Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паразитен хебел на "4рънър"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Паразитен хебел на "4рънър"

    Опаа, в Тойота цената на хебела е.......460 лева, май ще сменям само втулките с оригинални, пък каквото излезе, все ще е по-добре от сегашния ми луфт.
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

    Коментар


    • #32
      До: Паразитен хебел на "4рънър"

      Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
      Опаа, в Тойота цената на хебела е.......460 лева, май ще сменям само втулките с оригинални, пък каквото излезе, все ще е по-добре от сегашния ми луфт.
      Е какво толко имав тоя хебел,та да е 460 лева?Аз взех корейски за 80 лева и вече 30 000 км си е ОК,а и да се прецака за 460 лева мога да купя 6 такива..
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #33
        До: Паразитен хебел на "4рънър"

        Ами задавали ли сте се въпроса как се поддържат тези лъскави шоу румове и "лъскавия" им персонал А?Оня ден бях свидетел как един човечец даде 50 лв за една пласмаска около халогена на една дърта корола

        Коментар


        • #34
          До: Паразитен хебел на "4рънър"

          Първоначално публикуван от БАТ РАДИ Преглед на мнение
          Ами задавали ли сте се въпроса как се поддържат тези лъскави шоу румове и "лъскавия" им персонал А?Оня ден бях свидетел как един човечец даде 50 лв за една пласмаска около халогена на една дърта корола
          50лв ама има, независимо колко е дърта.

          Коментар


          • #35
            До: Паразитен хебел на "4рънър"

            Вярно е, всичко имат за Рънъра, аз по принцип всички части само от официалния представител си ги купувам с поръчки, досега съм много доволен от тях, само че за хебела ми се струва излишно да го купя цял при тази цена, с оригинални втулки пак ще стане добре.
            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

            Коментар


            • #36
              От: До: Паразитен хебел на "4рънър"

              Пълна греда с ремонта, взех оригинални втулки от ТМ, сложих гресьорка като на STEF, напълних хубаво с грес, луфта изчезна напълно, след 5000 км. обаче пак се появи отново, май ще трябва да сменям целия хебел, кажете къде да търся ?
              TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

              Коментар


              • #37
                От: До: Паразитен хебел на "4рънър"

                Де бре човек-по-горе съм писал-75 лв от арабелите на Симеон-от Опълченска тръгваш към К.Величков и след 200-300 м. в дясно ще видиш магазин за японски авточасти на един ъгъл с мраморни стъпалца!Вече 40 000 нямам проблеми-корейски е!!!!
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #38
                  От: Паразитен хебел на "4рънър"

                  Супер, за мен това ще е решението на проблема.

                  За съжаление като разглобих първия път, оста ми беше обилно ръждясала, почистих я добре, но си имаше язви в метала, тези язви са изяли новите втулки за кратко време, така че ако някой ще рециклира хебел с ръждива ос, по добре да се откаже, няма да стане нищо.
                  TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                  Коментар


                  • #39
                    От: Паразитен хебел на "4рънър"

                    Така е колега!Появят ли се язвички няма оправия!А самата корозия се получава вследствие на неуплътнение на семеринга в долната част на хебела и проникване на вода.Купувай новия и решаваш проблема.Навремето пробвах с втулки от ф.бронз, но след като сработиха започна едно досадно хлопане на метал в метал и се оказа, че цялата процедура е едно временно решение.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Паразитен хебел на "4рънър"

                      Купих новия корейски хебел от магазина на Симеон, цената му вече е 85 лева, нямаше гресьорка и му добавих една, греста там е жизнено важна, монтирах го, работи идеално.

                      Стругарите ми предложиха интересна идея, да рециклират стария хебел като му набият лагери, сигурни са че ще стане отлично, някой правил ли е такова рециклиране, дали си заслужава ?
                      TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                      Коментар


                      • #41
                        От: Паразитен хебел на "4рънър"

                        Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                        Купих новия корейски хебел от магазина на Симеон, цената му вече е 85 лева, нямаше гресьорка и му добавих една, греста там е жизнено важна, монтирах го, работи идеално.

