Днес тъкмо регистрирах возилото в КАТ,застраховах го,маркирах го и тръгвам доволен по околовръстното да го "разтрия"малко,и както си карам с около 90км/ч на пета усещам как мощността изчезва и скоростта пада...хайде на четвърта,на трета-все тая...по инерция и на банкета,като колата вече е загаснала.Чеша се,където не ме сърби,споменавам "мамата"(разбира се!).гледам под капака...Стартирам и след 7-8 оборота цилиндър по цилиндър матората пали..форсирам я-изпушва светло-синьо,и мени оборотите на празен ход.Аз"контрирам"с ръчната газ,ама оборотите си играят...тръгвам,ама няма грам мощност!В един момент се "отпушва" и тръгвам...след километър-два същата история!
И така с няколко спирания,форсирания,гасене и палене се добрах до платен паркинг.Значи,като се "отпуши" върви,ама като се спече само се форсира на място,като пуши светло-синьо,и няма грам мощност да тръгне!
Помагайте,моля!
P.S. Забравих да спомена,че горивния филтър е сменен вчера.
И така с няколко спирания,форсирания,гасене и палене се добрах до платен паркинг.Значи,като се "отпуши" върви,ама като се спече само се форсира на място,като пуши светло-синьо,и няма грам мощност да тръгне!Помагайте,моля!
P.S. Забравих да спомена,че горивния филтър е сменен вчера.


там където са поставени от външния край на резервоара бяха изгнили
намирасе под стелката отзад във багажника
то така или иначе трабва да го отвориш за да откачиш кабелите -ако решиш да свалаш резервоара.
Коментар