Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4 runner-заден мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: 4 runner-заден мост

    а маслото коя марка е и къде се продава щото ме гледат като изкопаемо навсякъде... почвам да се изнервям.
    в ТМ ауто ми извадиха някво 80/90 за ЛСД... ма май не става

    Коментар


    • #17
      До: 4 runner-заден мост

      На ВР има.И на Кастрол...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        До: 4 runner-заден мост

        тво го разбрах ма се оказаха доста кът.
        в петък по обяд се оказа че имам доста добри позиции в TМ Ауто и каляската беше приета радушно веднага. Ровиха гледаха сравняваха и се оказа че съм бе ЛСД ... ха сега де излезе, ми масло 80/90 и тва е.
        Защо обаче след съвета да вдигна колелата във въздуха и да ги завъртя и съответно се завъртяха в една посока, тези хора ми казват че нямам ЛСД !!! кажете кво ще имам ???. Факт е че след подмяната на маслото изчезна проблема. Имам чувстовото че пак позадържа малко ма може и да си втълпявам. Какви са вариантите, след като в сервиза казват че нямам ЛСД пък тя си върти колелата в една посока като я вдигнеш ?

        Коментар


        • #19
          До: 4 runner-заден мост

          Ми,отиди в сервиза и им кажи че са тъпаци.И за да им докажеш,пред тях вдигни колата на подемник(предполага се че поне това има)и завърти едното задно колело.После ги питай дали не си за ремонт нещо,щото,виждате ли,се въртят в една посока...(тука следва звучна каруцарска псувня)
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            До: 4 runner-заден мост

            Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
            тво го разбрах ма се оказаха доста кът.
            в петък по обяд се оказа че имам доста добри позиции в TМ Ауто и каляската беше приета радушно веднага. Ровиха гледаха сравняваха и се оказа че съм бе ЛСД ... ха сега де излезе, ми масло 80/90 и тва е.
            Защо обаче след съвета да вдигна колелата във въздуха и да ги завъртя и съответно се завъртяха в една посока, тези хора ми казват че нямам ЛСД !!! кажете кво ще имам ???. Факт е че след подмяната на маслото изчезна проблема. Имам чувстовото че пак позадържа малко ма може и да си втълпявам. Какви са вариантите, след като в сервиза казват че нямам ЛСД пък тя си върти колелата в една посока като я вдигнеш ?
            Погледни си дифа, трябва да има едно 3-буквено означение на него. Препиши го и го пусни в гугъла (примерно 4 runer BLC) все ще ти изкара няколко сайта със справочни данни за твоя модел и ще разбереш дали има ЛСД.

            Много лесно се прави тест върху валовете за тестване на спирачките в сервиза, но не са се сетили за това... Става и като окопаеш задните колела в кал и наблюдаваш дали само едното върти или и 2те се въртят макар и с различна скорост. Този тест обаче може да ти позагрее муфата на ЛСДто така че гледай да не е много продължителен. Точно по тази причина хората които карат много километри по кал или сняг предпочитат да имат 'старомоден' блокаж на дифа отколкото 'модерен' ЛСД.
            [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
            [/COLOR]

            Коментар


            • #21
              До: 4 runner-заден мост

              Първоначално публикуван от allfriends Преглед на мнение
              Погледни си дифа, трябва да има едно 3-буквено означение на него. Препиши го и го пусни в гугъла (примерно 4 runer BLC) все ще ти изкара няколко сайта със справочни данни за твоя модел и ще разбереш дали има ЛСД.

              Много лесно се прави тест върху валовете за тестване на спирачките в сервиза, но не са се сетили за това... Става и като окопаеш задните колела в кал и наблюдаваш дали само едното върти или и 2те се въртят макар и с различна скорост. Този тест обаче може да ти позагрее муфата на ЛСДто така че гледай да не е много продължителен. Точно по тази причина хората които карат много километри по кал или сняг предпочитат да имат 'старомоден' блокаж на дифа отколкото 'модерен' ЛСД.
              То там няма муфа.Има фрикционни дискове...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #22
                До: 4 runner-заден мост

                Първоначално публикуван от allfriends Преглед на мнение
                Точно по тази причина хората които карат много километри по кал или сняг предпочитат да имат 'старомоден' блокаж на дифа отколкото 'модерен' ЛСД.
                Ммдааа .... Аз си карам возилото (вече 150 000 км) САМО по асфалт ..... има ли сняг или кал ... спирам и чакам да изсъхне ....
                Що бе ... не ми ли вярвате ...
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #23
                  До: 4 runner-заден мост

                  Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                  Ммдааа .... Аз си карам возилото (вече 150 000 км) САМО по асфалт ..... има ли сняг или кал ... спирам и чакам да изсъхне ....
                  Що бе ... не ми ли вярвате ...
                  Да бе да. Аз също предпочитам ЛСД, пред пълен блокаж, въпрос на вкус и на стил на каране е.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #24
                    До: 4 runner-заден мост

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    То там няма муфа.Има фрикционни дискове...
                    Благодаря за уточнението. Точно това имах предвид. Имаше тема за различните видове дифове.

                    Всеки фрикционен елемент може да се прегрее - въпрос на стил на каране.

                    В някакво упътване даже четох че продължително боксуване на кола с ЛСД може да доведе до прегряване на ЛСДто и при наистина талантлив водач до сриване на Дифа.

                    В 1 австралийски форум мненията бяха от сорта: ЛСД=паркетник; Блокаж=Истински Офроудър. Те нямат много сняг, но пък кал си имат достатъчно.

                    Това се отнася за екстремни условия на каране и то много километри. За разумен водач и не особено натоварващи офроуд разходки ЛСДто си е ОК.
                    [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                    [/COLOR]

                    Коментар


                    • #25
                      До: 4 runner-заден мост

                      Извинявам се за въпроса, но ТЛК 120 с какви диференциали е?

                      Като чели мойта няма блокаж на задния или предния диференциал а само на централния.

                      Вместо блокаж има няква форма на ЕСП, като чели при приплъзване се активират спирачките на свободното колело...

                      Карах я в кал и ми се стори доста сериозна джипка, само една лада нива беше успяла да се качи до крайната точка, и водача и доста се опули като ме видя горе!!!
                      Т5
                      Crossrunner

                      Коментар


                      • #26
                        До: 4 runner-заден мост

                        Колега добавка за ЛСД има в Балкан стар марка Мопар -19лв слага се половината опаковка около 60мл за един диф.То си пише на опаковката.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #27
                          До: 4 runner-заден мост

                          аз ходих в тойота и там ми наляха 80-90 няква гад. Всъщност навсякъде излиза този вид масло за нея.Извадиха едни картинки и срявняваха само по кожуха на дифа защото не откриха стикер за ЛСД. Факт е че спря да задържа, засега!!! тва прословутото масло 75-140 ми писна да го търся. В балкан стар попаднах на някъв крайно немотивиран младок и ме прати за гъби. Днес ще ходя да я вдигна да го търся тоя номер на дифа и ще пробвам през него да разбера. Ма най ме изнервя факта че я взимам от сервиза, попрочитам тук разни неща и на другия ден я връщам в сервиза да си доработят или да си оправят простотиите. Понеже съм с транспортна дейност, преди време поради горните причини, си оеднаквих целия автопарк. В случая заложих на Пежо. Сега като скръцне нещо ми е ясно кокво е.
                          Просто се уморих от митове, легенди и предположения. Ще направя всичко възможно да намеря някой запознат добре с тая марка, че ми писна да се тренират и обучават разни хора на нея. А и достатъчно коли си имам на главата че да търча и по нея.

                          ето един интересен линк по темата с дифовете.
                          http://home.4x4wire.com/erik/diffs/
                          и още един
                          http://www.off-road.com/trucks4x4/ar....jsp?id=274535
                          моя е средния вариант. май всъщност на повечето е такъв.
                          Последно редактирано от bliss-stick; 30-10-08, 16:59. Причина: добавяне на линк

                          Коментар


                          • #28
                            До: 4 runner-заден мост

                            Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
                            Просто се уморих от митове, легенди и предположения. Ще направя всичко възможно да намеря някой запознат добре с тая марка, че ми писна да се тренират и обучават разни хора на нея.
                            такааааааа
                            направо незнам да плача или да се смея. След всичките перипетии, мнения от 3 сервиза, включително и този на Тойота, отидох до Радиала под моста чавдар да я измия. Целта ми беше да си я цапам на чисто събота и неделя. после минах и през гумаджиите които са ми приятелчета и помолих да я вдигнат за да открием номера на Диф-а. Докато момчето ровеше съвсем небрежно си сложи работните ракавици и между другото позатърка мърсотията от дифа. А от долу съвсем небрежно в същия стил излезе голям и красив стикер Only LSD.
                            О Глу Пеххххххххх
                            тук излиза и въпросната задача:

                            "Колко магарета е нужно да си сложат работните ръкавици за да се диагностицира правилно една Тойота ? "

                            не се мъчете да смятате
                            отговора най-вероятно е число в период

                            сега пак на наново целия филм. Като ще гледам да и лисна една добавка м/у другото

                            Коментар


                            • #29
                              До: 4 runner-заден мост

                              Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение

                              "Колко магарета е нужно да си сложат работните ръкавици за да се диагностицира правилно една Тойота ? "
                              Само едно!!!!
                              Нужно е да закара каруцата до мивката!
                              Ъъъ и евентуално да може да чете .... после ....
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • #30
                                До: 4 runner-заден мост

                                Е това вече е приказка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X