                        Стругарите ми предложиха интересна идея, да рециклират стария хебел като му набият лагери, сигурни са че ще стане отлично, някой правил ли е такова рециклиране, дали си заслужава ?
                        Довери се на стругарите, но задължително с иглени лагери, гресьорка и семеринги.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Паразитен хебел на "4рънър"

                          Въпрос по темата: към днешна дата от къде може да се купи/поръча читав паразитен хебел за 4рънър/Хайлукс, като тоя от началото на темата? В Стара Загора съм, не ми е проблем да се викне нещо по куриер, стига да е що-годе читаво и не на безумна цена.
                          Втори въпрос, май по-интересен - имат ли разлика хебелите за ляв и десен волан? В случая се търси за десен.

                          Не съм се зачоплил засега с рециклиране, защото проблема не е във втулките (това хебелче оригинално си е с гресьорка и вътре всичко свети). Проблема е, че преди неизвестно колко време се е пукнал маншона на ябълковидния болт и потропва от него. Не зловещо, но не кефи.
                          Интересно, че някакви пишман-майстори са сменяли 2 пъти всички видове шарнири, щото нещо тропа, само хебела не са пипали
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Паразитен хебел на "4рънър"

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Въпрос по темата: към днешна дата от къде може да се купи/поръча читав паразитен хебел за 4рънър/Хайлукс, като тоя от началото на темата? В Стара Загора съм, не ми е проблем да се викне нещо по куриер, стига да е що-годе читаво и не на безумна цена.
                            Втори въпрос, май по-интересен - имат ли разлика хебелите за ляв и десен волан? В случая се търси за десен.

                            Не съм се зачоплил засега с рециклиране, защото проблема не е във втулките (това хебелче оригинално си е с гресьорка и вътре всичко свети). Проблема е, че преди неизвестно колко време се е пукнал маншона на ябълковидния болт и потропва от него. Не зловещо, но не кефи.
                            Интересно, че някакви пишман-майстори са сменяли 2 пъти всички видове шарнири, щото нещо тропа, само хебела не са пипали
                            Адаш, имам един останал от доброто старо време и към момента въобще не ми е нужен ... твой е!Просто се обади имаш ми телефона, ако си го затрил ... знаеш от къде да го намериш!
                            Поздрави.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Паразитен хебел на "4рънър"

                              Eeee.... адаш, златен си!
                              Ще ти се обадя след празниците, черпенето от мен!
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Паразитен хебел на "4рънър"

                                Да се отчета все пак какво стана. Пришлайфах съвсем леко болта, който е към кормилната щанга (щях да кажа ябълковидния, ама той си е чисто цилиндричен), колкото да се оберат до някъде язвичките от ръждата. Не знам колко точно, нямам нов за сравнение, но едва ли е повече от 1 - 1.5 десети. Стругарите ми направиха 2 нови полиамидни втулки, едната за въпросния шарнирен болт, сглобката се получава с лека плътност и една за долния край на оста на хебела. Следва сглобяване, гресиране и затваряне на шарнира с няколко капки на ЦОто и допъкнителна капачка със силикон.
                                Знам, че последното звучи леко тъпо, затова обяснявам: Ако повърхността на болта няма язви, по-правилно (според мен поне) е да се завари една втулка с вътрешна резба, както си се прави поначало в такива случаи. Но предвид състоянието на шарнира ... просто няма смисъл. Колкото изкара - толкова. А по груба сметка, взимайки под внимание начина на експлоатация на автомобила, ще изкара 2 години в този си вид, преди да започне да се доскапва. После нов хебел ... или поне нов шарнир, оста е в идеално състояние.
                                Всичко ми струваше няма и 15тина лева с все материала.

                                П.П. Адаш, за да не го мислиш оня хебел, плочката, дето ми я подари веднага влезе в работа на друго място, така че пак имам да черпя
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X