На магистрала стрелката достига почти до средата на скалата,а в гората при средно тежък офроуд,но все пак голямо натоварване,стрелката пада до нулата.Нормално ли е това и ако не е - какъв би могъл да е проблема?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
Свий
X
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
Абе, ако пада до нулата - не е нормално. Може би термостат, който се е скапал и седи постоянно отворен.
Загряването си е ок.
Виж също и дали имаш достатъчно охладителна течност, защото термостатът ти се намира в най- високата точка на системата и при наличие на въздух няма как да функционира.Зима иде
Коментар
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
Първоначално публикуван от huko Преглед на мнениеВиж също и дали имаш достатъчно охладителна течност, защото термостатът ти се намира в най- високата точка на системата и при наличие на въздух няма как да функционира.-------Honda CR-V 128к.с.--------
"Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"
Коментар
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
Първоначално публикуван от madmaximus Преглед на мнениеако охладителната течност е малко и има въздух в системата, двигателя ще загрява бързо, на какъвто и терен да е, и няма да пада температурата.ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
Това е болката на тоя мотор.Той просто не е изчислен от завода.Аз има такава и не мога да се справя с тоя проблем дори и интеркулер са си сложил има малко подобрение
и то само на бързите участъци.
П.П Просто няма отърване от тоя проблем. Ако някои колега е сложил ел перки да сподели как е.
Коментар
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
Първоначално публикуван от <bedniagizmi> Преглед на мнениеТова е болката на тоя мотор.Той просто не е изчислен от завода.Аз има такава и не мога да се справя с тоя проблем дори и интеркулер са си сложил има малко подобрение
и то само на бързите участъци.
П.П Просто няма отърване от тоя проблем. Ако някои колега е сложил ел перки да сподели как е.
Мисля сега като сменям ангренажа да извадя водната помпа да видя дали има перки въобще.
Не мисля, че 2L-T е сбъркано от завода, защото нямаше да го произвеждат толкова време. А компонентите на охладителната система не са много. Виското и термостата съм сменил, остана водна помпа и промиване на радиатора...Зима иде
Коментар
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
Първоначално публикуван от krasi_kros Преглед на мнениеКолегата има предвид да липсва максимум 0,5 литра,и там където се намира термостата ще има въздух-------Honda CR-V 128к.с.--------
"Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"
Коментар
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
И при мене няма проблем 10 години. като я настъпя баба яга с 130-140 леко качва,ама после спада за нула време. При по-тежък офроуд не мърда! мотора 2L-T е безупречен за мене,макар и малко слабичък. Моята е 1989 на 225 000км и е пушка,пали като барут и зиме и лете ,няма никакъв дим и съвсем лек разход на масло ,коъвто мисля е в рамките на допустимото за възраста и пробега и .
Нека колегата прегледа колата по посочените съвети,съмнявам се да има причина за тревога.TЛК 80-4.2ТД
ТЛК 73-2.4ТД
...................
Коментар
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
Първоначално публикуван от zazero Преглед на мнениеНа магистрала стрелката достига почти до средата на скалата,а в гората при средно тежък офроуд,но все пак голямо натоварване,стрелката пада до нулата.Нормално ли е това и ако не е - какъв би могъл да е проблема?
Коментар
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
колеги,занимавам се с автомобили и умея да направя елементарна диагностика на охладителната с-ма.въпроса ми беше дали няма някаква особеност този мотор и заради това да не загрява.всичко е наред по колата и вече се зачудвам дали не е произведена за пустинята(но там пък нощно време е страшен студ...).единствено термостата като че ли е блокирал в полуотворено положение,има нов,но няма време за смяна.скоро ще се разбере дали той е виновен за това или просто колата си е такава.
Коментар
-
До: LJ70 2LT - ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАГРЯВАНЕТО
Първоначално публикуван от reichfurrer Преглед на мнениеА ако се блокира виското няма ли да се реши проблема със загряването поне до някъва степен? Аз на мойта така мисля да сторя, и ще видим к'во ще се получи!
Освен това, постоянното яко въртене на перката май не се отразява добре на водната помпа.
Ако пък се топнеш в по-дълбока вода с постоянно зацепена муфа перката може и да даде фира, а покрай нея - и нещо друго ...Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар