имам страннен проблем:след смяна на глава с нова /и гарнитура на главата/-старата беше пукната от прегряване,смяна на термостат и капачка на сьщия ,както и радиатор,моята TOYOTA SURF 2,4td disel автоматик ми загрява на дьлак пьт/след около 30-40км пробек/като изхварля течност от компенсаторния сьд.В града и на кьси разтояния проблема го няма.Средно долятото от мен количество вода след прегряването е около 2-2.5 л.Може ли някой да даде разумно решение на проблема ми,или да престьпвам кьм повторно сваляне на главата с подозрение че някьде слабо продухва от цилиндрите в охладителната система като сьздава свьх-налягане и прелива от разширителния сьд .Ще добавя,че като истине изцяло,си смуква обратно от компесаторния сьд течноста и нивото е под капачката без загуби,ако не е прегряла преди това
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
Свий
X
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
Преди да сваляш каквото и да е се убеди, че е обезвъздушена както трябва. Най-често радиаторчето за парното е склонно да задържа въздух. Но пък да изхвърля 2-3 литра е доста и едва ли се дължи на въздух в системата, та не знам..... Направи и тест за газове в антифриза също.
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
Имаше 1 тема със същия проблем, но при 3.0л двигателя. След много ходене по сервизи колегата накрая писа че сменил виското и решил проблема.
Доливай вода при работещ двигател, така сама се обезвъздушава. За виското има доста теми, не е трудно да се провери дали работи, но не е ефтина част за съжаление.
Виж тези теми ако излезе че е виското проблема.
И аз имам вече Тойота
Visco на перка подлежи ли на ремонт?[COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
[/COLOR]
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
+ - 40 километра в час е напора на вьздуха предизвикан от виското.Над тая скорост вьздушната струя си охлажда достатьчно.С 2 думи и виско да няма след 40 километра в час е все тая,а колата хвьрля загрява на обороти и на скорост та няма да е виското.
За мен това е радиатор - напьваш го повече и грее повече ако да го духавьздуха.Още повече,че ведньж го е играла тоя номер - няма как втората глава да прави сьщото като пьрвата,трябва да си ебати карька.
Свали си радиатора,шибни му конска доза Калгон и го остави да преспи една вечер.На сутринта го гушни и тропни с него една рьченица промий го и виж какво ще покаже.
Трябва да си сигурен обаче,че не си я прегрял пак.Послушай колегата с теста за газове в охладителната уредба и след това рьченицата.Последно редактирано от BENZBOSS; 15-03-09, 06:26.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
Първоначално публикуван от zablio Преглед на мнениеимам страннен проблем:след смяна на глава с нова /и гарнитура на главата/-старата беше пукната от прегряване,смяна на термостат и капачка на сьщия ,както и радиатор,моята TOYOTA SURF 2,4td disel автоматик ми загрява на дьлак пьт/след около 30-40км пробек/като изхварля течност от компенсаторния сьд.В града и на кьси разтояния проблема го няма.Средно долятото от мен количество вода след прегряването е около 2-2.5 л.Може ли някой да даде разумно решение на проблема ми,или да престьпвам кьм повторно сваляне на главата с подозрение че някьде слабо продухва от цилиндрите в охладителната система като сьздава свьх-налягане и прелива от разширителния сьд .Ще добавя,че като истине изцяло,си смуква обратно от компесаторния сьд течноста и нивото е под капачката без загуби,ако не е прегряла преди товаТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение+ - 40 километра в час е напора на вьздуха предизвикан от виското.Над тая скорост вьздушната струя си охлажда достатьчно.С 2 думи и виско да няма след 40 километра в час е все тая,а колата хвьрля загрява на обороти и на скорост та няма да е виското.
За мен това е радиатор - напьваш го повече и грее повече ако да го духавьздуха.Още повече,че ведньж го е играла тоя номер - няма как втората глава да прави сьщото като пьрвата,трябва да си ебати карька.
