Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HiLux 2LT - бързи и бавни и за какво е малкия лост.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • HiLux 2LT - бързи и бавни и за какво е малкия лост.

    Здравейте колеги,купих Хай Лукс Сърф 93г. 2,4 дизел автоматик с десен волан.Ще го ползавм основно за лов,риболов а бе въобще за моите си болести. От човека които го купих ми обясни някои неща
    но за други ще ви моля за помощ.ще се опитам да кача снимки на различни бутони да ми кажете кой за какво е.И веднага няколко въпроса.
    - Кога се включва 2 и L на скорстите.
    - Кога се използва малкия лост и как става.

    благодаряви предварително.
    Последно редактирано от Yaro; 08-10-10, 10:48.

  • #2
    До: Въпроси за Хай лукс 93

    ето и снимки
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #3
      До: Въпроси за Хай лукс 93

      Лесно е да пуснеш тема и да чакаш на готово Дай си малко зор, порови се, писано е не само в теми за "Тойота"
      Скоростния лост ти позволява да ограничиш до коя предавка да се вклюва. При "D" с повишаване на скоростта се изреждат 1-2-3... предавка ( или както им казваме "скорост") при продължително катерене на баир с товар "мозъка" на кутията може да си избере междинен режим примерно между втора и трета и да ти скъса нервите от превключване, тогава слагаш на "2" и той нагоре не включва. "L" е същото, но само до първа (примерно ако боксуваш). Малкият лост включва така наречените бързи/бавни. Когато си на бързи "Н" това е нормален режим за каране, в някои случаи ти трябва много мощност, при малка скорост (катериш се някъде) тогава се включват така наречените бавни "L". Аз винаги го правя в СПРЯЛО състояние на колата. Не съм дизелджия но "idle up"-а вероятно вдига оборотите на празен ход, а до него е регулатора за твърдостта на амортисьорите (залагам малка боза че не работи) под него червения бутон на кристалната ми сфера не излиза но пак ще се повторя много коли които влизат в Бг. за да нямат дупки по таблото или за да изглеждат с повече екстри ги снабдяват с по-луксозни табла без да са включени всички копчетии
      Хайде със здраве да си я караш
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        До: Въпроси за Хай лукс 93

        Погледни на вътрешния край на един от двата сенника или накъде по таблото или във жапката трябва да има лепенка със инструкций за включване на предавките
        Ето ти и линк да си свалиш упътването :http://safemanuals.com/user-guide-in...0SURF%204WD-_E
        Последно редактирано от joro-g; 11-09-08, 08:36.

        Коментар


        • #5
          До: Въпроси за Хай лукс 93

          Малкото "червеничко" вероятно да е вкл. на блокаж, това поне се пробва лесно Виж за "%" мога само да гадая може и да е "овърдрайв" или някоя "интелигентна" адаптивна кутия с ръчна донастройка Все пак залагам на O/D "овърдрайв" а не на О/О
          Последно редактирано от дядо владо; 11-09-08, 17:50.
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            До: Въпроси за Хай лукс 93

            Владо прав си - (Все пак залагам на O/D "овърдрайв" а не на О/О) така е - какво значи. Поразпитах и ми казаха че се използва при изпреварване и при изкачване на баири да не сменя скоростите или нещо такова - така ли е.

            Коментар


            • #7
              До: Въпроси за Хай лукс 93

              Първоначално публикуван от taseto Преглед на мнение
              Владо прав си - (Все пак залагам на O/D "овърдрайв" а не на О/О) така е - какво значи. Поразпитах и ми казаха че се използва при изпреварване и при изкачване на баири да не сменя скоростите или нещо такова - така ли е.
              Честито за покупката, това е 1 от най-надежните автомобили.

              O/D бутона отрязва 4та предавка като го натиснеш. Ползва се при изкачване, спускане или теглене на ремарке, когато искаш принудително да слезеш от 4та на 3та.

              Червения бутон на снимката е за допълнителния фар за мъгла отзад. В Англия се изисква, а моделите внесени от Япония като твоята и моята го нямат фабрично.

              ЕТС бутона е за спортно каране. Сменя предавките при по-високи обороти и така ускоряваш по-бързо, но и разхода се качва.

              Предния мост го включвай 1-2 пъти в месеца да се омаслява. Карай с включен преден мост само по хлъзгава повърхност (кал, трева, сняг...) колата няма междинен диференциал и ако караш 4х4 на сух асфалт претоварваш раздатката.

              Направил си добър избор няма да се разочароваш. Аз само си мисля да сменя моята 2.4 със следващия модел 3.0 ама и това ще стане някой ден.
              [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
              [/COLOR]

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X