Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Модификации 4Runner 2000

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:A1DA0EAC-63B1-49B1-AA4F-D7C3F93BF56D.jpeg
Прегледи:490
Размер:873.8 КБ
ID:6550372
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От пада трудна работа с редактирането - е тук се вижда как се захваща за нешо съвсем непредвидено за целта,щом за тоя кораб правят скоби ГАРАНЦИЯ давам,че и за 4 Рьньр ще има.

      Да не се чудите с какво съм пробвал над 160 км/ч с Якима на тавана,с това става,нищо не лети,става и със Секвоята,но там е по-назад кутията и вьздушния поток съвсем друг ПРОБВАНО
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_881450.jpg
Прегледи:408
Размер:142.3 КБ
ID:6568061

        Следващите модове са свързани с аудиото и комуникацията в Рънера.
        Мина около година откакто монтирах в Рънера радио от FJ Cruisera. Взех го от ибей, ползвано, само че оригинално беше металик, както са копчета на снимките. И понеже интериора е черен, трябваше да го пребоядисам.

        Преди време, буксите за радиото бяха отрязани и на проводниците бяха подвързани букси за неоригинално радио. Та трябваше да си търся и букси. При Тойота, радиата имат едни и същи букси, та тези които възстанових в Рънера, съвпаднаха с входовете на радиото от FJ.

        Пребоядисването не беше сложната работа, а свалянето на панелите от FJейското радио. Освен че бяха завинтени за радиото, бяха и залепени с някаква бесно яка лепенка...сигурно на 3М.

        Панелите и голямата врътка ги матирах с фина шкурка и после ги обезмаслих с някакъв слаб спирт, и ги оставих на топло да изсъхнат. Пръснах ги с черен мат и ги завих само с оригиналните им винтове.

        Самото радио не е нещо особено. Има 6 диска, които и без друго не слушам. Хваща сигнала на обикновените радиостанции прилично и има вход за външен сигнал, през който го свързвам към телефона, което става с някаква китайска джаджа. Има пет шест цвята на подсветката на екрана, и зеленото пасна добре с крушките на таблото.

        Късметлия бях с крушките и FJското радио, защото другото радиво за комуникации, нямаше зелена подсветка на копчетата, а само на екрана. И за да направя всичко по таблото един цвят, махнах всички зелени презервативчета от всички крушки, и направих и FJското радио да свети оранжево и така всичко стана един цвят. Не може иначе, трябва само контролни и предупредителни лампи да светят в други цветове.

        След игра с Баофенги, Вуксуни и други марки радиостанции, си купих късовълново радио FT857 на Yaesu втора ръка за ремонт. Трябваше да му се сменят разни компоненти, че на къси вълни, не ме чуваха хич!

        Както обикновено, в Рънера няма много място за всичко, та намърдах Yaeso-то под шофьорската седалка. Заболтих го за една дъска да не се лашка много и му прокарах инсталацията под корите и мокета. А панела залепих с велкро към една планка самоделка, точно под FJското радио, над пепелника. Там пасна идеално без да си пречат и прокарах телефонния кабел зад централната конзола.

        Докато шофирам, не всеки път ми стигат ръцете за всичко, и за това си включих втори микрофон, успоредно с оригиналния, който монтирах в сенника над волана, а на скоростния лост си навих дръжка от автоматик заради OD копчето, което препрограмирах да работи като РТТ към Yaesu-то.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583401456149.JPEG
Прегледи:437
Размер:112.2 КБ
ID:6568069

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583401456632.JPEG
Прегледи:438
Размер:99.6 КБ
ID:6568067

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583401456663.JPEG
Прегледи:444
Размер:123.9 КБ
ID:6568068


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583401456539.JPEG
Прегледи:440
Размер:112.0 КБ
ID:6568066

        Относно антените, FJското радио свързах към оригиналния коаксиал, но отвън смених сгъваемата антена с тип шпага. Много по издръжлива е на клони с буболечки и врабчета. А за Yaeso-то, прокарах коаксиала за УКВ антената под мокета през задна лява врата на покрива с магнитна стойка. Няколко пъти си правих от стоманизирана тел антенки за УКВ, които бяха доста сполучливи, но ми писна, защото ръждясваха, и накрая си купих една китайска Nagoya с твърда основа, която работеше супер, но един ден я счупих, щото забравих че е отгоре. Имайте предвид като влизате по моловете...

