Говорейки си един ден с наш много добър приятел от дума на дума се заприказвахме кой е най-подходящия автомобил за неговите цели. И така идеята е да може хем да движи комфортно на пътя, да има всички необходими екстри и да дърпа яхтата му от една страна, а от друга да може спокойно да слезе от пътя и да хване гората без никакви притеснения... И същевременно, когато е необходимо автомобилът да може да бъде управляван и от съпругата му. Малко са автомобилите, които биха удовлетворили такъв набор от изисквания. И естествено разговорът се фокусира около Toyota LJ80. Този уникален автомобил е един от най-добрите шедьоври в цялата история на 4х4. Много здрав, невероятно надежден и балансиран. Спомням си определението, което му беше дадено от един сериозен офроудер – автомобил без слабо място! И така решението за модела беше взето бързо, но намирането на такъв автомобила никак не е лесно. Първо собствениците му се разделят с неохота и второ предлагането на пазара е микроскопично, особено пък като търсите нещо по-специално. Но късмет, Тони от Варна реши да си сменя Tojotata-a която при това беше уникална комплектация:









Автоматик, 4.2 литров турбо дизел – т.н. „милионник” – според всички класации най-надеждния дизел правен някога. Плюс всичко това принудителни блокировки и на задния и на предния дифернциал с електрическо задействане. Автомобилът е с автоматична скоростна кутия. За скоростната кутия нашите съветници от сервиза за автоматици Gemini4 заявиха, че е супер здрава и живота и е съизмерим с този на автомобила. И така, понеже нашия приятел е завършен перфекционист ни възложи да приведем автомобилът във вид много по-добър, отколкото е бил при излизане от фабриката. За тази Toyota поръчахме на практика всичко от TJM, с което може да бъде оборудвана. Предна броня, задна броня, стойка за резервна гума, окачване, полиуретанови тампони, управляеми въздушни възглавници и т.н. Можете да видите как изглежда всичко това натоварено от аерогарата...

Първото, с което се започна е окачването разбира се. Toyota-a беше купена с инсталирано окачване OME чиято подмяна е показана на следващите снимки. Новото окачване е TJM с 3” лифт. То беше избрано като компромис между повдигане, ходове на окачването, офроуд възможности, комфорт и стоеж на пътя.













Цялата статия е тук:
http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...?p=72062#72062









Автоматик, 4.2 литров турбо дизел – т.н. „милионник” – според всички класации най-надеждния дизел правен някога. Плюс всичко това принудителни блокировки и на задния и на предния дифернциал с електрическо задействане. Автомобилът е с автоматична скоростна кутия. За скоростната кутия нашите съветници от сервиза за автоматици Gemini4 заявиха, че е супер здрава и живота и е съизмерим с този на автомобила. И така, понеже нашия приятел е завършен перфекционист ни възложи да приведем автомобилът във вид много по-добър, отколкото е бил при излизане от фабриката. За тази Toyota поръчахме на практика всичко от TJM, с което може да бъде оборудвана. Предна броня, задна броня, стойка за резервна гума, окачване, полиуретанови тампони, управляеми въздушни възглавници и т.н. Можете да видите как изглежда всичко това натоварено от аерогарата...

Първото, с което се започна е окачването разбира се. Toyota-a беше купена с инсталирано окачване OME чиято подмяна е показана на следващите снимки. Новото окачване е TJM с 3” лифт. То беше избрано като компромис между повдигане, ходове на окачването, офроуд възможности, комфорт и стоеж на пътя.













Цялата статия е тук:
http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...?p=72062#72062
Коментар