Обява

Свий
Няма добавени обяви.

1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: 1КZ-Т 3.0TD на 70-ка. Мнения!

    Aми по книга разхода го дават 13л. и нещо на сто,за вода в нафтата-много марки и модели го имат.Доколкото прочетох този двигател продълажава и в Prado,доста години,малко се и модернизира-1 KZ-TE,маи беше.Как е при 3 врати Prado,добри отзови и там маи?

    Коментар


    • #17
      Добре, споделете защо късането на ремъка е бедствие? Офтопик въпрос: Митко, при 1KD-FT какви са последствията?

      Първоначално публикуван от T.T
      ... Турбината е присадена много грамотно, не създава проблеми и не пие масло. Кулера живее високо, в горния край на радиатора, каля се последен и според мен там му е мястото...
      Доколкото знам, ти си си със стандартната турбина. Кулера е присаден, да.

      Първоначално публикуван от T.T
      ... Относно ускорението- с 15" летни гуми потегля с лекота от 2ра и до 60 км/ч се ускорява повече от добре, с гуми за кал 32"
      вече е по-тромава, а с 16" е отчайващо тромава.
      Тодоре, какво значение има гумите дали са на 15 цола или на 16? Или аз нещо не разбрах тук? Не би трябвало с 32" да си тромав... С какви предавателни числа си? Аз съм с 33", с най-бавните дифове (4.88, каквито най-вероятно са и твоите), не много повече коне то теб, но "Тромав" не го познавам... Е, не знам с какво сравняваш все пак...

      Първоначално публикуван от pajeroman Преглед на мнение
      Aми по книга разхода го дават 13л. и нещо на сто,за вода в нафтата-много марки и модели го имат.Доколкото прочетох този двигател продълажава и в Prado,доста години,малко се и модернизира-1 KZ-TE,маи беше.Как е при 3 врати Prado,добри отзови и там маи?
      Да, дефакто продължава и при 9-та серия (90 и 95 съответно къса и дълга база) - или т.нар. Prado. Както писах в началото. Разликата е, че турбината и помпата са с електронно управление (затова е индексът Е накрая).
      Последно редактирано от alex_markov; 18-10-11, 08:29.

      Коментар


      • #18
        До: 1КZ-Т 3.0TD на 70-ка. Мнения!

        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
        Нищо верно в това което си написал
        С горен разпределителен вал OHC Ангренажа ако го скъсаш е бедствие и половина
        e по надолу написах че т`ва е от пръв поглед в сервиза, а и на кой му пука къде е тоя вал Важното наистина е да не научавш къде се намира и да не го виждаш ...

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        А, да, това съм го пропуснал.
        Що бедствие бре, просто сменяш с нов агренажен ремък, само че комплект....с мотора.
        и водача, щото ще се е самоубил от яд.
        Аз моя го смених на другата сутрин след като го купих, па те каквото искат да ме съветват по сервизите
        Разхода наистина е 13, но си заслужава

        Коментар


        • #19
          До: 1КZ-Т 3.0TD на 70-ка. Мнения!

          Висок е тоя разход 13/100. Аз карах 4Рънър със същият двигател 1KZ-T. Много пъти съм го засичал и ми гореше средно 10/100. Но го карах само с хубава нафта, а не с обикновена. По черно на 4х4 и на бавни сигурно дига разхода до 13/100, но средно е много.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #20
            До: 1КZ-Т 3.0TD на 70-ка. Мнения!

            Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
            Висок е тоя разход 13/100. Аз карах 4Рънър със същият двигател 1KZ-T. Много пъти съм го засичал и ми гореше средно 10/100. Но го карах само с хубава нафта, а не с обикновена. По черно на 4х4 и на бавни сигурно дига разхода до 13/100, но средно е много.
            Зависи. По големите гуми дигат с 1-2 литра. Като сложиш багажник на покрива и повечко багаж, и ето ти ги 13 литра.

            Коментар


            • #21
              До: 1КZ-Т 3.0TD на 70-ка. Мнения!

              Е аз карах със стандартните за модела 255/70/15, а зимата карах с 235/75/15.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #22
                От: 1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                Имам малко снимки от 1KZTE, които вместо да стоят, по добре да онагледяват двигателя в тази тема (червените стрелки в случая не са важни):
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  От: 1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                  Аз съм един от най големите фенове на 1КZ,не само зщото притежавам подобен,доста търсехме докато го открием,бяха една камара пари и сега не са евтини,на мене ми дава разход на асвалта с 32 инча гуми,10 литра,голям плюс е за хард експлоатация,да бъде с механичното ГНП,няма проблемна електроника,и може да си го ползваш за подводница,задължително му се слага кулер,за да повишиш мощността и да понижиш вероятността от прегряване,сравнително лесно се ъпгрейтва за да се извлече от него максимума кончета,гледам че има направени до 200 коня,тва е мотора с най голям въртящ момент при 4 цилиндровите дизели от по стара генерация,лесно обслужваем е,и е доказан като един от най удачните мотори в офроуд средите.
                  LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                  Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                  Коментар


                  • #24
                    От: 1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                    Колега belata,

                    Моля те да споделиш малко от опита си с интеркулера на 1KZ-T. От какво е присаден, къде е присаден, настройки на ГНП правени ли са и какви са настройките, които ти си правил.
                    Промени ли се разхода на колата на Белата след присаждане на кулера.
                    Иначе и на мен много ми харесва 1KZ-T, само малко шумен ми идва на мен, но 4 цилиндъра 3000 сс няма как да е тих май.

