Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

    Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
    Такааа,Тундрата с големия бензинов мотор има лепенка за смяна на масло-0W20 и 5W20????????.Разхода е около 15 литра смесено и си е пикап на голям бял човек.Набутахме я в кал до ушите(дето и другите останаха) и с казионните си гумки си остана там-не ,че е паркетник-нормален СЮВ си е,иначе -моите адмирации-типична американска издънка на иначе перфектната тойота-всичко пак си е НЕяпонско-изработката -най вече.Мислех,че японците ги научиха янките на автомобилостроене,но УВИ.Чисто лично мнение.Виж Лексъс си е друга бира.
    Въх-я какви вискозитети на моторното масло препоръчват?!Ще рече,че двигателя е прецизно изработен с минимални допуски...
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #47
      До: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

      Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
      Въх-я какви вискозитети на моторното масло препоръчват?!Ще рече,че двигателя е прецизно изработен с минимални допуски...
      Имам Хонда Civic 2001. Препоръчваното масло е същото /0W20 или 5W20/. Повечето Японци май взеха да ги правят така. Интересното е, че даже лятно време така си вървят /не, че има голяма зима тука де/ Мойта е на 170 000 километра вече- колкото сипя, толкова вадя. Абе японска работа...
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #48
        До: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

        Първоначално публикуван от broker111 Преглед на мнение
        Тундрата 5.7 V8 харчи малко над 30/ 100 в София и то на каране с кеф, но едва ли разхода на подобни автомобили е такъв проблем ( за собствениците им поне ). Но такъв пикап с такова ускорение, удоволствието е просто неописуемо, лично мен ме кефи повече от SL 500 на старта, незнам, може би заради голямата му маса и размери, но този пикам ми доставяше страшен кеф.
        ЗА 200 V8 на тойотата, вътре според мен е доста по конфортно и хубаво от една G - класа за 200 000 лв. с навигация, и волан от грозна дизелова Е - класа
        Ако искаш нещо"по-така" да се кефиш,покарай"R"класата на МБ,AMG63 и тогава ще забравиш малкоТундрата,която просто си е RED NEX pick-up.

        Коментар


        • #49
          До: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

          Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
          Ако искаш нещо"по-така" да се кефиш,покарай"R"класата на МБ,AMG63 и тогава ще забравиш малкоТундрата,която просто си е RED NEX pick-up.
          Нищо не мога да разбера. Какво общо има R класа с Land Cruiser или Тундра ? И какво е RED NEX ?
          Последно редактирано от NIKSD; 23-01-10, 18:34.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #50
            До: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

            Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
            Ако искаш нещо"по-така" да се кефиш,покарай"R"класата на МБ,AMG63 и тогава ще забравиш малкоТундрата,която просто си е RED NEX pick-up.
            Еееее защо сравняваш товарен автомобил с шосейни бегачки.
            Или ги сравнявай извън пътя,имам едно приятелче с Тундра и знам на какво е способна.
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • #51
              До: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
              Нищо не мога да разбера. Какво общо има R класа с Land Cruiser? И какво е RED NEX ?
              Офф

              Red Neck - прословути американски байганьовци, ужасно ги бъзикат за манталитета, поведението, автомобилите им... караваните им, абе каквото се сетиш, култови са с калните всъдеходи и блатните състезания...


              Край на офф-а.

              Като цяло този тип машини ми се струват обречени по замисъл, времето на големите американски пикапи и джипове мисля е към края си... поне според мен, неудачен компромис м/у камион и бус...
              НО! Винаги ще има желаещи.

              Е, да, но ако ми падне,не бих пропуснал да си поиграя

              Коментар


              • #52
                От: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

                Колеги, ще задам един силно странен въпрос. Когато се опитате да завъртите скоростния лост на ЛК 200 (автоматик), то той свободно ли се завърта на която и да е посока? Един ми показваше новото си возило, ЛК 200, която винаги ми е допадала като техника. И когато седнах и си сложих ръката на лоста, той леко се завъртя, пробвах повече и продължаваше. Не ми направи добро впечатление откъм качество. За това питам, масово ли е?
                Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

