От: Регулиране на клапани Rav4
Ще сложа пак 10W40. Мисля, че оригинално го дават, че трябеа да е с 5W30, но ще дойде много тънко при загрял двигател. Обаче това тракане първите секунди при студен старт наистина е от лагерите на разпределителните валове. Също потраква и като загрее. Ако не се подобри със смяната само на капачките, ще търся друга глава точно от Rav4. Колата е хубава (няма ръжди) и си струва да се оправи.
Ще сложа пак 10W40. Мисля, че оригинално го дават, че трябеа да е с 5W30, но ще дойде много тънко при загрял двигател. Обаче това тракане първите секунди при студен старт наистина е от лагерите на разпределителните валове. Също потраква и като загрее. Ако не се подобри със смяната само на капачките, ще търся друга глава точно от Rav4. Колата е хубава (няма ръжди) и си струва да се оправи.
) под всмукателния колектор.Като ги откачиш следват буксите на бенз.рейка и снопа е вън. После маркучите на самата бенз.рейка и всички маркучета на вакумите зад колектора се откачат на сляпо бъркайки и напипваики зад колектора.Не се притеснявай от многото букси маркучета и вакуми които стърчът безразборно,при зглобяване всичко си идва на место.
Коментар