TOYOTA LJ 70 1993 2.4 TD
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
новота ми придобивка
Свий
X
-
До: новота ми придобивка
Двигател-малко слаб но достатъчен за това за което е създаден автомобила. Слабо място е фибъра на водната помпа, като се скапе, а това става бързо и безшумно, хвърля за нула време водата, датчика остава без вода и пада на нула и после се купува глава.
Ходова част-достатъчно здрава в сравнение с доста други марки и модели, разбиват се тампони на стабилизираща щанга, тампони на надлъжните носачи, шарнирните съединения са сравнително здрави. Подмяната на тампоните с полиуретанови или оригинални е препоръчително.
Разход на гориво-гори между 8 и 12 в зависимост от това как се кара, разбира се при добро желание и съответната тежест на крака е възможно да се постигнат добри резултати и в двете посоки.
Подръжка-редовна смяна на смазочните продукти, спирачната течност, антифриза, наблюдение на поведението на термостата и виско муфата, редовно гресиране, редовна проверка на качеството и състоянието на маслата след преодоляване на водни препятствия, редовна проверка на състоянието на предните лагери и карета. Като цяло резервните части са сравнително скъпи, говорим за оригинални, но се доставят за кратко и всяка част може да се достави. Също така за радост смяната им е рядка, ако автомобила е бил подържан и стопанисван добре.
Коментар
-
До: новота ми придобивка
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеДвигател-малко слаб но достатъчен за това за което е създаден автомобила. Слабо място е фибъра на водната помпа, като се скапе, а това става бързо и безшумно, хвърля за нула време водата, датчика остава без вода и пада на нула и после се купува глава.
Ходова част-достатъчно здрава в сравнение с доста други марки и модели, разбиват се тампони на стабилизираща щанга, тампони на надлъжните носачи, шарнирните съединения са сравнително здрави. Подмяната на тампоните с полиуретанови или оригинални е препоръчително.
Разход на гориво-гори между 8 и 12 в зависимост от това как се кара, разбира се при добро желание и съответната тежест на крака е възможно да се постигнат добри резултати и в двете посоки.
Подръжка-редовна смяна на смазочните продукти, спирачната течност, антифриза, наблюдение на поведението на термостата и виско муфата, редовно гресиране, редовна проверка на качеството и състоянието на маслата след преодоляване на водни препятствия, редовна проверка на състоянието на предните лагери и карета. Като цяло резервните части са сравнително скъпи, говорим за оригинални, но се доставят за кратко и всяка част може да се достави. Също така за радост смяната им е рядка, ако автомобила е бил подържан и стопанисван добре.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар