Доста време не бях карал ТЛК-то,понеже ползвах други коли и се оказа,че не желае да запали-акумолаторите се оказаха по-2-3 клетки без вода.След като им долях дестилирана вода от мързел не ги свалих а директно подадох кабелите на токоизправителя към лявата батерия.Както и очаквах-тръгна на 6 ампера заряда-гладни.Следващия ден беше паднал незначително и на по-следващия вече "падна" ампермера на 1,5А.Преместих клемите на другата батерия-1.5А-оказа се,че е заредена-отворих и двете-бълбукат.Въпроса ми е:каква е схената на свързване на батериите,стартера на 24 Волта ли е,понеже има някакъв разпределител с клеми,където отиват изводи от акумолаторите.На Патрула ми К160 е ясно-2 батерии последователно-цялата система е на 24 волта.Благодаря Ви за евентуалните отговори.






Коментар