Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

    Здравейте, колеги, Мой приятел има Тойота 4 рънер-1КЗ,95г. и иска да и се сложат мостове от Патрул 60 , мостовете са набавени, разглобени и сега чакаме части ,за да ги съберем. Въпроса ми е някой знае ли какъв мотор над 230к.с. може да куплираме към неговата Скоростна кутия, правено ли е в БГ ? Окачването ще е от БГ, но още не сме решили какви пружини ще слагаме. Колата ще се ползва всекидневно, по нивите , но трябва да може да се кара и на асфалт със 120 км, гумите ще са 35 АТ. Резервоара ще се премести под багажника, а резервната гума ще е на стойка на задната броня. Отпред ще се прави броня, ще се монтира лебедка Пауаруинч 12000НD.

  • #2
    От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

    На тази кутия е слаган 1kd който с неговата си инсталация и оригинален чип става 200 К.с.

    Ако твърдо мислите за над 230к.с., мислете и за друга кутия.

    Коментар


    • #3
      От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      На тази кутия е слаган 1kd който с неговата си инсталация и оригинален чип става 200 К.с.

      Ако твърдо мислите за над 230к.с., мислете и за друга кутия.
      Тази кутия няма да издържи над 200 к.с. ?
      Има ли вариант за мотор+ск кутия и раздатка от Тойота +230 к.с., нещо стоково, мислено комплект и смятано да работи заедно ?

      Коментар


      • #4
        От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

        Според мен малката кутия няма да издържи толкова нютони които ще дойдат с мотор над 250к.с. Голямата кутия от ТЛК 80/100/105, да.

        Коментар


        • #5
          От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

          ОК, мерси за мнението и на мен ми се иска да е нещо , което е мислено к-т мотор с кутийте.

          Коментар


          • #6
            От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

            Малко ви е отзад на пред проекта, без да се засягате. Трябва да се подготвите да надвишите няколкократно стойността на 4рънера за да стане това което сте написали. Готовите решения са 4000 V6 от 120 или FJ но ще е скъпо и трудно за намиране FJ e parttime 120 e fulltime можете да избирате какво е по подходящо за вас. Твърдия мост и трансплантацията на нов мотор на кола с независимо предно окачване ще "иска" много инженерни решения, първо там трябва да хвърлите енергия, а не къде ще е лебедката и резервоара. Ако не държите донора да е Тойота сравнително евтино излиза закупуването на дърт лексус с V8 мотор.

            Коментар


            • #7
              От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

              Самия старт на проекта от 4рънер е грешно планиран,иначе кутията на тежката 70 серия ще държи,ако се надуе пък 1кзт-то,ще е най оптималния вариант,спокойно могат да се извадят 600 нютона,и да почне да троши кашкавалените карета на Патрола Y60.
              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

              Коментар


              • #8
                От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

                Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                Самия старт на проекта от 4рънер е грешно планиран,иначе кутията на тежката 70 серия ще държи,ако се надуе пък 1кзт-то,ще е най оптималния вариант,спокойно могат да се извадят 600 нютона,и да почне да троши кашкавалените карета на Патрола Y60.
                И на мен ми се иска да останеме с оригиналният мотор и кутии, но не знам дали ще се хареса на собственика. Относно окачването отпред ще ползваме Патрулските пушки, а отзад ще местим кутийте на моста на по оригиналните щанги.

                Коментар


                • #9
                  От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

                  4 рънъра не е мислен за цял мост отпред. Ако първо монтирате мотора и после моста, ще има конфликт с картера. мери предварително всичко, че после забавлението ще е голямо. Другия вариант е да вдигнеш колата от окачване, но в носа ще прилича на есминец и ще е нестабилна. Ако не я вдигнеш ще трябва пък да режеш МНОГО арките на калниците. Знаеш ли въобще в какво си се забъркал?
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

                    На 4 Рънър се монтират два типа предни диференцияли ,и двата са от ляво.Патролския ше го въртите?
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

                      Шаситата на джипове с независимо предно окачване, се стесняват в предната част. Опорите на предните пружини, ще са предизвикателство.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

                        При руснаците има информация за насаждане на цял мост но на ТЛК 95.
                        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                        ... Патролския ше го въртите?
                        Това е правено вече тук, но изисква доста 'време'.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          При руснаците има информация за насаждане на цял мост но на ТЛК 95.

                          Това е правено вече тук, но изисква доста 'време'.
                          Хихи,дали не знам...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

                            Монтирането на цял мост отпред на Рънер или Хайлукс не е невъзможно нито супер сложно, просто требе резак, флекс и после малко заварки - пиши в You Tube - toyota sas и ще излезне доста нагледна информация
                            https://www.youtube.com/watch?v=C06EJ3wUEbY
                            in weld we trust

                            0878782224

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проект Тойота 4рънер, мостове от Нисан Патрол, Двигател над 230 к.с.,

                              Първоначално публикуван от i_dragg Преглед на мнение
                              Монтирането на цял мост отпред на Рънер или Хайлукс не е невъзможно нито супер сложно, просто требе резак, флекс и после малко заварки - пиши в You Tube - toyota sas и ще излезне доста нагледна информация
                              https://www.youtube.com/watch?v=C06EJ3wUEbY
                              Мерси много за инфото.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X