Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

    Колеги,моля за спешната Ви намеса.
    Харесах една "Тойота" 4-рънър V6-3000сс.НО констатирах следното:
    При движение по равен терен стрелката на водата си стои точно в средета на 90 градуса,когато потеглих по съвсем нормално нагорнище без да напъвам мотора за около 2-3км, стрелката стръгна постепенно нагоре и стигна до червеният сектор,което направо ме уплаши!!!.....При спускане надолу стрелката постепенно падна и си залепна по средата на измервателния уред.Продължавам теста по равното и стрелката стои на 90 градуса?
    Преди да тръгна по баира течноста в радиатора се виждаше и бе покрила "питата",маркучите са си с нормално "надървяване" но след като вдигна градусите и се върнах на равното стиснах водното съединение влизащо в горната част на радиатора и установих,че е меко-все едно току що е запален мотора?Погледнах и антифриза в радиатора и установих,че "питата" се вижда,а в разширителния съд е влезнала водата от радиатора покриваща въпросната пита?
    Какво може да му е на този мотор?Възможно ли е да е прегряван и последващ проблем в някоя от главите?
    Виското му не е в час - върти се на ръка при загрял мотор и особенно при тази температура,която вдигна - дори и за миг не го чух да увлича и свести перката?

  • #2
    До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

    1. Виското
    2. Ремъците на водната помпа да неса хлабави
    3. сложи маркучето от радиятора към разшерителния съд в една бутилка 0,5 с вода и гледай ! Не трабва да излизат мехури !
    4. евентуално термостат , може да не работи или да го няма
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

    Коментар


    • #3
      До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

      Имах тойота 2,5 ТД. Сипах и веднъж алпин дизел от ОМВ - направи ми същия номер - давам газ добе, тръгвам на баир загрява, в момента в който отпусна газта сваляше температурата. Сипах после на лукойл и спря да прави номера. След време реших да си направя експеримент сипах на ОМВ - резултата беше същия. Може да имаш пробелм с горивната смес да обогатява или не знам какво си. Аз не намерих друго разумно обяснение освен че оня дизел просто я корав за моя двигател. Вярно ти си на бензин вероятно караш и на газ. Ако караш на газ помисли си дали не пуска и по малко бензин и да обогатяваш много горивната смес и от там да грее.

      Не съм капацитет просто казвам какво ми се случи и моята гледна точка за проблема.
      Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
      Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
      ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

      Коментар


      • #4
        До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

        А сети ли се да опипаш радиатора дали целия е топъл? И маркуча към термостата също дали е топъл?

        Коментар


        • #5
          До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

          Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
          1. Виското
          2. Ремъците на водната помпа да неса хлабави
          3. сложи маркучето от радиятора към разшерителния съд в една бутилка 0,5 с вода и гледай ! Не трабва да излизат мехури !
          4. евентуално термостат , може да не работи или да го няма
          Ремъците се ОК.
          Пробвах и с бутилка - на ниски обороти няма мехури но когато подам газ се появяват.
          За термостата нямам идея дали работи?Иначе парното си е ОК и ми направи впечатление,че и бързо загрява мотора - значи термоса работи?
          Много ме шашка мисълта за спукана глава???

          Коментар


          • #6
            До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

            Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
            А сети ли се да опипаш радиатора дали целия е топъл? И маркуча към термостата също дали е топъл?
            Братле,на този хибрид даже и термостата не знам къде се намира???То всичкото двигател под капака!!!
            За радиатора - не се сетих да го погаля....

            Коментар


            • #7
              До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

              на радиятора по-трудно ще го усетиш барни двата маркуча към радиятора !
              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

              Коментар


              • #8
                До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

                Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                на радиятора по-трудно ще го усетиш барни двата маркуча към радиятора !
                При загрял мотор и двата са топли?

                Коментар


                • #9
                  До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

                  Помагайте бре...утре или купувам или НЕ!!!На вас разчитам....Цената на виското е 670лв.?????Ами ако не е то,все едно си купувам паметник......
                  Става ли от някойя друга разновидност на "Тойота" - защото на 2.4Д е 140лв...???..