Свали си радиагота,шибни му конска доза Калгон и го остави да преспи една вечер.На сутринта го гушни и тропни с него една рьченица промий го и виж какво ще покаже.
Трябва да си сигурен обаче,че не си я прегрял пак.Послушай колегата с теста за газове в охладителната уредба и след това рьченицата.ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
как и каде се прави тест за газове в антифпиза.?Много благодаря за отговорите.Оказа се,че в сервиза са залепили стария радиатор/не е нов/-БГ какво да правиш.Блока за сьжаление не са мерили за кривина
.На колко Кн -метра стягате главата?Те са в стиягали по схемата-пьрво на 8КН,а след това два пьти на 90градуса.Сега ще я проверяват пак,но бих искал да чуя и други мнения.И каква гарнитура препорачвате-метална или клингиритова.В момента сам с метална най-дебелата.Ще пробвам да обездуша както казвате-доливаики при работещ двигател.
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
Първоначално публикуван от zablio Преглед на мнениекак и каде се прави тест за газове в антифпиза.?Много благодаря за отговорите.Оказа се,че в сервиза са залепили стария радиатор/не е нов/-БГ какво да правиш.Блока за сьжаление не са мерили за кривина
.На колко Кн -метра стягате главата?Те са в стиягали по схемата-пьрво на 8КН,а след това два пьти на 90градуса.Сега ще я проверяват пак,но бих искал да чуя и други мнения.И каква гарнитура препорачвате-метална или клингиритова.В момента сам с метална най-дебелата.Ще пробвам да обездуша както казвате-доливаики при работещ двигател.
За твоя двигател не зная с какво усилие се стягат,но в форума мисля че има писано-търси.
Защо с най-дебелата гарнитура?
И ако има още нещо за казване казвайТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
може и гарнитурата да ти е кофти качество.....,после казваш ,че е най-дебелата? защо не сложи като оригиналния размер? Тойота правят различни размери гарнирури ,в зависимост от допуска на блока и буталата! за 2л-т има 3 размера ,за 80ката 1hd-t мотора са 5 размера.много зависи от качеството на гарнитурата,брал съм сериозни ядове с разни боклуци!
не казвам ,че това ти е проблема,просто споделям опит
а и дето казва колегата ...,да не ти е тежичък крака и да го напъваш много мотора?!
TЛК 80-4.2ТД
ТЛК 73-2.4ТД
...................
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
В сервиза преди да ти залепят радиатора сетиха ли се да го промият?
Често при течащ радиатор пестеливи собственици се опитват да го "поправят" с онези "чудни" добавки за радиатор, които се продават във всеки сервиз и бензиностанция.
По някога се получава, но има и случаи, при които резултата е запушен радиатор и затова обикновено се прави промивка преди да се залепи теча.
Като обезвъздушиш системата провери дали имаш част от радиатора която е студена при загрял мотор.[COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
[/COLOR]
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
Както писа колегата в горния пост, ако има кривина на блока, което е доста често срещано при този двигател, упражнението със сваляне и качване на главата ще ти стане като " отчте наш" и в крайна сметка докато не се шлайфа блока няма да с оправи!! Дано да греша!!! Дано е нещо друго!! Надявам се да оправиш този проблем възможно най безболезнено!! Успех!!
Относно виското, мойто не работи като хората но и не загрява, поне сега. Но си поръчах друго!! С това шега не бива!!Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
Колега първо провери как стоят нещата с радиатора.Защото може да е там проблема.Преди няколко дена имаше такъв случаи.Колега купува колата от София със сменена гарнитура е сервиз на toyota до Шумен няколко пати хвърля водата.И се почва първо глава после гарнитура после крив блок.След тоста лутане се оказа че,проблема е радиатора
Коментар
-
До: странно загряване на HILUX SURF 2L/двигател/
Първоначално публикуван от zablio Преглед на мнениемоля,кажете каде и как се прави теста за налични газове в антифриза?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар