Имам електонно блокируем диференциал, на който по несъществени причини трябваше да му се смени маслото...
И един известен майстор ми го смени, НО МИ НАЛЯ МАСЛО CASTROL SAF-XO 75W90, което е пак за диференциали, но за такива без блокировка! А моето трябвало да е 75W140!
И си ме изпрати...
И точно след 120 км. ДИФЕРЕНЦИАЛА МИ БЛОКИРА!!!
Може и по-рано да е станало, но аз карах само направо и нямах възможност да разбера какво е станало. Разбрах като спрях на бензиностанцията и се опитах да направя завой - УЖАС! Дифа ми се беше заключил и все едно че го нямаше - при завой гумите се плъзгат и всичко трещи... И спрях...
Та въпроса е:
Ако сменя сега маслото с правилното - ИМА ЛИ ШАНС ДА СЕ ОПРАВИ ДИФА И ДА СИ ГО КАРАМ ???
Макар и временно...
И един известен майстор ми го смени, НО МИ НАЛЯ МАСЛО CASTROL SAF-XO 75W90, което е пак за диференциали, но за такива без блокировка! А моето трябвало да е 75W140!
И си ме изпрати...
И точно след 120 км. ДИФЕРЕНЦИАЛА МИ БЛОКИРА!!!
Може и по-рано да е станало, но аз карах само направо и нямах възможност да разбера какво е станало. Разбрах като спрях на бензиностанцията и се опитах да направя завой - УЖАС! Дифа ми се беше заключил и все едно че го нямаше - при завой гумите се плъзгат и всичко трещи... И спрях...
Та въпроса е:
Ако сменя сега маслото с правилното - ИМА ЛИ ШАНС ДА СЕ ОПРАВИ ДИФА И ДА СИ ГО КАРАМ ???
Макар и временно...
Коментар