Колеги,моля за спешната Ви намеса.
Харесах една "Тойота" 4-рънър V6-3000сс.НО констатирах следното:
При движение по равен терен стрелката на водата си стои точно в средета на 90 градуса,когато потеглих по съвсем нормално нагорнище без да напъвам мотора за около 2-3км, стрелката стръгна постепенно нагоре и стигна до червеният сектор,което направо ме уплаши!!!.....При спускане надолу стрелката постепенно падна и си залепна по средата на измервателния уред.Продължавам теста по равното и стрелката стои на 90 градуса?
Преди да тръгна по баира течноста в радиатора се виждаше и бе покрила "питата",маркучите са си с нормално "надървяване" но след като вдигна градусите и се върнах на равното стиснах водното съединение влизащо в горната част на радиатора и установих,че е меко-все едно току що е запален мотора?Погледнах и антифриза в радиатора и установих,че "питата" се вижда,а в разширителния съд е влезнала водата от радиатора покриваща въпросната пита?
Какво може да му е на този мотор?Възможно ли е да е прегряван и последващ проблем в някоя от главите?
Виското му не е в час - върти се на ръка при загрял мотор и особенно при тази температура,която вдигна - дори и за миг не го чух да увлича и свести перката?
Харесах една "Тойота" 4-рънър V6-3000сс.НО констатирах следното:
При движение по равен терен стрелката на водата си стои точно в средета на 90 градуса,когато потеглих по съвсем нормално нагорнище без да напъвам мотора за около 2-3км, стрелката стръгна постепенно нагоре и стигна до червеният сектор,което направо ме уплаши!!!.....При спускане надолу стрелката постепенно падна и си залепна по средата на измервателния уред.Продължавам теста по равното и стрелката стои на 90 градуса?
Преди да тръгна по баира течноста в радиатора се виждаше и бе покрила "питата",маркучите са си с нормално "надървяване" но след като вдигна градусите и се върнах на равното стиснах водното съединение влизащо в горната част на радиатора и установих,че е меко-все едно току що е запален мотора?Погледнах и антифриза в радиатора и установих,че "питата" се вижда,а в разширителния съд е влезнала водата от радиатора покриваща въпросната пита?
Какво може да му е на този мотор?Възможно ли е да е прегряван и последващ проблем в някоя от главите?
Виското му не е в час - върти се на ръка при загрял мотор и особенно при тази температура,която вдигна - дори и за миг не го чух да увлича и свести перката?
Коментар