Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC 7* с VM дизел??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Въпрос относно 73 с VM дизел

    Първоначално публикуван от armi Преглед на мнение
    И аз имам един въпрос за ТЛК 73 с VM двигател.
    Купих си ТЛК защото ми хареса , че се сваля тавана и знам че тойотата си е тойота . Да ама от къде да знам , че някой и е сложил италиански дизел.
    На първата седмица започна да дими и антифриза изчезна. Започнах да чета в нета и разбрах как съм се подхлъзнал. Понеже си взех джипа за леки разходки без да мисля да то натоварвам яко , реших да ремонтирам двигателя . Оказа се че една от петте глави е спукана , а другите са напукани . Всичките между клапаните.Намерих два двигателя от алфа и крайслер и двата четири цилиндрови , но главите различни от моите и между тях . Да ги заварявам не е много удачно пък и е скъпо , а няма гаранция.Вкарах се в страшно приключение.
    Та въпроса е може ли да сложа друг двигател от Мерцедес 2.5 или 3.0 дизел ?
    Идеята е , че лесно мога да намеря такъв и е доста по-евтин от на тойота.
    Ау лелее...е що не чете преди това бре колега,както е нормално,а след това се сети?Търси някое 2ЛТ и го турай...незнам обаче не ще ли се наложи препревяне на това-онова?Язък за разочарованието от марката,но тая талиянска недомислица е супер отврат!А колегите с JEEP им берът гайлето бая повече-за 3.1 става въпрос /и за 2.5 де -по старите/ ,а и самите колици там са по-скъпички!Абе мани.....незнам как не са ги оте.... и осъдили още тия жабари за това произведение на малоумния гений ....усещат се ама след години!При Тойота го няма отдавна,при JEEP e Мерцедесов дизела,ама трябва глава да пати!Макар,че нещо ми се чини,че и последните Гранд Черокита/дизел/ пак са ВМ-ски?
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #62
      От: Въпрос относно 73 с VM дизел

      Първоначално публикуван от armi Преглед на мнение
      И аз имам един въпрос за ТЛК 73 с VM двигател.
      Купих си ТЛК защото ми хареса , че се сваля тавана и знам че тойотата си е тойота . Да ама от къде да знам , че някой и е сложил италиански дизел.
      На първата седмица започна да дими и антифриза изчезна. Започнах да чета в нета и разбрах как съм се подхлъзнал. Понеже си взех джипа за леки разходки без да мисля да то натоварвам яко , реших да ремонтирам двигателя . Оказа се че една от петте глави е спукана , а другите са напукани . Всичките между клапаните.Намерих два двигателя от алфа и крайслер и двата четири цилиндрови , но главите различни от моите и между тях . Да ги заварявам не е много удачно пък и е скъпо , а няма гаранция.Вкарах се в страшно приключение.
      Та въпроса е може ли да сложа друг двигател от Мерцедес 2.5 или 3.0 дизел ?
      Идеята е , че лесно мога да намеря такъв и е доста по-евтин от на тойота.
      Ами няма невъзможни неща стига да имаш желание и средства . Аз още не съм довършил моя , но ето темата : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=134560
      Дано ти е полезна . Ако се решиш да го правиш мога помагам .

      Коментар


      • #63
        От: Въпрос относно 73 с VM дизел

        Когато си мераклия много не мислиш .Взех го от мой познат който има транспортна фирма и кара автомобили в цяла Европа. Джипа е докаран преди около година в България и са му свалени всички ламарина отпред / калници , капак , маска ,броня фарове , мигачи / . Бяха качени всички ламарини , но бяха леко ударени и друг цвят .Взех го на цената на едно Терано 2 като мислех , че ламарините са проблема . Джипа е на оригинални 70 000 км. и е регистриран в Германия / поне така пише в немския талон / 1997г. , а иначе е 1989г. Знам че се гледа на джиповете за ръжда по шасито на този е перфектно , по джантите 16" няма грам ръжда , голям , висок хвана ми окото и ХОП. Сглобих го и си казах , че вече имам Тойота на цена като Терано . ДА ама НЕ.
        Проблема е че нямам в момента пари за такива гимнастики и явно ще поседи в гаража доста дълго време.
        Като сметна дали да правя VM мотора или да слагам друг, парите ще са едни и същи . Този двигател 2ЛТ е 2.4 тд на тойота ли е?
        Това ми е първия японски автомобил и не съм в час. Затова и питах за мерцедесов мотор дали става или някой от друго но по лесен за намиране и естествено по -евтин и изобщо някой правил ли го е ? Ще разгледам сега темата на колегата с Черокито .