                  Коментар


                  • #10
                    До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

                    Аз мисля така:
                    Заминало е виското.Карана е така.Загряла е на някой баир.Много пъти.Може и да е фърлила някоя гарнитура.Това,което казваш:
                    Пробвах и с бутилка - на ниски обороти няма мехури но когато подам газ се появяват.
                    ме притеснява в случая.
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #11
                      До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

                      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                      Помагайте бре...утре или купувам или НЕ!!!На вас разчитам....Цената на виското е 670лв.?????Ами ако не е то,все едно си купувам паметник......
                      Става ли от някойя друга разновидност на "Тойота" - защото на 2.4Д е 140лв...???..
                      А ел.перките са по 50 лв.
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #12
                        До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

                        Виското е по добро ! На състезателната LC70 2,4 бенз. махнахме виското и сложихме СПАЛ уж по хубаво и почна да грее , после пак си сложихме виското и всичко е ОК !

                        Значи когато не е отворил термостата горния маркуч е топъл а долния студен , когато отвори парят и двата !

                        За виско от друг модел небих рискувал ! Може да бачка на различни температури ......... незнам дали на самото виско няма да пише както на термостатите !
                        А това , че духа в бутилката с вода
                        Пробвай да напълнеш радиятора догоре зада нама въздух в него и така пробвай ! Не трябва да духа
                        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                        Коментар


                        • #13
                          До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

                          Стеф, казваш пъхнал си маркуча в шише и вкарва въздух. А нали преди маркуча, на капачката има клапан, защо отваря?
                          Вкарва въздух, пък не надува системата?
                          Най добре отивай в сервиз и я гледай, както може да е капачка, така може да е и глава.

                          Коментар


                          • #14
                            До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

                            ГлавЪ !!!
                            ако не е главЪ е некоя друга мизерия и то по скъпа. Не знам кой ти я продава ама ... Явно я е изпекъл тая чибурашка и ти си наред да я реставрираш.
                            Щом не си се "свързал духовно" от първия път с МПС-то, пийни една ракия, олаби, изчакай да ти мине треската за купуване и търси друга
                            Последно редактирано от bliss-stick; 09-10-08, 22:52.

                            Коментар


                            • #15
                              До: ТОЙОТА V6 - ПОМОЩ!!!

                              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                              Колеги,моля за спешната Ви намеса.
                              Харесах една "Тойота" 4-рънър V6-3000сс.НО констатирах следното:
                              При движение по равен терен стрелката на водата си стои точно в средета на 90 градуса,когато потеглих по съвсем нормално нагорнище без да напъвам мотора за около 2-3км, стрелката стръгна постепенно нагоре и стигна до червеният сектор,което направо ме уплаши!!!.....При спускане надолу стрелката постепенно падна и си залепна по средата на измервателния уред.Продължавам теста по равното и стрелката стои на 90 градуса?
                              Преди да тръгна по баира течноста в радиатора се виждаше и бе покрила "питата",маркучите са си с нормално "надървяване" но след като вдигна градусите и се върнах на равното стиснах водното съединение влизащо в горната част на радиатора и установих,че е меко-все едно току що е запален мотора?Погледнах и антифриза в радиатора и установих,че "питата" се вижда,а в разширителния съд е влезнала водата от радиатора покриваща въпросната пита?
                              Какво може да му е на този мотор?Възможно ли е да е прегряван и последващ проблем в някоя от главите?
                              Виското му не е в час - върти се на ръка при загрял мотор и особенно при тази температура,която вдигна - дори и за миг не го чух да увлича и свести перката?
                              Здрасти
                              Имам същата тойота със същия двигател годината е 91 .Значи карам я по много стръмен и пресечен черен път натоварена с пясък и чакъл 20 минути точно на първа бавна.Стрелката никога не мърда от средата само по някое време лятото ако е топло и съм отворил прозорците се усеща много топла струя въздух която отива към ръцете на пътуващия от страни.Според мен това е от виско или там както си му викате но никога не вдига над 90 градуса.Имах прегрял пасат голяма мизерия е макар че за него части има и са евтини.С тойота нещата са коренно различни така че внимавай и ходи на сервиз
                              Toyota 4runner
                              3000cc V6

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X