Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

    Не намирам други колеги с Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE и за това мисля, че темата ще е полезна за всички.

    От няколко дни имам такава и живо се интересувам от всичко за нея.
    Моите първи впечатления са, че разхода на газ градско е 20л/100, извънградско 13-15л. без да се състезавам.

    Автомата работи отлично, интересно е копчето от страни на скоростния лост. При натискането на копчето в движение, двигателя се форсира и е готов за изпреварване. Много яко

    Двигателят е с верига.

    Ако има колеги с опит в поддръжката на такъв двигател и скоростна кутия, нека сподели има ли нещо специално като грижа за тях.

    До колкото знам кутията е много здрава.

    Нямам теглич, а газовата бутика е сложена на мястото на резервната гума. Гумата е в багажника скоро трябва да и измисля място.

    Джипката много ме радва. Сменил съм доста леки автомобили, карал съм и доста не леки такива, но такъв кеф от отдавана не бях изпитвал.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180911_184131 small.jpg
Прегледи:3
Размер:62.3 КБ
ID:6149773

  • #2
    От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

    Нови впечатления от джипката ''Копача''.

    Свалих разхода по магистрала с включен автопилот на 110 км/ч на 11/100 газ. леко натоварен с 3ма човека + климатик.
    Друго което установих е, че пружините са изморени и при неравенства по пътя се удря задния мост в тампоните на купето.
    Ще сменям пружини или ще сложа подложки.
    Вече от 1 седмица го карам и ми се искаше да има малко повече мощност.
    Газовата уредба е BIGAS от най-високо ниво, но при изкачване на продължителен наклон се мъчи повече от колкото ми с искаше.
    Общо взето ''копача'' движи

    Коментар


    • #3
      От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

      Готина е . Със здраве и милион безаварийни с нея!!!!
      колко цилиндъра е тоя 2.7?
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #4
        От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

        4бр.

        Коментар


        • #5
          От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

          Честито колега! Добре дошъл в клуба.

          Джипа е много добър когато е със заводските параметри. Ако има отклонение ще си проличи бързо. С газови не съм се занимавал, но с дизели и бензин повече.

          Като за начало си смени термостата и антифриза и провери състоянието на вътрешния радиатор и тръбичките за охлаждането на маслото в автоматичната скоростна кутия. Така ще ти е по спокойно.

          Относно типа трансфер който има конкретния 4Рънер - изключително добър за офроуд, защото предава движението еднакво към двата моста. Но избягвай да го караш по асфалт в дъжд/сняг с повече от 50км. Направен е само за офроуд. Има вероятност да се завъртиш (даже и да има някоя от ABS/VSC системите) на по-голяма скорост както ми се случи два пъти карайки по наклон надолу, ако натиснеш спирачка когато си на 4х4...

          По повод тея случаи, след като смених трансфера с такъв с отключващ център диф, мога да кажа че не бих се върнал към предишния модел трансфер, защото сегашния може да работи и като стария модел, когато го заключва - за офроуд. Когато е отключен обаче, 4Рънера става много стабилен на мокър път с по-висока скорост.

          Сега имам да правя подобно нещо и на червения (2.7), че там положението е по-зле - изобщо нема трансфер!!

          Това смятам за най важното при Рънерите. Избягвай резките маневри, защото е склонен към обръщане.
          Всичко друго е дребна работа.

          Ако ти свети лампата за двигателя, пиши.

          Поздрави и сподели като го покараш повече.

          Павле

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:734985_4815523859842_835399502_n.jpg
Прегледи:1
Размер:56.5 КБ
ID:5798280
          X-UN T4R2000 TDI3000 1KZ-Ti, MT CDL/RDL3.9
          https://www.taharateq.com
          FB - Toyota 4Runner Bulgaria
          https://www.facebook.com/groups/1394416414101996/

          Коментар


          • #6
            От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

            Павле, благодаря за мнението.
            Не знаех че е 50/50 предаването при 4х4 ) Това ме радва.
            Да ти кажа още не ми се е налагало да го ползвам продължително.
            Все избягвам да го включвам и гледам ако може да се измъкна без него.
            Джипката върви ама и харчи, тва ако не е на магистрала, то тогава не мога да и хвана разхода.
            Странно, по някога скоро след като съм я изгасил, трудно пали.
            Трябва да задържа стартера бая бая време.
            Ще погледна първо свещи пък ще видим.
            Относно тръбичките за охлаждането на маслото в автоматичната скоростна кутия, не съм се сещал да проверявам. Ще питам някой майстор знае ли изобщо как

            Коментар


            • #7
              От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

              Антоне, здравей!
              Честит Рънер, със здраве и без аварийно каране!
              Пожеланията са едно, а това дето се случва в живота е друго.
              Премери му компресията, ако е по ниска от 10 бара или има разлика между цилиндрите повече от 0.5 бара, или ако изпускателният колектор е чугунен и някъде по него(най-често между 2-3цил) има пукнатинка, пиши на Павел да се видите и поговорите.Всичко друго е по-малка грижа.Това, което ти е писал по горе, е вярно, но си спада към профилактиката, та просто трябва да се свърши.
              Мето
              1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

              Коментар


              • #8
                От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

                Опа, проблем с вакум соленоида. 4x4 не се включва.
                Датчика работи защото го свалих и замерих с мултицета.
                При тест на вакум соленоида, при включен 4x4 няма вакум.
                При изключен вакум има. От вигателя, вакум има.
                Само при включен 4x4 няма на едната тръбичка.
                И сега ''Копача'' е инвалид. Търсим вакум соленоид.
                Колеги, някой някакви предложения ?