                    Коментар


                    • #25
                      От: 1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                      Първоначално публикуван от batbobo Преглед на мнение
                      Колега belata,

                      Моля те да споделиш малко от опита си с интеркулера на 1KZ-T. От какво е присаден, къде е присаден, настройки на ГНП правени ли са и какви са настройките, които ти си правил.
                      Промени ли се разхода на колата на Белата след присаждане на кулера.
                      Иначе и на мен много ми харесва 1KZ-T, само малко шумен ми идва на мен, но 4 цилиндъра 3000 сс няма как да е тих май.
                      Кулера ми е "Кит" изчислен за 1KZ-T,включва и муфа за завъртане на посоката на маркуча,принципно увеличава мощността като вкарва охладен въздух,вероятно намаля и разхода,но в моя случай ГНП-то малко е отворено,може и още де,но засега ме устройва,добре е да се настрои помпата след присаждане на кулер,не трябва да е прекомерно голям кулера,за да се избегне турбо-лаг.
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #26
                        От: 1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                        Кулера ми е "Кит" изчислен за 1KZ-T,включва и муфа за завъртане на посоката на маркуча...
                        Тоест аз не разбрах - "кит-а" е готов или е правен?
                        Към batbobo: Събин си беше купувал готов кит за този двигател и резултата с него беше много приятен. Ако искаш да го питам, ако искаш го питай ти, на лични примерно.

                        Коментар


                        • #27
                          От: 1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Тоест аз не разбрах - "кит-а" е готов или е правен?
                          Към batbobo: Събин си беше купувал готов кит за този двигател и резултата с него беше много приятен. Ако искаш да го питам, ако искаш го питай ти, на лични примерно.
                          Яро, ако имаш възможност напиши отговорът тук. И аз имам интерес,предполагам и други колеги ще проявят интерес.
                          И по темата,аз имах 2-ра генерация с 1KZ-t,сега имам 3-та генерация със същият двигател.Понеже аз лягам под джипките си,намирам голяма разлика от 2-ра и 3-та генерация.
                          При трета генерация радиатора е доста по голям,датчика за температурата е различен,както и уреда на таблото показващ температурата!
                          Какво ми направи впечатление,при 2-ра генерация уреда скача в червеното когато вече закипи охладителната течност,а при 3-та при малка промяна на температурата веднага ти мърда стрелката на горе.(По принцип прегряването идва от така наречените виско-муфи или "силиконови муфи" които сработват перката при повишаване на температурата)
                          Двигателя,може да се ъпгрейтва много лесно както е написал Илиян. Наскоро взехме една 90-ка със същият двигател,разликата е,че помпата е електронна и от там конете мисля,че са 130 за разлика от механичната където са 125-127 к.с.
                          За двигател ми направи впечатление,че е доста динамичен за дизел с тези коне! Разхода ми е 11-12 градско (лятото),извънградско съм го свалял до 8/100 при 90км/ч.За 90-ката е по голям,все пак там има и междинен диференциал и натоварването е друго.
                          Последно редактирано от Marin Stoyanov; 18-10-11, 18:04.
                          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                          Коментар


                          • #28
                            От: 1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                            Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                            Яро, ако имаш възможност напиши отговорът тук. И аз имам интерес,предполагам и други колеги ще проявят интерес...
                            Разбира се, помня, че беше 1000/ 1000+ евро.

                            Коментар


                            • #29
                              От: 1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Разбира се, помня, че беше 1000/ 1000+ евро.
                              То цял мотор 1КZ-Т може да се купи за тези пари! По-скоро бих заложил на твоята схема с кулера от БМВ.....

                              Аз имам ето това за помпата на 1KZ-TE
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:pumpadjustmentju4.jpg
Прегледи:2
Размер:69.3 КБ
ID:5312150

                              Коментар


                              • #30
                                От: 1КZ-Т 3.0TD. Мнения!

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                Тоест аз не разбрах - "кит-а" е готов или е правен?
                                Към batbobo: Събин си беше купувал готов кит за този двигател и резултата с него беше много приятен. Ако искаш да го питам, ако искаш го питай ти, на лични примерно.
                                Моя е купешки,не е правен,поръчан е за модела от сайт за тунинги,от предния собственик,монтиран е на "Острова" преди да стана аз притежател на джипа,чувал съм че от БМВ X5 също биле много удачни .
                                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X