Обява

Свий
Няма добавени обяви.

FJ Cruiser - впечатления след покупка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

    Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
    Боги,как става тоя номер с гасненето при автомата,не си ли дърпаш малко от ръчната газ като качваш барчинкине?Аз съм нямал такъв проблем досега,но съм пробвал предимно на сняг и сцеплението явно не е достатъчно да загаси мотора.Все пак съм ловецо-рибар и "разходките" ми не са от най-тежките.Only the Best is good enough.
    Става само на сухо. Като пробуксува по нанагорнището и я пуснеш назад без спирачка.
    Не се случва винаги, но два три пъти успях да го загася.
    Ще ти покажа на 80-ката.

    Коментар


    • #47
      До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

      абе знаете ли, (сега се сещам) преди месец - два напипахме един такъв FJ с другарчетата. 4 литра Бензин с Ръчка. Съответно веднага го наредихме до моя рънер на един заснежен баир за тест. Имаше около 20 см. сняг неутъпкан и сравнително добър наклон. Тая машинка като и настъпих педала излетя първоначално и след 10-20 метра почна да намалява и замериса на феродо вътре. Рънерчето изкара още 5 метра и то спря. Явно не им се нрави това натоварване и прекратихме моментално заиграването , за да не тормозим на човека колата. Отпред е съобразено за едри хора определено. Ама само при опита да се напъхаш на задната седалка (с тая измислена врата) ти става ясно че не е много домислена. Всъщност въобще може да не е мислена за повече от 2 човека.
      Другото което ме изуми е как може на кола дето струва 100 к лева да сложиш честачки които ми заприличаха на ЗАЗ-ови .

      Коментар


      • #48
        До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

        Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
        Другото което ме изуми е как може на кола дето струва 100 к лева да сложиш честачки които ми заприличаха на ЗАЗ-ови .
        Не само чистачките. И много други неща и приличат на ЗАЗ-кови. Или по-точно УАЗкови. Това все пак е Японската концепция за високо проходим автомобил. Алтернатива на Дифендър, УАЗ, Вранглер, Хамър Н3 и т.н. Никакъв лукс не се търси там. Арматурното табло задължително е от евтини пластмаси. Затова и цената е доста под 100 000лв

        Коментар


        • #49
          До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

          Да може и така да е. Пък ние сме си я обявили за лукс и гъзария, а то си е чист Дръгел от "висок" клас. Беше ме страх да го кажа, да не ме почнете и в тая тема .
          Цената все още и е м/у 50 и 80 лв. Не е без пари хич тая "уазка". Пък и да я приведеш в нормална окомплектовка поне малко ще ти трябват допълнителни жълтици
          Последно редактирано от bliss-stick; 12-01-09, 21:14.

          Коментар


          • #50
            До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

            Съгласен!
            Определено пласмасарията е от евтините, но за калотията у нас си е екстра - една бърсалка и напред... Това в "+".
            Не ми е ясно колко ще държат преди да се разтрошат - това евентуално в "-"...
            Колкото да феродото на съединителя - паля го повсеместно. Мму!
            МАШИНИТЕ са за да СЛУЖАТ на ХОРАТА
            [I][SIZE=1](т`ва нещо от законите на роботиката...)[/SIZE][/I]

            Коментар


            • #51
              До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
              Ръчна газ?
              Какво ненормално виждаш бе Джами??Има си ръчна газ и ТЛК-то(има си и круиз контрол ама не става за лов)и Патрула.

              Коментар


              • #52
                До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                Какво ненормално виждаш бе Джами??Има си ръчна газ и ТЛК-то(има си и круиз контрол ама не става за лов)и Патрула.
                Джами незнам кой е. Ако имаш предвид мен, ръчн газ имат моята и твоята. Инжекционите нямат.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #53
                  До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  Джами незнам кой е. Ако имаш предвид мен, ръчн газ имат моята и твоята. Инжекционите нямат.
                  Вярно,Джамбазе,забравих,че е 4л бензин.А и на Богданов е ВЕ-8 бензин.Какво да правиш,склероза.

                  Коментар


                  • #54
                    До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Не само чистачките. И много други неща и приличат на ЗАЗ-кови. Или по-точно УАЗкови. Това все пак е Японската концепция за високо проходим автомобил. Алтернатива на Дифендър, УАЗ, Вранглер, Хамър Н3 и т.н. Никакъв лукс не се търси там. Арматурното табло задължително е от евтини пластмаси. Затова и цената е доста под 100 000лв
                    днес сменях фаровете на колата заради технотест и единствените които паснаха бяха от УАЗ

                    Коментар


                    • #55
                      До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                      абе какво им е различно на Американските фарове ? за задните светлини горе долу ми е ясно, ама за фаровете Не

                      Коментар


                      • #56
                        До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                        нямат така нареченото евро петно, т.е. не осветяват и част от банкета...

                        Коментар


                        • #57
                          До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                          Здравейте,

                          искам само да вметна някои "уточнения", че като четох в някои от
                          коментарите имаше недообмислени изказвания.