                Коментар


                • #9
                  От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

                  Антоне здравей!Ако под соленоид разбираш клапаните управлявляващи превключването на вакуума и намиращи се на левия борд в коша, не са нещо което често да се разваля.Работеха ли когато взе колата?
                  Аз бих ги пробвал като им пусна напрежение направо, при изгасен двг, за да се чуе дали цъкат.Хубаво е да имаш няколко щепселчета с къси, 20-50см жички, така лесно се проверяват датчици, клапани и т.н.Тойота ползва няколко вида такива.Примерно датчика, който си проверил на АДД-то, се ползва и на раздатката, а и на трансмисията за светлината за заден ход, а и на задния диф за индикация за положението на блокажа, ако колата има такъв.И проверката се прави лесно, без да се сваля датчика.
                  Хубавото на тази система е, че можеш да разместиш маркучите и клапанът който управлява изключването да стане включващ 4х4.Например по спешност ако се наложи.
                  Все пак провери вакуума не само след двг-то, а по маркучите по пътя им, както и този който отива до резервоарчето под преден ляв калник.Понякога при офроуд или много тежък и лепкав сняг(също кал или клони/корени) като се напълни калника над гумата, това маркуче може да се извади или скъса и вакуум няма да има, защото изтича оттам.
                  При мен например, след години в солта тук, в Североизтока на САЩ, ми изгниха тръбичките, които са закрепени на гредичка на рамата над предния мост и провеждат вакуума до долните маркучи към късоходовият цилиндър, превключващ зацепването на АДД-то(предния диф)Смених ги по спешност със спирачна тръбичка:-))
                  Със здраве и успех!
                  Мето
                  Последно редактирано от metotem; 02-12-18, 18:25.
                  1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                  Коментар


                  • #10
                    От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

                    Мето, вакум соленоида го ставям на заден план за сега. Тъмни дни сполетяха ''Копача''
                    От преливника на радиатора преля маслото на скоростите (Milk shake ).
                    И се започна.... Нов радиатор ама не, дай да сложим допълнителен- малък и да изолираме стария оригинален където да върти само антифриз.
                    През малкия ще върти само малсото на скоростите.
                    Ама не, те пък скоростите сигурно са заминали ?
                    И кво правим ?
                    Еми дай да сменим маслото 2-3 пъти докато не изчисти водата и да видим.
                    Дали са заминали ?
                    Еми антифриза има свойството да раздува и разлепя феродото в скоростната кутия. Олелеее...
                    И така ''Копача'' стои пред нас вече 2ри месец.
                    Моля, споделете мнение, някой сблъсквал ли се е с този неудобен проблем?
                    Много бих се успокоил ако някой каже , ДА и на мен ми се случи и нямах проблем със скоростите след профилактика на скоростната кутия ) А дано
                    Това е , ''Копача'' не движи !

                    Коментар


                    • #11
                      От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

                      Първоначално публикуван от Др.Менгеме Преглед на мнение
                      Мето, вакум соленоида го ставям на заден план за сега. Тъмни дни сполетяха ''Копача''
                      От преливника на радиатора преля маслото на скоростите (Milk shake ).
                      И се започна.... Нов радиатор ама не, дай да сложим допълнителен- малък и да изолираме стария оригинален където да върти само антифриз.
                      През малкия ще върти само малсото на скоростите.
                      Ама не, те пък скоростите сигурно са заминали ?
                      И кво правим ?
                      Еми дай да сменим маслото 2-3 пъти докато не изчисти водата и да видим.
                      Дали са заминали ?
                      Еми антифриза има свойството да раздува и разлепя феродото в скоростната кутия. Олелеее...
                      И така ''Копача'' стои пред нас вече 2ри месец.
                      Моля, споделете мнение, някой сблъсквал ли се е с този неудобен проблем?
                      Много бих се успокоил ако някой каже , ДА и на мен ми се случи и нямах проблем със скоростите след профилактика на скоростната кутия ) А дано
                      Това е , ''Копача'' не движи !
                      Сведенията сочат, че има малък процент на "оздравяване". Зависи колко антифриз е влезнал и колко е карано така. Иначе ти сменя ли маслото на машина (демек >95% да е ново) ?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

                        Не съм сменял маслото, не съм го и карал така, случи се за късмет пред нас , тъкмо се връщах до вкъщи че забравих нещо и какво какво да вида, нещо тече.
                        Усетих кога стана точно, при потегляне придърпа.
                        Не съм предприемал никакви мерки. Нямах финансовата възможност да правя каквото и да е.
                        Не знам дали е за добре но антифриза не е Тойотския червен ами бях взел от един магазин универсален син и сум го разредил до има няма -20.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

                          Пръчката ма маслото на скоростите е Milkshake.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

                            Бях тръгнал и аз да взимам 4Runner, изчетох доста за различните генерации, проблеми и т.н., но впоследствие реших да е направо LC и така и не се сблъсках с 4Runner-ите.
                            Как си с английския? в toyota-4runner.org има много по темата. Ето ти отправна точка - http://www.toyota-4runner.org/3rd-ge...tml#post706218
                            При някои хора, които не са карали и мъчили кой знае колко с шейка се оправя само с промиване на трансмисията.

                            Изначалният проблем е корозия в радиатора и смесване на охладителните течности.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Toyota 4Runner 2.7 3та генерация. 4x4 1996г - 3RZ-FE. Има ли други ?

                              Благодаря , ще прочета внимателно

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X