        Коментар


        • #64
          От: Въпрос относно 73 с VM дизел

          Мойта Тойота също беше с VM. Още като я купъвах знаех че тези двигатели са много махнати, но я купих (с главите в багажника). След 10-тина дена тръгна и вървя около година (въобще не съм я жалил - колкото може и с всичката гас) и след една разходка в гората се пибрах на 4 цилиндъра. След сваллянето на главите като видях как са напукани навсякаде се замислих за генерално решение на проблема. И не след дълго мислене реших да взема една 80-ка от Англия,така ще реша проблема не само с двигателя но и с куп други недостатаци които има 73-ката.
          Ремонта продължи 4 месеца и сега имам 73-ка на пружини с дв. 1HD-T 4.2, автоматична ск. кутия, фул таим раздатка, мостове с около 150мм. по-широки с блокажи и разни др. екстри. Много съм доволен, страхотна кола стана, вече 50к км. дет се казва - не съм отварял капака.
          Единствения недостатък е че е доста апетитна - в тая криза...........
          Последно редактирано от karosa; 15-02-12, 22:05. Причина: допълване
          TLC 73 4.2-TD
          Автоматик
          Тел.0887859269

          Коментар


          • #65
            От: Въпрос относно 73 с VM дизел

            Първоначално публикуван от karosa Преглед на мнение
            Мойта Тойота също беше с VM. Още като я купъвах знаех че тези двигатели са много махнати, но я купих (с главите в багажника). След 10-тина дена тръгна и вървя около година (въобще не съм я жалил - колкото може и с всичката гас) и след една разходка в гората се пибрах на 4 цилиндъра. След сваллянето на главите като видях как са напукани навсякаде се замислих за генерално решение на проблема. И не след дълго мислене реших да взема една 80-ка от Англия,така ще реша проблема не само с двигателя но и с куп други недостатаци които има 73-ката.
            Ремонта продължи 4 месеца и сега имам 73-ка на пружини с дв. 1HD-T 4.2, автоматична ск. кутия, фул таим раздатка, мостове с около 150мм. по-широки с блокажи и разни др. екстри. Много съм доволен, страхотна кола стана, вече 50к км. дет се казва - не съм отварял капака.
            Единствения недостатък е че е доста апетитна - в тая криза...........
            Колега пусни някоя снимка за да видим как е станало всичко.
            Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

            Коментар


            • #66
              От: TLC 7* с VM дизел??

              Ето няколко снимки: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03465.jpg
Прегледи:1
Размер:39.0 КБ
ID:5347384Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03469.jpg
Прегледи:1
Размер:36.2 КБ
ID:5347388Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03468.jpg
Прегледи:1
Размер:58.3 КБ
ID:5347387Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03467.jpg
Прегледи:1
Размер:54.8 КБ
ID:5347386Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03466.jpg
Прегледи:1
Размер:51.9 КБ
ID:5347385
              А това беше донора: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3996.JPG
Прегледи:1
Размер:34.5 КБ
ID:5347392Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3976.JPG
Прегледи:1
Размер:20.2 КБ
ID:5347391Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3929.JPG
Прегледи:1
Размер:31.3 КБ
ID:5347390Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3920.JPG
Прегледи:1
Размер:28.3 КБ
ID:5347389
              Много хубава и запазена беше (километража е в км.) 3 месеца се чудех как да я разглобя.
              TLC 73 4.2-TD
              Автоматик
              Тел.0887859269

              Коментар


              • #67
                От: TLC 7* с VM дизел??

                Първоначално публикуван от karosa Преглед на мнение
                Ето няколко снимки.
                Браво! Пусни една тема на тази Тойотка и да я дискутираме!Много колеги ще имат въпроси към теб,а смятам,че информацията ще е полезна.....Защото и на мен точно тази конфигурация ми е идеала за джип!
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #68
                  От: Въпрос относно 73 с VM дизел