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583401455890.JPEG
Прегледи:439
Размер:53.3 КБ
ID:6568062

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583401455942.JPEG
Прегледи:446
Размер:88.0 КБ
ID:6568063

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583401456497.JPEG
Прегледи:434
Размер:73.6 КБ
ID:6568064

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583401456019.JPEG
Прегледи:440
Размер:107.9 КБ
ID:6568065

        Иначе след втората връзка, разбрах че, в ефир се чуваме аз и алтернаторчо, или по-скоро само алтернаторчо, който единственото което споделя в ефир с другите радиолюбители, е кога сменям предавките! Та, с един болт, 2м кабел, и дебел кондензатор, го препрограмирах да млъкне. Не че и аз имах какво по-важно да кажа...

        За антената на КВ за колата, ще пиша по-натам...като я направя! Иначе вкъщи ползвам един веобразен дипол за 14МГх.





        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
        А би ли снимал самите релси и захватите им? Напречни ли са? Шумят ли при движение?

        Моето Терано няма покривен багажник. Оригинални надлъжни рейки ще намеря, но ме е страх да дупча, за да не тръгне ръжда. Освен това, и да сложа надлъжни, към тях ще трябва да монтирам пак напречни.

        Ето една снимка на багажника от предишния пост. Извинявам се за късния отговор.
        Гредите на Тулето са напречни и се захващат за купето като менгеме. Чуват се когато карам по магистралата.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583419295794.JPEG
Прегледи:436
Размер:65.5 КБ
ID:6568070

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1583419296817.JPEG
Прегледи:445
Размер:96.2 КБ
ID:6568071
        Прикачени файлове
        X-UN T4R2000 TDI3000 1KZ-Ti, MT CDL/RDL3.9
        https://www.taharateq.com
        FB - Toyota 4Runner Bulgaria
        https://www.facebook.com/groups/1394416414101996/

        Коментар


        • ognqn
          ognqn коментира
          Редактиране на коментар
          Много готино станало с радиата.
          На антените слагам термосвиваема шлауфка и не ги мисля...
          Би ли споделил точния модел на FJ радио,че много го харесах?

          п.п.Намерих модела:Toyota 86120-35380 или 35381;35382,като варира в годините 2006;2007---2010г.
          И е важно да се гледат честотите на радиото...
          Последно редактирано от ognqn; 06-03-20, 10:41.

      • #19
        Павка , имаш едно празно копче на скоростния лост -отгоре! За каква длъжност си го пазиш ? На ел.двигателя много ще му отива там
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #20
          Един пандемичен понеделник, се сещам да хвърля едно око в нета и какво се продава на части. Отварям и гледам един загинал войн, Hilux Surf 3то поколение и много му се зарадвах. Веднага се сетих какво да търся, и за мой късмет, все още не беше продадено.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-03-09_10-59-06.jpg
Прегледи:371
Размер:255.3 КБ
ID:6592297
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-03-11_16-00-04.jpg
Прегледи:361
Размер:383.5 КБ
ID:6592298

          След едно изпиране, седалките придобиха вид. Едната трябваше да я подплатя малко че и беше сплескан дунапрена. И от оригиналните, трябваше да извадя сензора дали някой седи в нея! Тия седалки имат регулиране за кръста.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1587559415533.JPEG
Прегледи:361
Размер:147.2 КБ
ID:6592305

          Задния люк на Сърфа пасва на Рънер на 100% и има някои предимства. Най-голямата разлика е, че резервната гума не е отдолу под багажника, както е при Рънерите из щатите, а монтирана на стойка отзад и се заключва за самата врата, подобно на 90ките. Защо, не знам. Стойката е по-стария дизайн. Под багажника обаче, е значително по-удобно, защото не се налага човек да вдига тежко, и на практика даже и слабовата жена може да се справи със смяната на спукана гума, тъй че е помислено и за тях.