                          Първо имаше изказване, че като тръгнеш към дерето и ти е изгаснал
                          двигателя, няма да мислиш за палене на двигателя. Е, това вече не
                          го разбирам. Друго изказване в отговорно на предното беше, че като
                          тръгне да се пързаля към дерето натискаш спирачката. Добре ама
                          нали е хлъзгаво. Каква спирачка, като щом при изгасен двигател е
                          тръгнала колата надолу? Нали ще зацепят гумите и пак си шейна.

                          Първото нещо е като ти изгасне двигателя и тръгнеш да се пързаляш
                          е да запалиш на скорост. Ако се пръзаляш назад, вкраваш задна и
                          пускаш съединителя. Така ще използваш двигателя като спирачка и
                          ще имаш по-голям контрол върху колата. Един колега беше споменал,
                          че нямаш серво, което си е вярно и това е най-малката причина да
                          запалиш двигателя.

                          Автоматик се гаси. Това го разбрахме. Вече обяних как се процедира
                          с ръчка. С автомат нямам личен опит, но си мисля, че много бързо
                          трябва да вкараш N, да запалиш и веднага R. Така да използваш
                          двигателя за спирачка, ако се спускаш назад. Основно правило е, пак
                          повтарям, да не се натиска спирачката на хлъзгав терен.

                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #58
                            До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                            Първоначално публикуван от mrmrmr Преглед на мнение

                            Автоматик се гаси. Това го разбрахме. Вече обяних как се процедира
                            с ръчка. С автомат нямам личен опит, но си мисля, че много бързо
                            трябва да вкараш N, да запалиш и веднага R. Така да използваш
                            двигателя за спирачка, ако се спускаш назад. Основно правило е, пак
                            повтарям, да не се натиска спирачката на хлъзгав терен.

                            Поздрави!


                            Добре.
                            Това всичкото трябва да се случи за секунда две.
                            Ти пали двигателя и ръчкай скоростите,
                            аз ще натисна спирачката и ще въртя волана.
                            Да видим кой ще се спре в дървото и кой преди това.
                            Когато джипа започне да се свлича назад, най-важното нещо е да не му позволиш да застане напреко на склона,
                            щото следват кълбета.
                            Последно редактирано от kinex; 13-01-09, 19:50.

                            Коментар


                            • #59
                              До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                              Първоначално публикуван от mrmrmr Преглед на мнение
                              Автоматик се гаси. Това го разбрахме. Вече обяних как се процедира
                              с ръчка. С автомат нямам личен опит, но си мисля, че много бързо
                              трябва да вкараш N, да запалиш и веднага R. Така да използваш
                              двигателя за спирачка, ако се спускаш назад. Основно правило е, пак
                              повтарям, да не се натиска спирачката на хлъзгав терен.

                              Поздрави!
                              Много лесно теоретически. Малко по-различно на практика....А знаеш ли че в подобна ситуация докато запалиш ДВГ-то с АКПП, гумите вече са на валяци от кал? Без да си докоснал спирачка. Да не говорим за факта, че за да преместиш селектора на АКПП от една позиция в друга пак трябва да натиснеш спирачка?

                              Наистина по-добре да натрупаш малко опит с различни видове скоростни кутии, преди да си даваш мнение.
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар


                              • #60
                                До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                                Първоначално публикуван от mrmrmr Преглед на мнение
                                Здравейте,

                                искам само да вметна някои "уточнения", че като четох в някои от
                                коментарите имаше недообмислени изказвания.

                                Първо имаше изказване, че като тръгнеш към дерето и ти е изгаснал
                                двигателя, няма да мислиш за палене на двигателя. Е, това вече не
                                го разбирам. Друго изказване в отговорно на предното беше, че като
                                тръгне да се пързаля към дерето натискаш спирачката. Добре ама
                                нали е хлъзгаво. Каква спирачка, като щом при изгасен двигател е
                                тръгнала колата надолу? Нали ще зацепят гумите и пак си шейна.

                                Първото нещо е като ти изгасне двигателя и тръгнеш да се пързаляш
                                е да запалиш на скорост. Ако се пръзаляш назад, вкраваш задна и
                                пускаш съединителя. Така ще използваш двигателя като спирачка и
                                ще имаш по-голям контрол върху колата. Един колега беше споменал,
                                че нямаш серво, което си е вярно и това е най-малката причина да
                                запалиш двигателя.

                                Автоматик се гаси. Това го разбрахме. Вече обяних как се процедира
                                с ръчка. С автомат нямам личен опит, но си мисля, че много бързо
                                трябва да вкараш N, да запалиш и веднага R. Така да използваш
                                двигателя за спирачка, ако се спускаш назад. Основно правило е, пак
                                повтарям, да не се натиска спирачката на хлъзгав терен.

                                Поздрави!
                                Не само пред компа,ами вземи го пробвай пък тогава ще видим.
                                Да не се разтрепериш на някое наклонче от 45 градуса,че има и по страшни.Пък и ако решиш да палиш загасналия двигател малиййййййй............
                                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X