Привет колеги, тия дни като станаха по ниски сутрешните температури и джипа почна да пали трудно, свалих свещите и бяха здрави но видях че имам изгорял предпазител 80 А зад акумулатора в кутията. Смених го и премерих на шината на свещите и показа 9V. Та въпроса ми е нормално ли са тия 9 V или да продължавам да търся проблем.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Въпрос за подгрев на Toyota 4runner 2.4
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за подгрев на Toyota 4runner 2.4
 
 Здрасти колега!
 Нямам ама никакъв опит с този мотор, понеже не си писал, предполагам, че е 2LT.Пишеш, че си свалил свещите и са били здрави.Как определи, че са здрави, премери ги на съпротивление студени/топли или им пусна напрежение, опрени на маса и видя как подгряват?Или просто ги огледа и реши, че са здрави?
 Този бушон в кутията дали е за подгрева, на капака би следвало да има означения кое реле или бушон на коя верига е.Ако е изгорял, не е било без нищо, ако е за подгрева, може някоя свещ да е пробила вътрешно към маса, даже пак ще се нагрява, но не където трябва и бушонът ще цъфне след малко.
 Като премери волтажа на 9в, това беше под товар ли, докато свещите са вързани на шината и завинтени в двигателя?Или всичко беше откачено и мериш чисто напрежение?
 В тази система мисля, че има едно реле осигуряващо напрежение към подгреваните свещи, и второ реле което на базата на температурата на двг-то определя колко време да пекат свещите.Ако двг-то е студен, е дълго време, ако е топъл, доста по-кратко.
 Това ми хрумва на пръв поглед и от обща култура:-))
 Успех!
 Мето1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за подгрев на Toyota 4runner 2.4
 
 Привет. Свещите ги свалях и ги пробвах на акумулатора. 9V ги меря при закачена шина монтирани свещи и сменен предпазител, преди да го сменя на шината беше 0V. А предпазителя си мисля че го изгори един майстор преди месец някъде щото сменях главата и той почна да разглобява без да откачи акумулатора и даде на късо но вика че нищо не е станало, но явно е станало. Сега си мисля да премеря напрежението на акумулатора по време на подгрева, че той е много стар и може и от там кляка напрежението, и след това да меря след релето за евентуално нагорели пластини и от там да го има този пад. Та тия дни като не съм на работа това ми идва като идея. 2L-T е мотора. А това второто реле дето казваш за колко време да подгреват свещите незнам къде е ,но си мисля че работи, защото като е топло през деня много бързо гасне реотанчето на таблото. Аз дефакто от месец и нещо след ремонта съм си бил без никакъв подгрев и си палеше но сега сутрин като е по студено си показа че има проблем. А и още един въпрос релето осигуряващо напрежение към свещите да ли се разглобява евентуално да му почистя контактите.Първоначално публикуван от metotem Преглед на мнениеЗдрасти колега!
 Нямам ама никакъв опит с този мотор, понеже не си писал, предполагам, че е 2LT.Пишеш, че си свалил свещите и са били здрави.Как определи, че са здрави, премери ги на съпротивление студени/топли или им пусна напрежение, опрени на маса и видя как подгряват?Или просто ги огледа и реши, че са здрави?
 Този бушон в кутията дали е за подгрева, на капака би следвало да има означения кое реле или бушон на коя верига е.Ако е изгорял, не е било без нищо, ако е за подгрева, може някоя свещ да е пробила вътрешно към маса, даже пак ще се нагрява, но не където трябва и бушонът ще цъфне след малко.
 Като премери волтажа на 9в, това беше под товар ли, докато свещите са вързани на шината и завинтени в двигателя?Или всичко беше откачено и мериш чисто напрежение?
 В тази система мисля, че има едно реле осигуряващо напрежение към подгреваните свещи, и второ реле което на базата на температурата на двг-то определя колко време да пекат свещите.Ако двг-то е студен, е дълго време, ако е топъл, доста по-кратко.
 Това ми хрумва на пръв поглед и от обща култура:-))
 Успех!
 МетоПоследно редактирано от Vladimir1948; 17-09-19, 09:12.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за подгрев на Toyota 4runner 2.4
 
 3 волта пад (айде да са 2.5), в комбинация със 100-ина ампера ток в първите няколко секунди = фойерверки. Падът е някъде, където тия 250 вата могат да се освободят като топлина без да стопят нещо. Надали са ти виновни контактите - щеше да е очеизвадно.
 
