Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реалната мощност на двигателя D-4D на Rav4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реалната мощност на двигателя D-4D на Rav4

    Здравейте колеги,
    Имам Rav4 - дизел с един проблем по двигателя, който е в процес на разрешаване, предполагам успешно. От разговор със специалисти в сервиза на Тойота във Варна разбрах, че за България двигателя софтуерно е спънат от 170 на 136 к.с. Причините - едната е лошата нафта в България и втората за по-добра безопасност.
    Моля, ако някои има компетентна информация по този въпрос да я сподели с всички, които са заинтересовани. И, ако това е истина, то как може да се премахне това ограничение?
    Предварително приемете моите благодарности за вашите отговори!

  • #2
    До: Реалната мощност на двигателя D-4D на Rav4

    Всеки един дизел е спънат, заради ресурса на самият двигател и компонентите му. Ако са имали предвид "Дкат" двигателя който е на по висока мощност, то той е с различни компоненти от обикновения 2.2Д4Д. Различни са дюзите, катализатора, компа е с друг софт и т.н. Предполагам че специалисти могат да извадят и 400коня от този двигател, но за няколко часа . Повишаването на мощноста от една кубатура винаги е за сметка или на по добри материали или на по къс ресурс.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: Реалната мощност на двигателя D-4D на Rav4

      Двг. 2,2 ли е?
      Ако е с този двг., когато излезнаха питах дилъри в Германия където версията е 177 к.с. и ми отговориха, че е различен турбокомпресора и имат различни софтуери. А в Бг. е 136 к.с. Не си купих от Германия само защото шефа на Спекта ауто гр. Бургас твърдеше, че нямам гаранция, ако го карам в България. Също така не знам дали версията за тук има FAP.

      П.П. Сега видях, че Джамбазов се е включил той може да даде най-компетентно мнение по въпроса.
      И е написал, че и катализатора също е различен.
      Последно редактирано от s_s1; 27-05-09, 10:00. Причина: добавка
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #4
        До: Реалната мощност на двигателя D-4D на Rav4

        Не е толкова проблема в гаранцията, имат си гаранция и за БГ, но с нашето гориво и с нашите пътни условия има проблем с катализатора който е с пета дюза и .... , абе дълго е за обяснение. Светльо, като се видим ще ти разкажа.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #5
          До: Реалната мощност на двигателя D-4D на Rav4

          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
          Не е толкова проблема в гаранцията, имат си гаранция и за БГ, но с нашето гориво и с нашите пътни условия има проблем с катализатора който е с пета дюза и .... , абе дълго е за обяснение. Светльо, като се видим ще ти разкажа.
          Е вече не ме интересува лично, но и без това спамим темата на човека, нали от 01.01.2009 г. в Бг е задължителен стандарта ЕВРО 4 за горивата?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            До: Реалната мощност на двигателя D-4D на Rav4

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Е вече не ме интересува лично, но и без това спамим темата на човека, нали от 01.01.2009 г. в Бг е задължителен стандарта ЕВРО 4 за горивата?
            Не знам дали стандарта ЕВРО-4 за горивата е задължителен,но знам,че това не се следи от държавата ни(доколкото изобщо има такава,де)!Всичко е оставено на съвестта на дилърите на горива,и управителите на бензиностанциите.Теста с нафтата,който проведоха някои колеги оттук в началото на зимата го доказа по безспорен начин!Видя се и контролът на горивата какъв е-т.е.-няма го!Всичко това прекрасно се знае в по-цивилизования свят,та затова хората добре правят,като дефорсират дизелите за Бг-пазара.
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #7
              До: Реалната мощност на двигателя D-4D на Rav4

              Приемам факта, че за България даден производител, в случая Тойота се съобразява с нашите реални условия и прави настройките на автомобилите, които са за България, съобразно тях. Купуваш си нов автомобил от друга държава и го експлоатираш в България. Какво става, след като той не е настроен за България - може би по-бърза амортизация? Писах в една от темите за мой приятел, който си купува джипове Тойота само от Дувай. Никакви проблеми не е имал с първия джип. Зарежда само на бензиностанции Shell. Продаде го на 80000 км. Сега е с V8 - също няма проблеми. Аз съм с RaV4, дизел на 54000 км., и е разглобен в КарКом Варна, поради високия разход на масло и ще се подменя блока на двигателя.Аз също, може би 95%, зареждам само на Shell. Може ли да има и друга истина в тези настройки за България?

              Коментар


              • #8
                До: Реалната мощност на двигателя D-4D на Rav4

                Чист ДВОЕН стандарт-не забравяйте колко голям пазар на автомобили сме и как си броим всяко левче спестено за да имаме най-доброто.Просто като фирмен интерес сме доста по-назад от Зимбабве или Камерун.Повечето модификации продавани в БГ-са невиждани и нечувани в "белите" страни.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X