                Коментар


                • #53
                  От: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

                  Пръкна се и фейслифт на модела. Външно разликата е във фаровете, стопове, предна броня + фарове за мъгла.
                  Ето и новостите в оборудването:
                  • Хидравлично сервоусилване на волана с променливо усилване в зависимост от скоростта (VFC) и със специална офроуд функционалност
                  • Multi-Terrain Select (MTS): Офроуд система за избор на терен в режим L4 - управление на системите ABS / ATRC в 5 различни офроуд режима с цел оптимално сцепление извън пътя: 1) Кал & пясък 2) Чакъл 3) Бабуни 4) Камъни & пръст 5) Скала
                  • Система Crawl Control (Пълзене) с 5 степени
                  • Първата в света система Off Road Turn Assist - част от системата Crawl Control. При скорост под 10 км/ч системата Turn Assist (Подпомагане на завиването) автоматично реагира на завъртането на волана, като блокира задно, вътрешно на завиването колело и така намалява значително радиуса на завиване
                  • HID би-ксенонови оптични фарове с автоматично динамично регулиране на височината. Автоматично включване и изключване (сензор за светлина) и прибиращи се дюзи за почистване на фаровете. При превключване от къси на дълги, освен, че ксеноновите светлини се повдигат нагоре, върху тях допълнително се включват / наслагват отделни халогенни дълги светлини. Така се постигна максимална степен и скорост на осветеност
                  • LED светодиодни дневни светлини за шофиране в светлата част на деня. Включват се автоматично при запалване на двигателя
                  • LED Светодиодни стопове и габаритни светлини
                  • Хромирани външни дръжки на вратите с бутони и сензори за безключово отключване / заключване на автомобила
                  • Климатизирани предни седалки с перфорирана кожа с отопление и охлаждане чрез климатичната система и индивидуално регулиране на температурата
                  • Отопление на задни седалки с регулиране на температурата
                  • Отопляем волан с 4 спици, изпълнен с дърво и кожа
                  • Cool/Hot Box - Климатизиран контейнер в централния подлакътник (охлаждане и отопление чрез климатичната система)
                  • Хромирани вътрешни дръжки на вратите
                  • Интериорни хромирани вложки на вентилационните отвори и DVD слот
                  • 2-ри ред седалки с плъзгане до 90 мм, регулиране на облегалката (60:40), и падаща, делима облегалка (40:20:40)
                  • Контакт 220V в багажника
                  • Мултимедийна & Навигационна GPS система с твърд диск - Toyota Touch Pro
                  • Цветен нформационен TFT дисплей в инструменталния панел
                  • Google Local Search - Търсене в реално време в Google Local Search чрез Bluetooth свързан мобилен телефон с достъп до интернет
                  • Send To Car - Функция, която позволява от компютър в офиса или дома да се изпращат маршрути и POI до Toyota Touch Pro системата на автомобила
                  • Гласови команди - задаване на дестинация, набиране на телефонен номер, избор на песен от свързан iPod чрез една единствена фраза.
                  • Гласов асистент - достъп до SMS / имейли, включително функция text-to-speech - изчитане на SMS / имейли от системата
                  • Multi-Terrain Monitor (MTM): Система от 4 цветни камери: задна, предна и 2 странични камери в огледалата, осигуряващи 360° обзор на 8" дисплей. Системата проектира посоката на движение на предните гуми, както и габаритите на автомобила.
                  • Tyre Angle Display - допълнителна система, която показва ъгъла на завиване (0°-45°) на предните колела върху централния TFT дисплей между циферблатите


                  Двигателят за тук остава 4,5 литровият осмак, но вече с 272 к.с. (преди с 286 к.с.), но пък вече покрива Евро 5 нормите и би трябвало да е по-икономичен. Рядко се вижда след фейслифт автомобила да е с понижена мощност.
                  Последно редактирано от getsov; 24-02-12, 20:43.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

                    Ужас ,само 45 градуса на "ъгъл на завиване" ,тва нема да става за никакви дрифтове... язък тъкмо щех да си купя един от магазина ))
                    1x 1.5JZ = 621NM
                    2x 5VZ-FE = 596NM

                    Коментар


                    • #55
                      От: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

                      Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
                      Ужас ,само 45 градуса на "ъгъл на завиване" ,тва нема да става за никакви дрифтове... язък тъкмо щех да си купя един от магазина ))
                      Аз зимата пробвах моя Трънчо на паркинга на лалето... доста добре дрифтеше Справи се по-добре от Patrol-a
                      One Planet, One Internet!
                      We Are All Connected!

                      Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                      Коментар


                      • #56
                        От: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

                        Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
                        Аз зимата пробвах Трънчо
                        Кой е той?
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • #57
                          От: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

                          Искам и аз да изкажа мнението си, за този Параход. Днес имах честта да се кача в това чудо, е никога не съм си мислил, че ще ми хареса толкова много. Габаритите даже ми харесват, просторен е, отвътре е хубав, много е маневрен. За толкова тежък джип, ускорява бързо- днес вдигна 180 км/ч. от раз. Вози като лодка, по-меко не съм се возил никога. Единственото нещо, което ме притеснява, е че окачването, е на възглавници.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1612_671110569572273_647538159_n.jpg
Прегледи:1
Размер:49.5 КБ
ID:5490673
                          ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                          0878 23 58 34- Радо

                          Коментар


                          • #58
                            От: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

                            Възглавниците са безпроблемни.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              Кой е той?
                              TLC 200 V8

                              За мен единственият недостатък е тежкият волан. Случи ми се да карам 16ч, тъкмо бях сложил новите 20' гуми и след това два дни имах мускулна треска. Сравнено с Мазньо(Патрола ми) волана се движи двойно по-трудно/тежко.
                              One Planet, One Internet!
                              We Are All Connected!

                              Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                              Коментар


                              • #60
                                От: Land Cruiser V8 - мнения и впечатления

                                Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
                                TLC 200 V8

                                За мен единственият недостатък е тежкият волан. Случи ми се да карам 16ч, тъкмо бях сложил новите 20' гуми и след това два дни имах мускулна треска. Сравнено с Мазньо(Патрола ми) волана се движи двойно по-трудно/тежко.
                                Е що така? На всички Тойоти /джипове/ ,които съм карал, волана беше като перце..по-лек и от на лека кола, да не би да нямаш течност в хидравликата?
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X