Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

    привет,

    потърсих доста , но не видях подобен проблем , та накратко :

    - модела е 93та година, дойде от Италия с газов инжекцион
    - 190 000км има навъртяни, около 50к са на газ
    - радиатора беше целия на малки дупки , запушван с .... кал ! Сменихме го , преди това загря 3-4 пъти над 100гр
    - СЕГА около 15дни след ремонта мотора губи антифриз , половин литър на 1000км приблизително .
    - няма видими течове, при здраво форсиране изпушва бяло...
    - идва въпроса - гарнитура или глава и то от коя страна ....

    Имате ли предложения за сервиз , майстор... всичко свързано с подобен ремонт ще е от полза . Машината е в София , но ако трябва и извън града ще я закараме

    10х за помощта
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  • #2
    До: 4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

    ехх, никой ли не е ремонтирал този мотор ...? Имале сме всякакви марки коли , но тая е първата Тойотка , и уви има нужда от ремонт! Не искам да я карам на някой да се учи върху нея, за това и питам за сервиз, в който се правят Тойоти предимно... никой ли не знае такова място ??
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

    Коментар


    • #3
      До: 4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

      Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
      привет,

      потърсих доста , но не видях подобен проблем , та накратко :

      - модела е 93та година, дойде от Италия с газов инжекцион
      - 190 000км има навъртяни, около 50к са на газ
      - радиатора беше целия на малки дупки , запушван с .... кал ! Сменихме го , преди това загря 3-4 пъти над 100гр
      - СЕГА около 15дни след ремонта мотора губи антифриз , половин литър на 1000км приблизително .
      - няма видими течове, при здраво форсиране изпушва бяло...
      - идва въпроса - гарнитура или глава и то от коя страна ....

      Имате ли предложения за сервиз , майстор... всичко свързано с подобен ремонт ще е от полза . Машината е в София , но ако трябва и извън града ще я закараме

      10х за помощта
      Нито гарнитура, нито глава, ако не ти изхвърля вода- да прегрява, значи проблема е другаде, най вероятно някое съединение, и друго, ако маслото ти не е побеляло нямаш ядове .
      Търси нещо много по-простичко като причина, примерно някъде около парното, много вероятна причина .Парното е доста голямо в смисъл, отива чак отзад(второто), а за да стигне до там минава през половината купе !

      Коментар


      • #4
        До: 4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

        не е точно така! може да губи вода от гарнитурата без да се е е смесила с маслото и без да създава налягане. водата преминава през прегорялата гарнитура направо в цилиндъра и излиза под формата на пара,а по-пошият случай ,да е спукана главата.
        Но все пак,поогледай първо за течове по системата,тогава премини към по-сериозни действия
        ако отваряш двигателя ,сменяй и двете гарнирури!!!
        8777203908

        Коментар


        • #5
          До: 4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

          а и този мотор е известен точно с проблемите с гарнитурите на главите - направих 5 - 6 само за последните няколко месеца. знам точно какво и как, но уви съм ти малко далече.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            До: 4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

            Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнение
            не е точно така! може да губи вода от гарнитурата без да се е е смесила с маслото и без да създава налягане. водата преминава през прегорялата гарнитура направо в цилиндъра и излиза под формата на пара,а по-пошият случай ,да е спукана главата.
            Но все пак,поогледай първо за течове по системата,тогава премини към по-сериозни действия
            ако отваряш двигателя ,сменяй и двете гарнирури!!!
            Дидо, малко духане няма, или има прегряване и то за няколко минути или няма . Ако има и минимален процеп, то той става за нула време доста стресиращ . За главата е същото, единствено ако е спукан блока, и то зависи къде е спукан, може да губи вез други последствия .
            Лично мнение де !

            Мите, дай симптоми :
            Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
            а и този мотор е известен точно с проблемите с гарнитурите на главите - направих 5 - 6 само за последните няколко месеца. знам точно какво и как, но уви съм ти малко далече.

            Коментар


            • #7
              До: 4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

              Извади свещите и гледай на някоя дали има бял накип. Ако да - там е пробила гарнитурата.

              Коментар


              • #8
                До: 4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

                симптоми:
                - загряване над нормалната температура. при този двигател когато е изправен стрелката винаги стои малко преди половината.
                - бял пушек - "гори" антифриз
                - загуба на антифриз без видими течове.

                имаш достатъчно симптоми за да си смениш гарнитурите. и двета - за да ти е мирна главата.
                Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                Коментар


                • #9
                  До: 4runner 3,0 V6 , проблем с антифриза

                  Определено духната гарнитура и смуче антефриза в някой цилиндър, без да надува системата. Същият проблем го имах на Фронтерата като я вземах от Италия. Смених гарнитурата когато започна да ми гори по един литър антифриз на денонощие, без никъкво прегряване или надуване на системата. А цилиндъра където е духната гарнитурата ще го намериш като развиеш свещите на другия ден преди да е работил двигателя. Свеща на болния цилиндър е омазнено-влажна от проникналия антефриз!
                  Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                  А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X