          Според пазара, другите екстри бяха: за американския пазар - спойлера, който бях монтирал и описал в предишен пост; и още два различни варианта за Японския пазар. Единия е с по-широк ЛЕД стоп прожектор, и втори с моторизирано огледало за задно виждане. Някакъв тип аналогов парктроник, който чрез копче при шофьора, се показва огледалото на задното стъкло и помага да се вижда по-добре в какво ще се блъснем! В случая, тоя люк беше с широкия стоп, което беше за предпочитане пред огледалото.

          Стойката има и бутон да сигнализира на шофьора, ако е забравена отключена.
          Главният ѝ проблем е, че се прецакват пантите при офроуд, когато на нея е захваната тежка с незаводски размер гума. Така и така мисля да сглобя задна броня на която ще има стойка, тъй че на кой му пука...

          Демек, поради лошите пътни условия, всички тия Африкански вибрации по купето, отварят пукнатини, в които по късно се паркира Европейска сол и почва бавното но сигурно природно умиране на Предтеча. Иначе, както пише в една статия - на практика е безсмъртен! - https://www.thetruthaboutcars.com/20...tions-edition/ Да не казвам много, но този, дето е писал статия, май е предишния собственик!
          (Ако някой има нужда от врата, предлагам я заедно или по отделно със стъклото от Сърфа)

          Самия люк си е бая тежък, когато е оборудван, или нещо съм отслабнал покрай извънредното положение. Едвам го качих в багажника. Пък преди време когато сменях 4х4то, все си спомням, че носех електронния трансфер с една ръка!

          Люка трябваше да го разглобя целия и да махна от него всички щипки и пластмасички, за да го дам за боя. Когато си го взех и го монтирах, завинтих му газовите пружини и го затворих да видя как пасва. Едва когато посегнах към дръжката и го отворих, разбрах колко е лек! Даже и със стари пружини, вратата едва не ме метна през оградата на улицата. Представям си ако бяха нови!

          Дотук добре, сега оставаше да я накича цялата с всички глупости и хитрини! Имах проблем с някои букси. Трябваше да бъдат преместени и трябваше да прокарвам още проводници за другите екстри които си бях правил, включително и допълнителните лампи описани в преден пост.

          Задният прозорец сякаш беше неизползван. Нямаше ръжда никъде, оригиналната грес си стоеше по механизмите. Даже нямаше прах, който се събира с времето. Явно има значение вратата да не е крива и уплътненията да седят правилно.

          Ето малко снимки с разликите между вътрешностите на двете врати. Имайте предвид, че моя е Асмарски Рънер, където климата е сух. Намерих крупна сума Еритрейски стотинки обляти в кафе, под шофьорската седалка!

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1587326061247.JPEG
Прегледи:365
Размер:124.1 КБ
ID:6592300
          Еритрейска прах!

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1587326063776.JPEG
Прегледи:365
Размер:130.0 КБ
ID:6592301
          ...и Японски вакум!

          Едно слабо място на 3то поколение Рънери е панела за рег. номера на задната врата. След време се чупи, и ключалката пада вътре във вратата. Просто патронникът е хванат с две малки винтчета в пластмасата и след 120 години употреба, се чупят опорите. На Сърфа беше абсолютно същия дизайн, но си бяха като нови. Не е трудно поправимо, тъй като пластмасата е ABS и се лепи лесно. Човек може да си залепи две блокчета ABS пластмаса и да си направи отвори за винтовете в тях. И така се решава проблема.

          Спойлера реших да си го боядисам аз с черен гланц. За 2 часа успях да му сваля синия цвят и да го загладя с мокра шкурка. Пръснах го на покрива и изсъхна буквално за 10 минути под изгарящото слънце. Монтажа му към вратата е малко по-различен от предишния спойлер.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1587326052474.JPEG
Прегледи:363
Размер:157.6 КБ
ID:6592302

          Стопа свети много силно. В комбинация с ZEVOто което сложих преди време, направо е ослепително.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-04-12_23-29-50.jpg
Прегледи:355
Размер:185.0 КБ
ID:6592303
          Остана само да реша за надписа какво да правя. Пръснах го черно и него, и трябва да го залепя. Ама ще видя.

          Има драстична разлика как се отваря и затваря новия люк. Надявам се да не изгние веднага!

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_image_2020-04-14_14-06-29.jpg
Прегледи:355
Размер:249.1 КБ
ID:6592304
          Прикачени файлове
          X-UN T4R2000 TDI3000 1KZ-Ti, MT CDL/RDL3.9
          https://www.taharateq.com
          FB - Toyota 4Runner Bulgaria
          https://www.facebook.com/groups/1394416414101996/

          Коментар


          • #21
            Браво
            Станало е екстра!

            Коментар


            • #22
              Преди 2 3 години, монтирах чупеща колонка на волана на Рънера. Не е нещо особено като екстра, но понеже съм висок около 2 метра и Рънера ми е една идея малко малък, ми помага, докато карам на по-дълъг път, да си сменям стойката в колата като си премествам облегалката на седалката по-назад и волана по-надолу. Така кръста ми се успокоява и не ме боли.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1592746183206.JPEG
Прегледи:314
Размер:62.6 КБ
ID:6616121

              Монтажа не е сложен но има една разлика между обикновената и чупещата се колонка. Първо се махат всички кори и ел. инсталация изпод волана. Със секач и чук се отвинтват секюрити болтовете (тези с откъснатите глави), върху които са монтирани ключалката и бобината за имобилайзера. После се отвиват няколко болта, дето държат самата колонка, и едно болтче в долния край на зацепването с шлици към вала, дето ходи към кормилната рейка, и излиза цялата.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1592746361759.JPEG
Прегледи:277
Размер:119.0 КБ
ID:6616132

              Разликата между двете колонки, е в диаметрите на външната тръба. Оригиналната колонка е по-тънка. Поради тази причина, оригиналния държач на ключалката не пасва на чупещата. Съвет - ако купувате такава чупеща щанга, купете и държача за ключа за запалването, включително и оригинален ключ. Без него, човек ще си играе с шпрерцове да отключи патронника за да го смени.

              По инструкция от Тойота, патронника се вади от държача като се постави ключа на аксесоари, и когато се натисне едно копче от долу на държача, може да излезе патронника и да се замени с вашия.

              Примерна снимка:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:51k7vlQWZNL._AC_SL1000_.jpg
Прегледи:281
Размер:35.9 КБ
ID:6616131

              Друго не мога да се сетя по тоя мод, освен че ще ви трябват и корите към волана. На тях има слота за лоста за регулиране на ъгъла, който иначе липсва при ООНските Рънери или изобщо при базовия вариант.

              ----------------------------------------

              Втория мод в тоя пост е за темпомата. В УСА, SR5 3ка Рънерите са оборудвани с круизконтрол за подържане на скоростта, и се използва предимно по магистралите. Системата се състои от един джогър на волана, контролер, и мотор, който чрез жило отваря дросел клапата.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1592747533202.JPEG
Прегледи:279
Размер:97.6 КБ
ID:6616125

              През 3те фейслифта на 3ка Рънерите, има два три различни модела темпомати. Първия модел се състои от джогър на волана, контролер под радиото някъде, и 'актуатор' при двигателя до десния калник! При втория (от 2001ва), контролера е побран в черупката на моторчето с жилото и стои на същото място в коша.

              Снимката е на 3то поколение рънер с поколение 1 на темпомата.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CC_gen1.JPEG
Прегледи:279
Размер:198.8 КБ
ID:6616126

              А тази е на последно поколение темпомат при 3ка Рънерите.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CC_gen2_3.jpg
Прегледи:279
Размер:96.2 КБ
ID:6616124

              Има не малко сензора монтирани из колата за следене на различните части, но като цяло системата е сравнително проста. Върпроса беше дали такава джаджа може да се монтира на Рънер без никакви сензори, каквито са механичните дизели на ООНто, и да работи абсолютно независимо от другите системи, с които комуникира. Прегледах всички уреди и сензори, които бяха нужни на темпомата да работи. Различните конфигурации се различават предимно в това дали колата е с автоматик или ръчна трансмисия, с ABS или с VSC, и с какво 4х4 е.

              При ръчна кутия, с каквито са ООНските Рънери, няма ключа на съединителя, който следи дали съединителя е натиснат или не. Тъй че ще трябва и такъв.

              Най лесен за монтаж ми се видя последния модел темпомат. Първо беше лоста за включване и настройка на скоростта. Тука нямам моя снимка и за това качвам подобна.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:n682-1997-2001-toyota-camry-steering-wheel-grey-polyvinyl-w-cruise-control-2.jpg
Прегледи:281
Размер:155.3 КБ
ID:6616133

              При монтажа на самия акчуатор, попаднах на няколко неща за преправяне. Трябваше да огъна малко оригиналната скоба, която държи самия темпомат, и успях да я завинтя само за 2 от 3те болта. Просто при дизеловите Рънери, тенджерата под налягане с филтъра за въздух, седи там където на бензиновите седи темпомата. А филтъра за бензиновите двигателя седи зад десния фар.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1592746183087.JPEG
Прегледи:276
Размер:74.1 КБ
ID:6616128

              Нервната система я прекарах покрай тръбите за спирачките и през един отвор, затапен с тапа. Тапата само я пробих, без да я махам, че така пази снопа по-добре. Оттам всички проводници по местата им! Горе долу и толкова часа работа!

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1592746183126.JPEG
Прегледи:280
Размер:55.5 КБ
ID:6616129

              Наложи се да преправя и жилото, защото оригиналното стига само до дросела. Но при мен дросела (който вече махнах, заради интеркулера), служи само за гасене на двигателя (1KZ-T) и не работи като дросел със сензор за ъгъла на клапата при бензиновите, или електронните дизели като 1KZ-TE. Оригиналното жило влиза в коша през файъруола, прави завой над двигателя, и се захваща директно за инжекторната помпа. Та дотам трябваше да го удължа, за да може темпомата да дава газ!

              Жило от колело свърши работа. По-малка пломба в единия край на жилото се захваща по-добре в актуатора (има си капаче точно там където влиза жилото), а другия край през бронята и се захваща при жилото за газта.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1592746183618.JPEG
Прегледи:274
Размер:87.7 КБ
ID:6616130

              В БГ, магистралите не са с тия мащаби като в Америка, но все пак за кратките разстояния и не малко камери и високи глоби, темпомата си върши работа. Проблема, който открих докато карам с включен круизконтрол, е че има коли които карат много бавно, и има други които карат твърде бързо, и е смотано да се кара с включен темпомат.

              В трафика, ако карам с скорост малко над ограничението (5км) , темпомата настига тези дето карат сравнително по-бавно, и в същия момент някой в лявата лента, който кара доста по-бързо, трябва да го изчакам, преди да изпревара този пред мен. Ако пък се прередя овреме за да задмина по-бавните, тия отзад ме настигат и ме чакат като катафалка да се изнеса пред най-бавния от нас тримата! Абе майтап! Все пак държа второ място!

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:processed.jpeg
Прегледи:273
Размер:1.13 МБ
ID:6616134
              Прикачени файлове
              X-UN T4R2000 TDI3000 1KZ-Ti, MT CDL/RDL3.9
              https://www.taharateq.com
              FB - Toyota 4Runner Bulgaria
              https://www.facebook.com/groups/1394416414101996/

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X