                  Първоначално публикуван от armi Преглед на мнение
                  Когато си мераклия много не мислиш .Взех го от мой познат който има транспортна фирма и кара автомобили в цяла Европа. Джипа е докаран преди около година в България и са му свалени всички ламарина отпред / калници , капак , маска ,броня фарове , мигачи / . Бяха качени всички ламарини , но бяха леко ударени и друг цвят .Взех го на цената на едно Терано 2 като мислех , че ламарините са проблема . Джипа е на оригинални 70 000 км. и е регистриран в Германия / поне така пише в немския талон / 1997г. , а иначе е 1989г. Знам че се гледа на джиповете за ръжда по шасито на този е перфектно , по джантите 16" няма грам ръжда , голям , висок хвана ми окото и ХОП. Сглобих го и си казах , че вече имам Тойота на цена като Терано . ДА ама НЕ.
                  Проблема е че нямам в момента пари за такива гимнастики и явно ще поседи в гаража доста дълго време.
                  Като сметна дали да правя VM мотора или да слагам друг, парите ще са едни и същи . Този двигател 2ЛТ е 2.4 тд на тойота ли е?
                  Това ми е първия японски автомобил и не съм в час. Затова и питах за мерцедесов мотор дали става или някой от друго но по лесен за намиране и естествено по -евтин и изобщо някой правил ли го е ? Ще разгледам сега темата на колегата с Черокито .
                  Недей се хваща да го ремонтираш,защото първо се ремонтират кофти и второ много скоро ще е налице същия резултат,т.е спукването рецидивира!И ДА -2ЛТ е 2.4 ТД на Тойота!
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • #69
                    От: TLC 7* с VM дизел??

                    Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                    Браво! Пусни една тема на тази Тойотка и да я дискутираме!Много колеги ще имат въпроси към теб,а смятам,че информацията ще е полезна.....Защото и на мен точно тази конфигурация ми е идеала за джип!
                    Доста голяма игра беше, най вече с дреболиите, инсталация, таблото и др. Иначе другото стана сравнително лесно, просто скъсих шасито и пуснах другото купе отгоре.
                    Тема не съм пуснал защото не съм правил снимки, но ако някои има въпроси ще отговоря с удоволствие (3 години минаха от тогава).

                    Излезе ми около 13000лв. без труда.

                    Извинявам се, темата е друга, просто споделих едно решение на проблема VM.
                    Последно редактирано от karosa; 16-02-12, 10:45. Причина: допълване
                    TLC 73 4.2-TD
                    Автоматик
                    Тел.0887859269

                    Коментар


                    • #70
                      От: TLC 7* с VM дизел??

                      Реших да направя двигателя , защото ще е около 500 - 600 лв. и някой друг да мисли как да и смени мотора ако го устройва .
                      Нямам финансовата възможност за такива преправяния .
                      По - добре малко назад без главоболията .
                      Следващия път с лаптопа до джипа и ровене в нета.
                      Благодаря на всички за обективните мнения.

                      Коментар


                      • #71
                        От: TLC 7* с VM дизел??

                        Сега имаш и три блокажа предполагам?13 000лв само за 80-ката без работата?"Работата" ти ли си прави или в сервиз?

                        поздрави

                        Коментар


                        • #72
                          От: TLC 7* с VM дизел??

                          Първоначално публикуван от Живко Костадинов-Kograman Преглед на мнение
                          Сега имаш и три блокажа предполагам?13 000лв само за 80-ката без работата?"Работата" ти ли си прави или в сервиз?

                          поздрави
                          80-ката ми излесе под 9000лв. (2200 паунда я платих в Англия) докараха ми я на крака аз не съм ходил, това беше Март 2009
                          73-ката къпих от Италия за 800 евро (това беше 2007г.)
                          Слагам още 1000лв. за материали и консъмативи. Та това е "грубо казано"
                          Правих я в сервиз,само че сервиза е моя и не съм давал пари за труд само ще кажа че за 4 месеца отслабнах 12кг физически и 200гр. умственно - много бачкане си е - Таргата е свидетел.
                          TLC 73 4.2-TD
                          Автоматик
                          Тел.0887859269

                          Коментар


                          • #73
                            От: TLC 7* с VM дизел??

                            Що въобще пишеш в тая тема ? Тая кола има общо с 7* , VM mptori ,и португалското автомобилостроене , колкото и с Трабанчетата по улицата . Ако на 80ката беше избрал , да сложиш купе от Вартбург , също щеше да се получи добре -препоръчвам ти ги(за следващия път) комбитата ,много са леки и широки
                            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                            Коментар


                            • #74
                              От: TLC 7* с VM дизел??

                              Това варненската школа да не хване флекса, хване ли го излизат чудеса. Тази съм я виждал на живо и е най-хубавата 73ка която съм виждал.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X