браво, браво
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Toyota FJ70
Свий
X
-
ха-ха! кой ще хвърли толкова пари и мерак, та да троши после по състезания!?Първоначално публикуван от Явор(dorzi)Като не организирате състезания поне ще участвате ли?
...иначе за какво ще е този труд и пари!!!
а точно такова изпълнение в Европа сигурно няма и 50 екземпляра... това си е "колекционерска" колапомогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ха-ха! кой ще хвърли толкова пари и мерак, та да троши после по състезания!?Първоначално публикуван от Явор(dorzi)Като не организирате състезания поне ще участвате ли?
...иначе за какво ще е този труд и пари!!!
а точно такова изпълнение в Европа сигурно няма и 50 екземпляра... това си е "колекционерска" кола
Коя година е, ако не е тайна и защо са толкова редки?
/Тедо не визираш ,че са редки щото е бензин ,нали/B+
Коментар
-
докарана е от Африка... в Европа точно такива не са продавани /доколкото знам/...Първоначално публикуван от vokelКоя година е, ако не е тайна и защо са толкова редки?
/Тедо не визираш ,че са редки щото е бензин ,нали/помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Организирахме състезания само с цел популяризация на офроуда. Нито аз нито Брат ми бихме участвали в състезание. В състезанията от типа, който се е наложил автомобилите много бързо се амортизират и е съвсем безсмислено да се инвестират толкова време и усилия колкото смятаме. Но от друга страна има достатъчно места, където един добре подготвен автомобил е нужен. Темата е безкрайна...Като не организирате състезания поне ще участвате ли?
...иначе за какво ще е този труд и пари!!!
Прав е Тедо, автомобила си е колекционерски и наистина е уникален. Първо, защото т.н. heavy duty комплектация е предназначена за Африка, Близкия изток и Австралия. Официално модела никога не е продаван в Европа. Основната причина е, че тук на никой не му е необходим толкова свръх здрав автомобил (което е от една страна предимство, от друга недостатък – цена, тегло, разход и т.н). Общо взето това е най-здравия модел на Toyota правен някога. Окачването и мостовете са на практика неубиваеми както казват запознатите. Предполагам забелязахте размера на диференциалите. Имайте в предвид че такъв е задния мост на Toyota 80 която определено е много по-тежка, представете си какъв ще му е живота на тази Toyota. Освен това особен отличителен елемент е ресьорното окачване и отзад и отпред - нещо крайно екзотично за нашия регион. Така се правят само автомобили, за които най-важното е да оцелеят при всякакви условия и натоварване. Този двигател от 4л бензин се среща, но не много често. И той е уникално здрав и дълговечен. Блока му е чугунен и няма нито ремък нито дори верига, разпределителния вал се върти от зъбна предавка. Здрав и вечен двигател от една страна, много мощен и със страхотен въртящ момент, за разхода на гориво обаче няма да говорим. А като цяло съвкупността от всички тези неща на едно място е наистина уникална и това беше една от сериозните причини да купим автомобила... А по въпроса колко такива автомобили в Европа има не съм наясно, но този е първия, който виждам, специално потърсих навсякъде, където се сетих, нито една бройка не видях. И за разлика от другите модели, за които има какви ли не обяви и оферти за този няма почти нищо... В малкото информация която намерих това което задължително се споменаваше от всеки е че автомобила няма равен като здравина и дълговечност...Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/докарана е от Африка... в Европа точно такива не са продавани /доколкото знам/...Първоначално публикуван от vokelКоя година е, ако не е тайна и защо са толкова редки?
/Тедо не визираш ,че са редки щото е бензин ,нали/
Коментар
-
Г-то няма подобен модел /голяма кубатура с малка литрова мощност/... те обаче са по-добри за състезателни "резачки"Първоначално публикуван от Софианитка
хората във форума
раждат Г-та други багерчета, а Вие сте открили пепеляшка
всеки си знае колко работа , желлание и нерви му коства
успех
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
честито и от мене, със здраве и дъъълго да се кара. вечен автомобил. по - правилният избор.
мойта книга казва следното по въпроса за двигателите:
3F - карбуратор - 155hp/4000 об; 219 ft/lb - 3000 об
3F- EFI- 155 hp/4200 об; 220 ft/lb - 2200 обStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Честито и от мен.
Това наистина е класика(говоря за двигателя-3F)
Преди нова година имаше обява за продажба на FJ62 със същия двигател. Просто не устоях и я купих,особено като чух как работи мотора.
Работила е само на газ две години.Горивната система беше в окаяно състояние....... е от там запчнах:
-махнах газовата инсталация
-въстанових всичко по горивната система(бензин)
Иначе няма никакъ външен вид.Смятам и аз да поработя по
нея.
p.s.Разбрах от колегите с ячпонски авточасти че търсите термостат.Не се хабете,от ЗИЛ 130 е същия.Мисля че и в някои УАЗ-ки е такъв.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


Коментар