привет,
потърсих доста , но не видях подобен проблем , та накратко :
- модела е 93та година, дойде от Италия с газов инжекцион
- 190 000км има навъртяни, около 50к са на газ
- радиатора беше целия на малки дупки , запушван с .... кал ! Сменихме го , преди това загря 3-4 пъти над 100гр
- СЕГА около 15дни след ремонта мотора губи антифриз , половин литър на 1000км приблизително .
- няма видими течове, при здраво форсиране изпушва бяло...
- идва въпроса - гарнитура или глава и то от коя страна ....
Имате ли предложения за сервиз , майстор... всичко свързано с подобен ремонт ще е от полза . Машината е в София , но ако трябва и извън града ще я закараме
10х за помощта
потърсих доста , но не видях подобен проблем , та накратко :
- модела е 93та година, дойде от Италия с газов инжекцион
- 190 000км има навъртяни, около 50к са на газ
- радиатора беше целия на малки дупки , запушван с .... кал ! Сменихме го , преди това загря 3-4 пъти над 100гр
- СЕГА около 15дни след ремонта мотора губи антифриз , половин литър на 1000км приблизително .
- няма видими течове, при здраво форсиране изпушва бяло...
- идва въпроса - гарнитура или глава и то от коя страна ....
Имате ли предложения за сервиз , майстор... всичко свързано с подобен ремонт ще е от полза . Машината е в София , но ако трябва и извън града ще я закараме
10х за помощта
Коментар