 За тоя мотор и подгряването му със сигурност може да се намери сервизно ръководство за електриката му и конкретно подгряването. 9-те волта може да са нормални и съвсем нарочни.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за подгрев на Toyota 4runner 2.4
 
 Може наистина да си работи на 9 V. Така пали че не дава да се пипне ключа. Днес откачих буксата на релето има две тънки кабелчета и две дебели на тънките си идва 9 V а дебелите 12. Акумулатора при подгрев пада 11.4V. С оглед на това че пали от четвърт изобщо няма да го пипам, дето има една приказка "Лайно щом не мирише не се ръчка".Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение3 волта пад (айде да са 2.5), в комбинация със 100-ина ампера ток в първите няколко секунди = фойерверки. Падът е някъде, където тия 250 вата могат да се освободят като топлина без да стопят нещо. Надали са ти виновни контактите - щеше да е очеизвадно.
 
 За тоя мотор и подгряването му със сигурност може да се намери сервизно ръководство за електриката му и конкретно подгряването. 9-те волта може да са нормални и съвсем нарочни.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за подгрев на Toyota 4runner 2.4
 
 Свещи само от тмауто и поне талон
 На 70ка с такъв мотор има 6в и 11в, но работят на 2 степени и има теми, повече от една
 https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=25205А тези простотии се правят от името на всички ни.
 Даника
 Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за подгрев на Toyota 4runner 2.4
 
 Има писано по въпроса в стари теми, включително и от мен.
 Аз имах проблеми с 2LT и с 2H. И в двата случая се оказа проблем с таймера, който не изключва ниския волтаж и така изгарят свещите. Доколкото си спомням този таймер е една платка в алуминиева кутия и се намира зад жабката. При 2LT при мен пускаше първоначално 12 V на свещите 7 V, и в зависимост колко е топъл двигателя след определено време сваля волтажа на 7 също за определено време. При 2H , 24 V, свещите май бяха 14 волта.
 Аз реших проблема с подмяна на свещите с 12 V при 2LT и 23 волта при 2H, и ръчно подгряване с бутон и реле. В ТМ Ауто ми искаха навремето 700 лв за този "компютър".
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за подгрев на Toyota 4runner 2.4
 
 Вчера видях че и новия бушон де то сложих 100А пак беше изгорял. Днес смених всички свещи и изолирах и огледах шината да се допира до някъде. Утре ще взема едни ампер клещи за да видя колко дърпат сутрин на студено и евентуално някаква утечка, защото един 80А и след 10 дни един 100А не е нормално. Дали като и сменяваха главата не са прещипали някой кабел. А иначе на двете тънки жици на релето идва 10V и после до шината стига 9.3V. А това за време казваш е зад жалката, ще огледам, там по спомен имаше в дясно 2релета и 40А бушон на незнам за какво са.Първоначално публикуван от Цанко Преглед на мнениеИма писано по въпроса в стари теми, включително и от мен.
 Аз имах проблеми с 2LT и с 2H. И в двата случая се оказа проблем с таймера, който не изключва ниския волтаж и така изгарят свещите. Доколкото си спомням този таймер е една платка в алуминиева кутия и се намира зад жабката. При 2LT при мен пускаше първоначално 12 V на свещите 7 V, и в зависимост колко е топъл двигателя след определено време сваля волтажа на 7 също за определено време. При 2H , 24 V, свещите май бяха 14 волта.
 Аз реших проблема с подмяна на свещите с 12 V при 2LT и 23 волта при 2H, и ръчно подгряване с бутон и реле. В ТМ Ауто ми искаха навремето 700 лв за този "компютър".
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


Коментар