До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.
Здравейте приятели!
До bodevb: докарали машината? Навит ли си да опитаме да си направим фен-клуб: идеята е не просто да си трошим времето (то е кът за всички
), а да коментираме състоянието на машините и евентуално да си нарим някой сервиз дето МОГАТ.
Щото аз имам MANUAL GUADE и понеже един "разбирач" натика 4 диска едновременно в СД-то и се наложи да го свалям - направо ми причерня от разни "профита" по сервизите (или по-скора: ог стратегиите за разглобяване на СД-то от таблото) - та накрая си го разглобих сам и реших проблема.
Така може би с по-леките травми (и без СД-то машината си върви), но както се каза в един форум "..всяка кола рано или късно става Опел..." и тогава се налагат гаражните изпълнения.
Та с две думи - да нарочим автосервиз, дето собственика има желание и възможност да се запознае с техническата литература по въпросите на FJ и тогава да "интервенира" с гайечните ключове...
То по гумаджийниците се налага да обясняваш, че за манипулации по задните колела, крика се подпира на задния мост, к`во остава за нещо по-сериозно (не-дай-си Боже!!!).
Апропо - СД-то е китайско..
, масления филтър е Тайвански..
още какви ли чуждоземни изненади има по тази машина
? Кой знае?!?...
Здравейте приятели!
До bodevb: докарали машината? Навит ли си да опитаме да си направим фен-клуб: идеята е не просто да си трошим времето (то е кът за всички

Щото аз имам MANUAL GUADE и понеже един "разбирач" натика 4 диска едновременно в СД-то и се наложи да го свалям - направо ми причерня от разни "профита" по сервизите (или по-скора: ог стратегиите за разглобяване на СД-то от таблото) - та накрая си го разглобих сам и реших проблема.
Така може би с по-леките травми (и без СД-то машината си върви), но както се каза в един форум "..всяка кола рано или късно става Опел..." и тогава се налагат гаражните изпълнения.
Та с две думи - да нарочим автосервиз, дето собственика има желание и възможност да се запознае с техническата литература по въпросите на FJ и тогава да "интервенира" с гайечните ключове...
То по гумаджийниците се налага да обясняваш, че за манипулации по задните колела, крика се подпира на задния мост, к`во остава за нещо по-сериозно (не-дай-си Боже!!!).
Апропо - СД-то е китайско..




Коментар