Здравейте
От доста време не се появявах тук но имам сериозен проблем и затова ще питам за решение.Значи като си купих джипа/тойота 4 рънър 3000 кубика бензин в6/ми направи впечатление че понякога като спирам гумите свирят а колата спира доста дълго време.Обаче замисляйки се че е по тежка и това ми се стори напълно нормално.Когато започнаха първите дъждове след летните жеги ходихме до едни села край Клисура и се случи следното.На мостовете на Клисура отбиват пътя със завай на 90 градуса в дясно поради ремонт аз минавам от там на отиване и после на връщане имаше дъжд и мъгла и карам бавно за отбивката.На 20 метра преди отбивката давам спирачка скороста беше 60 или максимум 70 км в час спирачките свирят джипа върви качвам се върху една купчина пръст сложена да блокира пътя и по висока с 20 см от горната точка на фаровете на джипа и се спирам чак като преминах тая купчина.В резултат на това едната гума се измести с 2.5 см назад беше доста кофти удар.Както и да е щетите са оправени като слезнах видях че доста коли са се забивали на това място/за деня съм бил 4ти/ и помислих че или спирачките на едните колела не хващат или от ударите на колите е имало разлян антифриз който в комбинация с дъжда е направил хлъзгаво.Обаче днес отивам на преглед качвам се на валовете за проверка на спирачките и двете задни колела става ясно че изобщо не спират.Веднага отивам на майстор той ми казва-кантара бил ръждясал и клеясал.Искам само да попитам имал ли е някой подобен проблем и как го е решил.Алтернативите са две-едната е да се ремонтира или рециклира но ако това е на близка цена с новия по добре да си го закупя от Англия поне да съм спокоен.Ако някой има коментари и ако може да назове техническото име на тоя кантар за да мога да го потърся в нета ще съм благодарен
От доста време не се появявах тук но имам сериозен проблем и затова ще питам за решение.Значи като си купих джипа/тойота 4 рънър 3000 кубика бензин в6/ми направи впечатление че понякога като спирам гумите свирят а колата спира доста дълго време.Обаче замисляйки се че е по тежка и това ми се стори напълно нормално.Когато започнаха първите дъждове след летните жеги ходихме до едни села край Клисура и се случи следното.На мостовете на Клисура отбиват пътя със завай на 90 градуса в дясно поради ремонт аз минавам от там на отиване и после на връщане имаше дъжд и мъгла и карам бавно за отбивката.На 20 метра преди отбивката давам спирачка скороста беше 60 или максимум 70 км в час спирачките свирят джипа върви качвам се върху една купчина пръст сложена да блокира пътя и по висока с 20 см от горната точка на фаровете на джипа и се спирам чак като преминах тая купчина.В резултат на това едната гума се измести с 2.5 см назад беше доста кофти удар.Както и да е щетите са оправени като слезнах видях че доста коли са се забивали на това място/за деня съм бил 4ти/ и помислих че или спирачките на едните колела не хващат или от ударите на колите е имало разлян антифриз който в комбинация с дъжда е направил хлъзгаво.Обаче днес отивам на преглед качвам се на валовете за проверка на спирачките и двете задни колела става ясно че изобщо не спират.Веднага отивам на майстор той ми казва-кантара бил ръждясал и клеясал.Искам само да попитам имал ли е някой подобен проблем и как го е решил.Алтернативите са две-едната е да се ремонтира или рециклира но ако това е на близка цена с новия по добре да си го закупя от Англия поне да съм спокоен.Ако някой има коментари и ако може да назове техническото име на тоя кантар за да мога да го потърся в нета ще съм благодарен
Коментар