Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паразитен хебел на "4рънър"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Паразитен хебел на "4рънър"

    Първоначално публикуван от scorpion1972 Преглед на мнение
    Браво много безаварийни.
    Благодаря,колега!

    Коментар


    • #17
      До: Паразитен хебел на "4рънър"

      И ... с приспособление за переодично обслужване!
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        До: Паразитен хебел на "4рънър"

        май това е решението с гресьорката ... защото миналата седмица пак сменях "оригиналния" купен преди година хебел...ба...и боклуците ни продават

        Коментар


        • #19
          До: Паразитен хебел на "4рънър"

          Сменен и вече гресиран.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            До: Паразитен хебел на "4рънър"

            Някой знае ли каква е цената на комплект оригинален нов паразитен хебел в Тойота, че май натам отивам.
            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

            Коментар


            • #21
              До: Паразитен хебел на "4рънър"

              Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
              Някой знае ли каква е цената на комплект оригинален нов паразитен хебел в Тойота, че май натам отивам.
              120лв.

              Коментар


              • #22
                До: Паразитен хебел на "4рънър"

                Тези дни Митко Фулдата ми смени съединителя ( голям майстор, златни му ръце ), и преглеждайки окачването откри хлабина в хебела, и понеже това ми е единствения кусур на колицата, с удоволствие ще я почерпя с един новичък и оригинален хебел.

                Цената е съвсем приемлива за мен, няма да се занимавам с втулки защото не съм сигурен дали ще се получи, имам съмнения че за 15 години употреба ще има износване на метала и областа на триене ( поради липса на добро смазване), затова задължително ще сложа гресьорка на новия !!!
                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                Коментар


                • #23
                  До: Паразитен хебел на "4рънър"

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Тези дни Митко Фулдата ми смени съединителя ( голям майстор, златни му ръце ), и преглеждайки окачването откри хлабина в хебела, и понеже това ми е единствения кусур на колицата, с удоволствие ще я почерпя с един новичък и оригинален хебел.

                  Цената е съвсем приемлива за мен, няма да се занимавам с втулки защото не съм сигурен дали ще се получи, имам съмнения че за 15 години употреба ще има износване на метала и областа на триене ( поради липса на добро смазване), затова задължително ще сложа гресьорка на новия !!!
                  Мястото за гресьорка е измислено ,ама защо "джапанките" не са сложили такава ... е въпрос?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Паразитен хебел на "4рънър"

                    Вероятно трябва да се разглобява и смазва през определени интервали, разбира се в Италия никой не го е правил, те жабарите масло на двигателя не сменят та грес на хебела ще слагат, затова сега хлопа с няколко милиметра хлабина.
                    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                    Коментар


                    • #25
                      До: Паразитен хебел на "4рънър"

                      Два смених в рамките на една година. Като се разбие и няма каране тоя камион. Обмисляхме в сервиза да му се сложи една гресьорка и може би нещата ще се оправят. Така няма да има нужда да се разглобява...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Паразитен хебел на "4рънър"

                        Два оригинални хебела ли си сменил или от тези по 70 лева куче марка, а иначе при мен има повишен луфт или празен ход на волана, но нямам почти никакъв проблем с управлението на колата, движи се отлично.

                        Попитах Митко Фулдата дали не трябва малко да натегнеме реглажния винт на кормилната кутия за да обереме луфта на волана, а той веднага каза.....защо си мислиш че е оттам, и почти веднага хвана луфт във хебела.
                        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                        Коментар


                        • #27
                          До: Паразитен хебел на "4рънър"

                          Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                          Два оригинални хебела ли си сменил или от тези по 70 лева куче марка, а иначе при мен има повишен луфт или празен ход на волана, но нямам почти никакъв проблем с управлението на колата, движи се отлично.

                          Попитах Митко Фулдата дали не трябва малко да натегнеме реглажния винт на кормилната кутия за да обереме луфта на волана, а той веднага каза.....защо си мислиш че е оттам, и почти веднага хвана луфт във хебела.
                          На кое му викаш оригинално ... Да в "оригинална" разпечатана кутия бяха за 150 лв. някъде. Вярно е и че отнесе 30 000 км. пробег за една година, ама пак не се връзва....
                          Като го оправиш предполагам ще видиш разликата в управлението

                          Коментар


                          • #28
                            До: Паразитен хебел на "4рънър"

                            Оригинално викам на оня хебел дето го дават в официалния сервиз на марката, предполагам че ще бъде същия като този 15 годишния дето в момента е на колата, иначе ако ще е калпав за какво да давам толкова пари, мога да сменя само втулките за 10 лева.
                            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                            Коментар


                            • #29
                              До: Паразитен хебел на "4рънър"

                              Така е прав си но мисля че Тойота не разполагат с много налични части за Рънери като моя 3,0 тд. и няколко пъти съм искал нещо от тях и ми казват че трябва да чакам доставка. Мисля че на STEF BMW изпратих стария хебел навремето да го рециклира и някъде има тема тука.
                              М/у другото извън тая тема препоръчвам на всички да си прегледат маркучите за високо налягане на помпата на съединителя. Седят точно зад предна лява гума и явно отнасят доста кал и камъни. Моя ме предаде много подло на едно доста атрактивно място ... ще пусна тема в скоро време

                              Коментар


                              • #30
                                До: Паразитен хебел на "4рънър"

                                Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
                                Така е прав си но мисля че Тойота не разполагат с много налични части за Рънери като моя 3,0 тд. и няколко пъти съм искал нещо от тях и ми казват че трябва да чакам доставка. Мисля че на STEF BMW изпратих стария хебел навремето да го рециклира и някъде има тема тука.
                                М/у другото извън тая тема препоръчвам на всички да си прегледат маркучите за високо налягане на помпата на съединителя. Седят точно зад предна лява гума и явно отнасят доста кал и камъни. Моя ме предаде много подло на едно доста атрактивно място ... ще пусна тема в скоро време
                                Да колега ,на мен го изпрати и е този на снимката с гресьорката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X