво масло дават за този джип!!!!!!!!
              http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/Select.asp

              Коментар


              • #8
                До: омасляване на изхода на турбото на 2-LT

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                ...
                нито смея да пипам около турбото...докато не видя някой,който е в час как го прави!...
                Май нямаш никакви проблеми, ама за всеки случай откачи маркуча на всмукателния колектор, който идва от компресора и виж има ли масло в него.
                За маслото колегите са прави, слагай си по предписанията.

                Коментар


                • #9
                  До: омасляване на изхода на турбото на 2-LT

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Май нямаш никакви проблеми, ама за всеки случай откачи маркуча на всмукателния колектор, който идва от компресора и виж има ли масло в него.
                  За маслото колегите са прави, слагай си по предписанията.
                  Да взема да отскоча до теб освен...за малко...?Следващата седмица,като ще се обадя предварително?
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Омасляване на изхода на турбото на 2-LT

                    Защо се притесняваш,за кола на такава възраст 300 мл.на 2000 км е съвсем допустимо!И не му слагай синтетика-тънко масло е за този двигател!Правилното масло е 10/40!
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X